دانلود بازی Stories from the Outbreak برای PC
دانلود بازی Stories from the Outbreak برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Stories from the Outbreak برای PC

پارسی گیم 20 اسفند 1402 بدون دیدگاه
2,156 بازدید

دانلود بازی Stories from the Outbreak برای کامپیوتر

در Stories from the Outbreak، شما وارد داستانی دلخراش می‌شوید که در میان دنیایی پر از زامبی‌ها اتفاق می‌افتد و در آن بقا هدف نهایی است. این بازی به عنوان یک نقش آفرینی روگ لایک مبتنی بر نوبت، نبرد استراتژیک، مدیریت منابع و تصمیم‌گیری مبتنی بر روایت را ترکیب می‌کند تا تجربه‌ای فراگیر را ارائه دهد که هوش و انعطاف‌پذیری شما را آزمایش می‌کند. سال بازی 2020 است و بشریت با یک بحران بی سابقه با ظهور ویروس مرگبار جدید روبرو می‌شود که مردم را به زامبی‌های درنده تبدیل می‌کند. این بازی هیجان انگیز و اعتیادآور از خاص‌ترین و مهم‌ترین آثار ژانر ترس و بقا در سال جاری محسوب می‌شود.

در میان هرج و مرج بازی Stories from the Outbreak، شهر Riga توسط مردگان محاصره شده و دولتِ زمانی قدرتمند فرو ریخته و بازماندگان را به حال خود رها کرده است. در این دنیای پر از آشوب، با انتشار شایعاتی مبنی بر حرکت یک کشتی به سمت دنیای امن در دریای شمال، سوسو زدن امید به وجود می‌آید. بازیکنان تیمی از بازماندگان را تشکیل می‌دهند که هر کدام دارای توانایی‌ها، نقاط قوت و ضعف منحصر به فردی هستند. این شخصیت‌ها فقط سیاهی لشکر در بازی نیستند. آن‌ها افرادی هستند که داستان‌های خود را دارند و به گیم‌پلی عمق می‌بخشند. بازیکنان باید در مواجهه با سختی‌ها درباره سرنوشت خود تصمیم بگیرند.

در نبردهای نوبتی با دشمنان مختلفی از زامبی‌های معمولی گرفته تا تهدیدات وحشتناک‌تر شرکت کنید. با بیش از 25 نوع دشمن، هر رویارویی چالش جدیدی را به همراه دارد که نیاز به تفکر تاکتیکی و سازگاری دارد. برای حفظ سفر گروه خود در حین پیمایش در محیط خطرناک، به دنبال منابع باشید. هر تصمیمی مهم است، زیرا کمبود بازیکنان را مجبور می‌کند تا ریسک‌ها و پاداش‌های انتخاب‌های خود را بسنجید. بین نبردها، بازیکنان با معضلات اخلاقی روبرو می‌شوند و رویدادهای از پیش تعیین شده ای را که مسیر سفرشان را شکل می‌دهند، هدایت می‌کنند. این تصمیم‌ها نه تنها بر نتایج، بلکه به روایت کلی و توسعه شخصیت تاثر میگذارد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Lakeview Cabin 2 و UFO Extraterrestrials Platinum را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Stories from the Outbreak برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 (SP1+) or later
Processor: x86, x64 architecture with SSE2 instruction set support
Memory: 1024 MB RAM
Graphics: DX10, DX11, DX12 capable
DirectX: Version 10
Storage: 1024 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The year is 2020. A new virus – the New Death – has begun turning people into violent zombies. The government has collapsed, and a brutal paramilitary group has taken control over most of Latvia. The streets are not safe, and the police or army will not protect you.
You turn the radio on. The military is announcing that one last ferry will be heading out to Iceland from the western shore. Escape will be granted to those with enough fuel for the entry fee, and enough courage to attempt the journey across zombie-infested Latvia. Stories from the Outbreak is a turn-based roguelike zombie RPG. The combat is heavily strategic, allowing customisation in team composition and character progression, and the game features dozens of trinkets that provide passive bonuses following the best roguelike design practices. Between combats, you must make decisions about traversing the landscape, and written events force you to navigate the moral complexities of surviving in a hostile environment.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.