دانلود بازی Terraforming Mars برای PC
دانلود بازی Terraforming Mars برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Terraforming Mars برای PC

پارسی گیم 13 دی 1400 بدون دیدگاه
2,973 بازدید

دانلود بازی Terraforming Mars برای کامپیوتر

یکی از سوژه‌هایی که در بازی‌های ساخت‌وساز و مدیریتی به آن زیاد پرداخته می‌شود، گسترش و توسعه تمدن جدیدی از بشریت در سیاره‌های بیگانه و غیر از کره زمین است. این سوژه در قالب‌های زیادی وارد این بازی‌ها شده و عناوین جذاب و سرگرم‌کننده متعددی برایش منتشر شده است. شما در این زیرشاخه از بازی‌های ساخت‌وساز، باید در ابعاد یک سیاره همه‌چیز را مدیریت کنید و آن را توسعه دهید. بازی Terraforming Mars از استودیو Asmodee Digital عنوانی در همین سبک بوده که در آن باید سیاره مریخ را به محلی مناسب سکونت برای بشریت تبدیل کنید.

بازی در آینده‌ای دور جریان دارد که شرکت‌های مختلفی در حال تلاش برای تغییر مریخ و تبدیل آن به یک سیاره قابل سکونت هستند. شما در نقش یکی از همین شرکت‌ها وارد رقابت شده و باید با استفاده از تکنولوژی‌های بسیار پیشرفته، تمام تلاش خود را برای تغییر این سیاره سرخ به کار بگیرید. افزایش سطح دمای سیاره، به وجود آورد اتمسفری که بتوان در آن تنفس کرد و ایجاد بسترهای آب مانند دریاچه و اقیانوس از جمله فعالیت‌هایی است که باید انجام دهید. هرچه کار خود را بهتر انجام دهید، مسافران بیشتری خواهید داشت و انسان‌های بیشتری از زمین به مریخ سفر می‌کنند.

با پیشروی در پروژه‌ها و اجرایی کردن موارد بالا، امتیازها و درآمد بهتری کسب می‌کنید که به توسعه سیاره و تکنولوژی موجود در آن کمک خواهد کرد. گیم پلی به شکل نوبتی بوده و شما دائم در رقابت با سایر شرکت‌ها هستید، در هر نوبت می‌توانید تعداد محدودی فعالیت کنید و نتیجه را در آخر ببینید. بازی چالش‌های متنوع و سرگرم‌کننده‌ای را در قالب‌های مختلف سر راه شما قرار می‌دهد تا بتوانید هرلحظه از آن لذت ببرید و تجربه ساخت‌وساز در مریخ برای شما با طعم خوبی رقم بخورد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Humankind و Civilization VI را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Terraforming Mars با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 / Windows 8 / Windows 10
Processor: Dual Core 3.0 GHz
Memory: 4 GB RAM
Storage: 250 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Corporations are competing to transform Mars into a habitable planet by spending vast resources and using innovative technology to raise temperature, create a breathable atmosphere, and make oceans of water. As terraforming progresses, more and more people will immigrate from Earth to live on the Red Planet.
In Terraforming Mars, you control a corporation with a certain profile. Play project cards, build up production, place your cities and green areas on the map, and race for milestones and awards!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.