دانلود بازی Umurangi Generation برای PC
دانلود بازی Umurangi Generation برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Umurangi Generation برای PC

پارسی گیم 23 دی 1400 بدون دیدگاه
1,453 بازدید

دانلود بازی Umurangi Generation برای کامپیوتر

امروزه بازی‌های مختلف در صنعت سرگرمی‌های دیجیتال، انواع و اقسام تجربیات را در قالب دنیاهای مجازی خودشان در اختیار ما قرار می‌دهند. بسیاری از این تجربیات را شاید هرگز نتوانیم در دنیای واقعی خودمان تجربه کنیم و تعدادی نیز بر اساس فعالیت‌های واقعی ما طراحی می‌شوند که سبک شبیه‌ساز را پدید می‌آورد. بازی Umurangi Generation از استودیو ORIGAM DIGITAL عنوانی در سبک شبیه‌ساز بوده که فعالیت جذاب و سرگرم‌کننده عکاسی را برای تجربه در اختیار شما قرار می‌دهد.

همان‌طور که مشخص است، بازی شما را در نقش یک عکاس قرار می‌دهد که در شهری به اسم Tauranga Aoteara زندگی می‌کند. روایت داستانی بازی در آینده جریان داشته و به‌تبع آن، ویژگی‌های شهر و محیط‌ها، سبکی آینده‌گرایانه و جذاب دارند. این شهر بزرگ به‌زودی در هرج‌ومرج بزرگی فرو خواهد رفت و شما نقش مهمی در جلوگیری از این اتفاق بازی خواهید کرد، تنها چیزی که همراه دارید، دوربین عکاسی خودتان است.

تمامی گیم پلی بازی به گشت‌وگذار در محیط‌ها و عکس‌برداری خلاصه می‌شود. جزییات بالایی در عکاسی رعایت شده و هر تصویری که ثبت می‌کنید، از لحاظ رنگ و سوژه اهمیت داشته و چیزهای زیادی را باید در آن نمایان کنید. بسته به کیفیت و مهم بودن عکسی که می‌گیرید، به شما پاداش داده می‌شود که توسط آن می‌توانید دوربین و لنز آن را ارتقا دهید و قابلیت‌های جدیدی به آن ببخشید. علاوه بر گشت‌وگذار و عکس‌برداری، ویرایش و تغییر عکس‌ها نیز بخش مهمی از بازی بوده که به شما اجازه می‌دهد تغییرات جزئی در تصاویر ایجاد کرده و آن‌ها را منحصربه‌فرد جلوه دهید. طراحی هنری و رنگ‌آمیزی متفاوت دنیای بازی نیز تجربه گشت‌وگذار شما در آن را لذت‌بخش‌تر خواهد کرد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های No Man’s Sky و Factory Town را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Umurangi Generation با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: Intel® Core™ i3-4130
Memory: 8 GB RAM
Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: i5 or i7 equivilent
Graphics: 2GB-4GB
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Umurangi Generation is a first person photography game in the shitty future. Set in Tauranga Aotearoa off the back of an impending crisis you are a courier for the Tauranga Express. Throughout the game you will unlock a variety of lenses and equipment.
Each photo you take is judged on its colour, content and composition. Taking a photo will net you a cash score which will go towards your final payout. Complete Photo Bounties any way you like. Once you’ve completed these bounties deliver the parcel to finish the level.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.