تاریخ انتشار بازی Frostpunk 2
یحیی رحیمی

تاریخ انتشار بازی Frostpunk 2 برای کامپیوتر اعلام شد

یحیی رحیمی 17 اسفند 1402 بدون دیدگاه
278 بازدید

استودیو 11 Bit در کنفرانس جدید ایکس باکس از تاریخ انتشار بازی Frostpunk 2 رونمایی کرد. این بازی استراتژیک آخرالزمانی در تاریخ 25 ژوئیه 2024‌ (چهارم مرداد 1403) از طریق: استیم، اپیک گیمز استور و GOG منتشر خواهد شد. نسخه ایکس‌باکس سری و پلی‌استیشن 5 نیز در دسترس قرار می‌گیرد و تاریخ عرضه آنها مشخص نیست. مشترکین سرویس پی‌سی گیم پس می‌توانند بدون نیاز به خرید اثر آن را روز انتشار دانلود و تجربه کنند.

افرادی که نسخه دیجیتال دیلاکس بازی فراست‌پانک 2 را بخرند، امکان دریافت نسخه آزمایشی یا بتا خصوصی در ماه آوریل را خواهند داشت. همچنین سه محتوای پس از انتشار و دریافت بازی سه روز قبل از انتشار نیز از دیگر ویژگی‌های این نسخه ویژه است. یک رمان بصری دیجیتالی به نام «Warm Flesh» و همچنین آرت‌بوک دیجیتالی و ساندترک هم در اختیار آنها قرار خواهد گرفت. نسخه دیجیتال دیلاکس مخصوص افرادی است که دنبال یک تجربه تمام‌عیار هستند.

دنباله بازی تحسین‌شده Frostpunk به چالش‌های یک جامعه پسا‌آخرالزمانی می‌پردازد. در واقع به شکل طبیعی دیگر جزو چالش‌های بازی نیست، بلکه تنش‌های اجتماعی و سیاسی است که جامعه بشری را تهدید می‌کند. استودیو سعی کرده تا جنبه‌های مهم بازی اول را نگه دارد و مکانیک‌های تازه‌ای اضافه کند که باعث شده تا حس کامل کنترل یک شهر ویژه به بازی‌کننده منتقل شود. این بار نه‌تنها باید از پس خوراک و زنده نگه‌داشتن انسان‌ها بربیایید، بلکه باید جامعه شهری متمدن بسازید و با دشمنان آن برخورد کنید و تصمیمات اخلاقی، سیاسی و اجتماعی مهمی بگیرید.

تاریخ انتشار بازی Frostpunk 2 تاریخ انتشار بازی Frostpunk 2

یکی از تغییرات مهمی بازی Frostpunk 2، افزودن گروه‌های سیاسی و طبقات اجتماعی مختلف است. شما باید تلاش کنید تا جامعه را با وجود این گروه‌ها سرپا نگه‌دارید و شهروندان نیز از تصمیمات شما راضی باشند. در نتیجه باید تصمیم بگیرید که به یک جامعه سنتی بچسبید و تلاشی برای پیشرفت نکنید یا اینکه به‌طور کامل روی پیشرفت تمرکز کنید و به فن‌سالارها میدان دهید یا اینکه سعی کنید با سیاست جامعه را اداره کنید. ممکن است با گروه‌های رادیکال مواجه شوید که می‌خواهند کلک شما را بکنند و کنترل این شهر و گسترش آن در اختیار شماست.

شرایط آب و هوایی نیز خطرات مخوفی به بار آورده و ایجاد یک شهر در دل یخبندان کار ساده‌ای نیست. این بازی از دل سناریوهایی بیرون آمده که در آن بشر دست به بمباران هسته‌ای کره زمین می‌زند و زمستان هسته‌ای به راه می‌افتد. گروهی از بازمانده‌ها در دل برف و سرمای جان‌سوز، تشکیل جامعه‌ای تازه می‌دهند. اما بشر همچنان طمع قدرت و ثروت دارد و در پساآخرالزمان هم خصلت‌های خود را کنار نخواهد گذاشت. بازی Frostpunk 2 روز 4 مرداد 1403 از طریق استیم و گیم پس قابل دانلود است و می‌توانید با جنبه تاریک بشر بیشتر آشنا شوید.

منبع: Gematsu

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.