دانلود بازی Dicefolk برای PC
دانلود بازی Dicefolk برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Dicefolk برای PC

پارسی گیم 22 اسفند 1402 بدون دیدگاه
1,308 بازدید

دانلود بازی Dicefolk برای کامپیوتر

بازی Dicefolk یک ماجراجویی روگ لایک تاکتیکی جذاب است که شما را در نقش Alea قرار می‌دهد. وی یک قهرمان جوان با استعدادی قابل توجه یعنی توانایی دوستی و فرمان دادن به جانوران افسانه‌ای معروف به Chimeras است. بازی در دنیایی اتفاق می‌افتد که توسط حضور قریب‌الوقوع یک جادوگر شیطانی تهدید می‌شود. مأموریت شما نجات بشریت از آستانه انقراض است. برای انجام این کار دلهره آور، باید از قدرت تاس‌های جادویی استفاده کنید و یک تیم قدرتمند از Chimeras را برای خنثی کردن نقشه‌های شوم دشمنان خود جمع آوری کنید. این مسیر با کلی خطر و چالش‌های فراوان در قالب نبردهای استراتژیک همراه است.

در قلب Dicefolk مکانیک‌های گیم پلی نوآورانه آن قرار دارد که حول تاس‌های قابل تنظیم و عناصر شکار هیولا متمرکز شده است. همان‌طور که در بازی سفر می‌کنید، با بیش از 100 واهی متمایز روبرو می‌شوید که هر کدام با دست طراحی شده‌اند و مملو از توانایی‌ها و ویژگی‌های منحصر به فرد هستند. وظیفه شما به عنوان یک Chimera Summoner این است که با دقت این موجودات افسانه‌ای را انتخاب و به خدمت بگیرید تا تیمی را تشکیل دهید که با سبک بازی و رویکرد استراتژیک دلخواه شما همسو باشد. چیزی که Dicefolk را متمایز می‌کند، سیستم سفارشی‌سازی تاس نوآورانه و البته کاملاً تصادفی و شانسی آن است.

عمق استراتژیک سنگ بنای Dicefolk است که بازیکنان را ملزم می‌کند تا با توجه به چالش‌هایی که با آن روبرو هستند سازگار شوند و استراتژی داشته باشند. چه در حال رویارویی با دشمنان سرسخت باشید و چه در محیط‌های خطرناک حرکت کنید، موفقیت شما به توانایی‌تان در فرمان دادن مؤثر به Chimeras بستگی دارد. با مجموعه‌ای متنوع از موجودات در اختیار شما، از غول‌های انعطاف پذیر گرفته تا مهاجمان چابک، هر نبرد یک معمای جدید برای حل ارائه می‌دهد و نیاز به بررسی دقیق تصمیمات تاکتیکی شما دارد. با سفارشی‌سازی تاس‌های خود، می‌توانید بر نتیجه نبردها تأثیر بگذارید و جریان مبارزه را به دشمنان دیکته کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Astrea Six Sided Oracles و Rough Justice 84 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Dicefolk برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 x64
Processor: Intel Core i5-7200U
Memory: 8 GB RAM
Graphics: HD Graphics 515
DirectX: Version 11
Storage: 500 MB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 x64
Processor: Intel Core i5-7200U
Memory: 8 GB RAM
Graphics: HD Graphics 515
DirectX: Version 11
Storage: 500 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Embark on a thrilling quest to save humanity from the grasp of an evil sorcerer. Build a team from over 100 unique, hand-drawn Chimera to suit your playstyle. Unlock all the talismans to uncover the mystical secrets behind the Chimeras’ existence.
With a large variety of Chimeras to befriend and command, you’ll need to strategize and adapt your playstyle to suit each battle. From tough tanks to speedy attackers, each Chimera brings a unique set of abilities to the table. Your tactical choices will determine your success in battle!
It’s all up to you! Customize your dice for maximum influence over your Chimeras’ attacks and abilities. Control the order in which battles play out and choose when parties take action. Dicefolk defies RNG and gives you unprecedented influence on the roll of the dice!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.