دانلود بازی Super Crazy Rhythm Castle برای PC
دانلود بازی Super Crazy Rhythm Castle برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Super Crazy Rhythm Castle برای PC

پارسی گیم 11 آذر 1402 بدون دیدگاه
792 بازدید

دانلود بازی Super Crazy Rhythm Castle برای کامپیوتر

به دنیای عجیب و گیج کننده Super Crazy Rhythm Castle وارد شوید. یک بازی پازل که انتظارات را به چالش می‌کشد و بازیکنان را به روش‌هایی که هرگز تصور نمی‌کردند گیج می‌کند. این اثر که به عنوان ترکیبی خاص از بازی ریتم و ماجراجویی پازل ساخته شده است، نوید یک تجربه منحصر به فرد و اغلب بی منطق را می‌دهد که ممکن است عقل بازیکنان را زیر سؤال ببرد. بازیکنان خود را در جلوی دروازه‌های یک قلعه می‌بینند و تلاش می‌کنند تا پادشاه بدجنس را در یک بازی موسیقی ریتم شکست دهند و تاج او را به دست آورند. با این حال، به مرور بازیکنان مجبور به انجام کارهای مختلف عجیب و باورنکردنی خواهند شد.

گیم پلی اصلی بازی Super Crazy Rhythm Castle حول پازل‌های مبتنی بر ریتم می‌چرخد که هم چالش برانگیز و هم گاهی خشمگین کننده هستند. بازیکنان باید در سناریوهای عجیب و غریب حرکت کنند و با ضربه زدن روی دکمه‌ها با ضرب آهنگ برخی از جذاب‌ترین و خاص‌ترین موسیقی‌هایی که تابه‌حال در یک بازی ویدئویی شنیده شده است، حرکت کنند. پازل‌ها نه تنها از نظر موسیقی چالش برانگیز هستند، بلکه دارای عناصر آزمون و خطا هستند که می‌تواند منجر به شکست‌های مکرر شود. فقدان دستورالعمل‌های واضح به ناامیدی می‌افزاید و بازیکنان ممکن است صدها بار برای حل یک پازل و پیروزی تلاش مجدد کنند.

جذابیت Super Crazy Rhythm Castle در ماهیت غیر متعارف آن نهفته است و تجربه‌ای را ارائه می‌دهد که برخلاف هر چیزی که بازیکنان قبلاً با آن مواجه شده‌اند. ممکن است کنترل‌های بازی در طول بخش‌های ریتم پاسخگو نباشند و نیاز به تنظیمات دارند. پیمایش در محیط‌های سه‌بعدی به دلیل موقعیت عجیب دوربین، چالش برانگیز است و لایه‌ای از پیچیدگی را به تجربه کلی اضافه می‌کند. این بازی به هیچ وجه برای افراد ضعیف نیست. روایت غیر متعارف، گیم پلی چالش برانگیز و موسیقی متن جذاب، آن را به بازی ای تبدیل کرده است که ممکن است بازیکنان یا آن را دوست داشته باشند یا به طور کامل از آن متنفر باشند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Hardhat Wombat و Alien Hominid Invasion را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Super Crazy Rhythm Castle برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Dual core Intel or AMD at 2.8 Ghz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Geforce GTX 480 / Radeon RX 560
Network: Broadband Internet connection
Storage: 12 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Quad core Intel or AMD at 2.8 Ghz
Memory: 6 GB RAM
Graphics: Geforce GTX 1650 / Radeon RX 570
Network: Broadband Internet connection
Storage: 12 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

It’s Super Crazy Rhythm Castle, the chaotic rhythm adventure! A puzzling co-op mashup unlike anything you’ve ever heard – work together to think outside the box while keeping your combo. Solo, or with a band of up to three friends …
… Can you conquer the castle?
An unforgettable journey with a light heart and a tapping foot. You’ll become one with the music and the madness. Unlikely heroes, approach Rhythm Castle! Inside, the unhinged King Ferdinand awaits, ready to defend his crown and ruin your day. Overcome his twisted challenges and beat him in his own game. Throw beans into an ancient summoning ritual. Shut down a giant eggplant DJ. Cover tiny meat people in gravy for reasons that we promise will become clear. All while keeping the beat!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.