دانلود بازی Camp Canyonwood برای PC
دانلود بازی Camp Canyonwood برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Camp Canyonwood برای PC

پارسی گیم 20 اسفند 1402 بدون دیدگاه
1,024 بازدید

دانلود بازی Camp Canyonwood برای کامپیوتر

عنوان جذاب Camp Canyonwood یک بازی شبیه‌ساز منحصربه‌فرد و جذاب با حال و هوای دنج کمپ تابستانی است. به‌عنوان جدیدترین مشاور در کمپ Canyonwood، سفری را برای احیای این کمپ فراموش شده، مدیریت اردوگاه‌ها و کشف اسرار نهفته در محوطه وسیع آن آغاز خواهید کرد. هدف اصلی شما مدیریت شرکت‌کننده‌ها و اطمینان از داشتن تجربه‌ای به یاد ماندنی و ایمن برای همه است. از آموزش مهارت‌های ضروری مانند ماهیگیری، تیراندازی با کمان و تماشای ستارگان تا محافظت از آنها در برابر خطرات طبیعت مانند مارها، خرس‌ها و حتی موجودات فضایی، نقش شما در شکل‌دهی به ماجراجویی تابستانی بسیار مهم است.

هر عضو کمپ دارای شخصیت و ترجیحات متمایز است. برای ارائه تجربیات شخصی و اطمینان از شادی، بهتر است آنها را بشناسید. خوشحال بودن اعضای کمپ به معنای والدین راضی است که به معنای بودجه بیشتر برای بهبود اردوهای بعدی خواهد بود. فعالیت‌های مختلفی از جمله ماهیگیری، صید حشرات، خرد کردن چوب، پیاده روی و غیره را آغاز کنید. نقشه گسترده پر از موجودات بامزه مانند راکن های چاق و پروانه‌های رنگارنگ را کاوش کنید، اما مراقب خطراتی مانند مارهای سمی و کاکتوس‌های خاردار باشید. از سود به دست آمده از مدیریت موفق کمپ و به پایان رساندن هر جلسه از بازی برای بهبود کمپ استفاده کنید.

از اقامتگاه‌های جدید مانند کابین‌ها گرفته تا وسایل تزیینی مانند مجسمه‌ها و برج‌های دیده‌بانی، کمپ Canyonwood را مطابق میل خود سفارشی کنید و آن را به مکانی دلپذیر برای کمپینگ‌های آینده تبدیل کنید. اسرار پنهان در کمپ، از مشاهده ارواح گرفته تا ربوده شدن توسط بشقاب پرنده‌ها را کشف کنید. در چالش‌های غیرمنتظره مانند حملات خرس و اتفاقات عجیب و غریب حرکت کنید و در عین حال برای حفظ نظم و امنیت در کمپ تلاش کنید. هر سفر کمپ هفت روز طول می‌کشد که در طی آن شما تلاش خواهید کرد تا افراد کمپ را ایمن، سیر و سرگرم نگه دارید. اگر به بازی های شبیه ساز اعتیادآور علاقه دارید، این بازی برای شما است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Poly Bridge 3 و Ultimate Fishing Simulator 2 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Camp Canyonwood برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Microsoft® Windows® 10
Processor: Dual Core 2 Ghz CPU
Memory: 2 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 460 or AMD Radeon HD 5770 /w 1GB VRAM
DirectX: Version 10
Storage: 1 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Microsoft® Windows® 10
Processor: Dual Core 2 Ghz CPU
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Geforce GTX 970 or AMD Radeon R9 290
DirectX: Version 11
Storage: 1 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

As the newest counselor at Camp Canyonwood, it’s up to you to successfully manage campers and restore this neglected camp to its former glory by building and modifying the campground! Summer after summer, help new groups of campers learn valuable skills and earn Badges in this charmingly strange camping life sim.
From fishing and archery to rock collecting and stargazing, teach your campers well while discovering their distinct quirks and preferences to ensure they have the best time possible. Protect them from the dangers of the great outdoors such as snakes, bears, and aliens.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.