دانلود بازی Burning Dead Reloaded برای PC
دانلود بازی Burning Dead Reloaded برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Burning Dead Reloaded برای PC

پارسی گیم 29 بهمن 1402 بدون دیدگاه
4,114 بازدید

دانلود بازی Burning Dead Reloaded برای کامپیوتر

وارد قلمرو نفس گیر Burning Dead Reloaded شوید. این یک بازی تیراندازی اول‌شخص حماسی بوده که بازیکنان را در سفر پرفراز و نشیب مایک پاچکو فرو می‌برد. زمانی مایک یک کارمن محترم امنیتی بود و اکنون یک فراری تحت تعقیب است. مایک باید در هرج و مرج یک آخرالزمان زامبی که توسط آزمایش شوم فناوری CRISPR ایجاد شده است، زنده بماند. La Montaña، سنگر سابق گروه علمی، اکنون به دنبال یک شکست فاجعه بار در مرکز تحقیقات پیشرفته CRISP به یک منظره کابوس‌وار تبدیل شده است. یک زرادخانه گسترده، شامل تپانچه، تفنگ تهاجمی و نارنجک، بازیکنان را برای مبارزه با انواع دشمنان مجهز می‌کند.

مایک پاچکو به‌عنوان قهرمان اصلی که به سازمان‌دهی فاجعه دنیای بازی متهم می‌شود، با دو هدف قانع‌کننده یعنی نجات دخترش از دل هرج و مرج و کشف معماران واقعی در پشت این فاجعه پیش می‌رود. بازیکنان مایک را در حالی که در راهروهای وهم‌آور و پر از زامبی‌ها حرکت می‌کند، کنترل می‌کنند و داستانی از بی‌مسئولیتی و خیانت شرکت را فاش خواهند کرد. این امر زمینه را برای سفری شدید فراهم می‌کند که با بقا، حقیقت جویی و مسئولیت پدری مشخص می‌شود. بازی به مرور شدت را در بیش از 30 مرحله هیجان انگیز افزایش می‌دهد. محیط‌های پویا بازی شما را به کاوش در آزمایشگاه‌ها و محوطه‌های مهار پیچیده در دعوت می‌کنند.

بازیکنان در طول این سفر دشوار با چالش‌های منحصربه‌فردی از مأموریت‌های مخفی کاری در آزمایشگاه‌های ویران‌شده تا تیراندازی‌های شدید علیه زامبی‌ها و موجودات جهش‌یافته روبرو هستند. خط داستانی پر احساس، اکشن، بقا و تلاش بی‌وقفه پدر برای نجات دخترش را به هم می‌پیوندد. مکانیک‌های متنوع گیم پلی بازیکنان را درگیر می‌کند و ترکیبی پویا از تیراندازی، مخفی کاری و حل پازل را ارائه می‌دهد. بازیکنان صرفاً در دنیای پر از زامبی‌ها پیمایش نمی‌کنند. آن‌ها سفری پر از ریسک‌های شخصی، گیم‌پلی چالش‌برانگیز و روایتی را آغاز می‌کنند که ریسمان‌های قلب شما را به حرکت در می‌آورد. تجربه آن را از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Apocalypse Party و Dinobreak را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Burning Dead Reloaded برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 or later
Processor: Intel Core i5-7400 CPU @ 3.00GHz ; Shader Model 5
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GForce GTX 1050
DirectX: Version 11
Storage: 2 MB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 or later (64-bit OS required)
Memory: 8 GB RAM
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

La Montaña, once a hub of scientific excellence, has transformed into a nightmare landscape following a catastrophic failure at the “CRISPR Advance Research Center” (CARC). Accused of orchestrating this disaster, Mike Pacheco is driven by two goals: saving his daughter from the heart of chaos and revealing the true architects behind the calamity. As Mike Pacheco, players will venture into the eerie, zombie-infested corridors of La Montaña. The unfolding narrative reveals a tale of corporate irresponsibility and betrayal, setting the stage for an intense journey of survival, truth-seeking, and paternal responsibility.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.