وینتر سولجر بازی Avengers اونجرز
محمد صادق شجاعی

تاریخ اضافه شدن وینتر سولجر به بازی Marvel’s Avengers اعلام شد

محمد صادق شجاعی 27 آبان 1401 بدون دیدگاه
313 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو Crystal Dynamics تاریخ اضافه شدن شخصیت باکی بارنز، ملقب به وینتر سولجر، به جمع کاراکتر‌های بازی Marvel’s Avengers (اونجرز) را اعلام کرده است.

استودیو کریستال داینامیکس در سال 2020 اقدام به انتشار بازی اونجرز کرد. این اثر داستان تلاش‌های کامالا خان برای تشکیل دوباره گروه Avengers و جلوگیری از نابودی ابرقهرمانان به دست شرکت A.I.M را به تصویر می‌کشد. بازی Marvel’s Avengers که از زاویه دید سوم شخص بهره برده و یک تجربه تک‌نفره و چند‌نفره محسوب می‌شود، دارای طیف گسترده‌ای از شخصیت‌های مارول اعم از آیرون من، کاپیتان آمریکا، هالک، ثور، بلک ویدو و میس مارول است.

استودیو Crystal Dynamics به مرور محتوا‌های جدیدی را به بازی اونجرز اضافه می‌کند. به این واسطه تا‌کنون کاراکتر‌های هاکای، اسپایدرمن و بلک پنتر در دسترس بازیکنان قرار گرفته است. حال این استودیو تاریخ اضافه شدن وینتر سولجر به بازی Marvel’s Avengers را اعلام کرده است.

با استناد به اعلام استودیو کریستال داینامیکس، باکی بارنز که با لقب سرباز زمستان شناخته می‌شود، در تاریخ 29 نوامبر (8 آذر) و در قالب آپدیت 2.7 به عنوان یک شخصیت قابل بازی جدید به جمع ابرقهرمانان بازی اونجرز اضافه خواهد شد. وینتر سولجر قادر است که هم از فاصله نزدیک و هم از فاصله دور به دشمنان صدمه وارد کند. در کنار درخت مهارت منحصر به فرد و توانایی‌های خاص، او دارای انیمیشن‌های جدیدی نیز هست. اسکات پورتر، صداپیشه نایت وینگ در بازی Batman: Arkham Knight، وظیفه صدا‌پیشگی کاراکتر وینتر سولجر را بر عهده دارد.

وینتر سولجر بازی Avengers اونجرز

در کنار وینتر سولجر محتواهای مختلفی به Avengers اضافه می‌شود

استودیو Crystal Dynamics برای سرباز زمستان یک Heroic Mission Chain جدید ارائه خواهد کرد که در قالب آن اعضای اونجرز به او کمک می‌کنند با آسیب‌های گذشته مقابله کند. پس از تکمیل این مراحل، بازیکنان لباس نمادین وینتر سولجر را دریافت خواهند کرد. آپدیت 2.7 بازی Marvel’s Avengers حاوی یک Omega-Level Threat تحت عنوان AIM Cloning Labs است. به این واسطه MODOK احیا شده و تهدید جدیدی برای چهار بازیکن به وجود می‌آورد.

Cloning Lab تقریبا دارای مدت زمان مشابهی با Omega-Level Threat Family Reunion بوده و برای ورود به آن نیازمند Power سطح 175 هستید. با تکمیل این بخش تجهیزات جدید و سطح بالایی دریافت خواهید کرد. همچنین حداکثر سطح Power به 185 افزایش می‌یابد.

بازی Marvel’s Avengers هم‌اکنون روی پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری اس در دسترس قرار دارد. نظر شما در مورد اضافه شدن وینتر سولجر به این اثر چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.