دانلود بازی Ruff Ghanor برای PC
دانلود بازی Ruff Ghanor برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Ruff Ghanor برای PC

پارسی گیم 17 اسفند 1402 بدون دیدگاه
2,174 بازدید

دانلود بازی Ruff Ghanor برای کامپیوتر

بازی Ruff Ghanor ترکیبی جذاب از استراتژی کارت بازی و عناصر روگ لایک است که بازیکنان را در یک دنیای فانتزی غنی غوطه ور می‌کند که در آن هر کارت جمع‌آوری‌شده به عنوان ابزاری حیاتی در سفر شما عمل می‌کند. در قلمرویی مملو از ظلم و ستم تحت حاکمیت ظالمانه اژدهای سرخ، بازیکنان به جای Ruff Ghanor، روحانی جوانی که توسط راهبان محترم صومعه سنت آرنالدو آموزش دیده، قدم می‌گذارند. مسلح به دسته کارت‌ها و عزم تزلزل ناپذیر خود، باید با اژدها مقابله کرده و سرزمین خود را از چنگ آهنین او آزاد کنید. شما علاوه بر این هدف بزرگ، باید تلاش کنید تا رازهای سرنوشت خود را نیز کشف کنید.

مرکز Ruff Ghanor هنر پیچیده کارت بازی است. هر کارت نشان دهنده یک عمل یا توانایی مهم است و به بازیکنان تعداد بی‌شماری از انتخاب‌های استراتژیک را ارائه می‌دهد که دست خود را متناسب با سبک بازی مورد علاقه خود تنظیم کنند. فرقی نمی‌کند توانایی‌های تهاجمی خود را با حملات قدرتمند تقویت کنید، دفاع خود را با جادوهای محافظتی ترکیب کرده یا از تاکتیک‌های حیله‌گرانه برای غلبه بر دشمنان خود استفاده کنید، داشتن دست عالی برای غلبه بر چالش‌های پیش رو کلیدی است. با هر رویارویی که فرصت‌های جدیدی برای اصلاح کارت‌هایتان ارائه می‌کند، بازیکنان باید استراتژی‌های خود را برای زنده ماندن تکامل دهند.

در دنیایی طلسم‌کننده با الهام از یک رمان فانتزی پرفروش غوطه‌ور شوید؛ جایی که هر گوشه‌ای پر از خطر و هیجان است. از اعماق سیاه چال‌های تاریک تا قله کوه‌های سر به فلک کشیده، اودیسه Ruff Ghanor مملو از برخوردهای متنوعی است که هم استعداد و هم هوش شما را آزمایش می‌کند. بازی Ruff Ghanor چیزی فراتر از نبرد کارتی تکراری است. این یک ماجراجویی روایت محور است که داستانی گیرا از قهرمانی، خیانت و خودیابی را می‌بافد. پیچیدگی‌های تاریخ پادشاهی را از طریق بخش‌های داستان سرایی همه‌جانبه کشف کنید؛ جایی که انتخاب‌های شما مسیر سفر Ruff و سرنوشت قلمروی وی را شکل می‌دهند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Rising Lords و Astrea Six Sided Oracles را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Ruff Ghanor برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7/10/11
Processor: Intel Core i5-3470; AMD FX-4350
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 2GB Dedicated GPU Memomy
Storage: 3 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10/11
Processor: Intel Core i5-3470; AMD FX-4350
Memory: 6 GB RAM
Graphics: 2GB Dedicated GPU Memomy
Storage: 3 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Get ready to embark on an epic and challenging journey, where you will become Ruff Ghanor, the young cleric destined to confront the tyrant Red Dragon, Zamir, and free the kingdom from his relentless oppression. Trained by the monks of St. Arnaldo Monastery, Ruff will face the forces of the fearsome dragon to protect his people while discovering the truth about himself. Each collected card represents a crucial action. Build the perfect deck, strategize your moves, and create powerful synergies as you progress. Show your bravery and cunning in a game that combines strategy, adventure, and narrative in an unparalleled way.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.