دانلود بازی Welcome to ParadiZe برای PC
دانلود بازی Welcome to ParadiZe برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Welcome to ParadiZe برای PC

پارسی گیم 21 اسفند 1402 بدون دیدگاه
4,560 بازدید

دانلود بازی Welcome to ParadiZe برای کامپیوتر

در پی هرج و مرج آخرالزمان زامبی‌ها که در آن جامعه فرو ریخته است و بازماندگان باقیمانده شانس زیادی ندارند، یک پناهگاه غیرمنتظره‌ای وجود دارد که به عنوان بهشت معروف است. با این حال، این بهشت آن‌قدرها هم بی نقص نبوده و به مردگان متحرک آلوده شده است. با این حال، یک خوبی در این مکان وجود دارد: شما، توانایی منحصر به فردی در کنترل این زامبی‌ها را دارید. در بازی Welcome to ParadiZe شما نقش یک بازمانده را که باید در چالش‌های این دنیای آلوده به زامبی حرکت کند به عهده می‌گیرید. هدف اصلی شما ایجاد و نگهداری اردوگاهی است که به عنوان پایگاه اصلی شما و سایر بازماندگان شهر عمل می‌کند.

Paradize یک آرمان‌شهر مستقل از سایر دنیا بوده و در میان هرج و مرج دنیای پس از آخرالزمانی پایدار است. در اینجا، بازماندگان توانسته‌اند برای کنترل زامبی‌ها از فناوری استفاده کنند و آنها را به خدمتگزاران مطیع تبدیل کنند. با این حال، کنترل کامل نیست و این زامبی‌ها گاهی اوقات غیر قابل پیش بینی و ناپایدار هستند. به عنوان یک بازیکن، در این منظره سورئال حرکت می‌کنید و مرز بین دوست و دشمن بسیار باریک است. هنگامی که محیط‌های متنوع Paradize را کشف می‌کنید، با شخصیت‌های رنگارنگ با داستان‌های متفاوت، چه انسانی و چه زامبی روبرو می‌شوید و باید با آنها تعامل کرده و مأموریت‌هایی را انجام دهید.

یکی از مکانیک‌های اصلی بازی حول کنترل زامبی‌ها می‌چرخد که می‌توانید برای کارهای مختلف از آن‌ها استفاده کنید. از کشاورزی تا مبارزه، این همراهان مُرده می‌توانند به شما در دفاع از اردوگاه خود و کاوش در جهان کمک کنند. علاوه بر این، برای دفع انبوهی از زامبی‌های بی امان که بقای شما را تهدید می‌کنند، باید سیستم دفاعی ایجاد کنید. سفارشی سازی نقش مهمی در استقبال از Paradize دارد. شما این فرصت را خواهید داشت که اردوگاه خود را ارتقا دهید و به‌مرورزمان راحتی و دفاع آن را بهبود بخشید. پس اگر به بازی های بقا و زامبی محور علاقه دارید که کمی متفاوت از دیگر آثار باشد، این عنوان را دانلود کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Burning Dead Reloaded و All of Us Are Dead را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Welcome to ParadiZe برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i7-3770 or AMD Ryzen 5 1400
Memory: 12 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti, 4 GB or AMD Radeon RX 6400, 6 GB or Intel Arc A380, 6 GB
DirectX: Version 12
Storage: 30 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-8600K or AMD Ryzen 5 3600X
Memory: 12 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce RTX 2060, 6 GB or AMD Radeon RX 5700, 8 GB or Intel Arc A750, 8 GB
DirectX: Version 12
Storage: 30 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Do you want your very own zombie companion? A faithful friend that protects you from its peers and accompanies you on all your adventures? At ParadiZe, we make it happen! Here, the zombies do all the dirty work. In the beautiful country of ParadiZe, ingenious survivors are testing a technology that can be used to control the zombies that have overrun the world. Once hacked, they become invaluable allies, even though they are not that smart and sometimes rather unstable.
It’s not all rosy in ParadiZe, but if you’re reasonably clever and handy, maybe you’ll manage to survive…

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 16.1 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.