دانلود بازی Rising Lords برای PC
دانلود بازی Rising Lords برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Rising Lords برای PC

پارسی گیم 11 بهمن 1402 بدون دیدگاه
2,531 بازدید

دانلود بازی Rising Lords برای کامپیوتر

سفری را در قرون وسطی داخل بازی Rising Lords آغاز کنید. این یک اثر استراتژی نوبتی و جذاب است که عناصر بازی‌های کارتی و تخته‌ای را به طور یکپارچه با هم ترکیب می‌کند. Rising Lords که با نگاهی دقیق به اعتبار تاریخی توسعه یافته است، بازیکنان را دعوت می‌کند تا خود را در پیچیدگی‌های حکمرانی قرون وسطایی غوطه ور کنند، جایی که هر تصمیمی سرنوشت قلمرو آنها را شکل می‌دهد. در قلب Rising Lords یک تجربه گیم پلی پویا نهفته است که در آن بازیکنان باید تعامل ظریف سیاست، مدیریت منابع و استراتژی نظامی را متعادل کنند. درجه سختی بالای این بازی، آن را برای عاشقان استراتژی متعادل کرده است.

به عنوان فرمانروای یک قلمرو روبه‌رشد قرون وسطایی، با تصمیمات مهمی روبرو خواهید شد؛ از جمع آوری مالیات و منابع گرفته تا دیکته کردن جیره و تعیین کار میدانی که نتایج مختلفی را از سوی مردم خود به همراه دارد. سلاح‌های قدرتمند بسازید، ارتش‌های مهیبی را تشکیل دهید و شهرهای مستحکم و قدرتمند بسازید تا رفاه مردم خود را تضمین کنید. این بازی با اجازه دادن به بازیکنان برای انتخاب نحوه استفاده از رعیت خود، پیچ و تاب منحصر به فردی را ارائه می‌دهد. آیا آنها را به میدان نبرد می‌فرستید و آنها را فدای هدفی بزرگ‌تر می‌کنید، یا اجازه می‌دهید شکوفا شوند و آنها را به دارایی‌های ارزشمند تبدیل کنید؟ انتخاب با شماست.

Rising Lords بازیکنان را به چالش می‌کشد تا قلمرو خود را از نظر استراتژیک گسترش دهند یا از استان خود در برابر لردهای رقیب دفاع کنند. ماهیت بی ثبات روابط با دیگر اربابان به این معنی است که درگیری اجتناب ناپذیر است. درگیر نبردهای تاکتیکی و مبتنی بر شبکه با یک ارتش کاملاً کامل شوید و از طریق یک سیستم مهارت کارتی به برتری برسید. هر رویارویی مستلزم بررسی دقیق انواع نیروها، روحیه، زمین و استفاده استراتژیک از کارت‌ها برای تضمین پیروزی در برابر نبردهای به ظاهر غیر قابل پیروزی است. علاوه بر یک کمپین تک نفره قانع کننده، Rising Lords عملکرد چند نفره قوی را نیز در گیم پلی خود ارائه می‌دهد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Crusader Kings III Fate of Iberia و The Guild 3 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Rising Lords برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: WIndows XP
Processor: 2,27 GHz Dual Core
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Dedicated Graphics Card with min. 2GB shared RAM
DirectX: Version 9.0c
Storage: 500 MB available space
Sound Card: Any

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Quad Core
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Dedicated Graphics Card with min. 2 GB dedicated RAM
DirectX: Version 9.0c
Storage: 500 MB available space
Sound Card: Any

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Rising Lords is a medieval turn-based strategy game with card and board game elements. Send your serfs to fight and die in your name… or let them prosper, and use them to your advantage! Collect taxes and resources. Dictate rations and field work. Forge weapons, raise armies, and build mighty fortified cities. Help your people become knights, or dump them on a battlefield far away, but be careful: even the most humble peasants will revolt eventually and an unlucky event card can change the fate of your realm quickly…
Be ready to expand your realm or defend your provinces! Relationships with other Lords are a fickle thing and you will find yourself on the battlefield sooner or later. Raise a well-rounded army, give yourself an edge through a card-based skill system and engage your enemies in mortal combat in highly tactical, grid- and turn-based encounters!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.