دانلود بازی Ancient Souls Tamag برای PC
دانلود بازی Ancient Souls Tamag برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Ancient Souls Tamag برای PC

پارسی گیم 25 بهمن 1402 بدون دیدگاه
972 بازدید

دانلود بازی Ancient Souls Tamag برای کامپیوتر

بازی خیره کننده Ancient Souls Tamag یک اثر اکشن و ماجراجویی همه‌جانبه است که بازیکنان را به جای ارلیک هان، خدای عالم اموات قرار می‌دهد. وی برای بازگشت به زمین سفری چالش برانگیز را آغاز کرده تا به قول پدرش عمل کند. این بازی که با استایل سولزلایک توسعه یافته، ترکیبی از نبردهای شدید، معماهای پیچیده و داستانی فریبنده در قلمرو عرفانی Tamag را ارائه می‌کند. داستان به دنبال بیداری ارلیک هان در Tamag، دنیای اموات است؛ جایی که او تلاش می‌کند به عهد خود برای بازگشت به زمین عمل کند. بازیکنان در یک خط داستانی غنی و همه‌جانبه که در 14 مرحله منحصر به فرد گسترش می‌یابد، حرکت می‌کنند.

Ancient Souls Tamag یک تجربه اکشن و ماجراجویی را در 2 تا 4 ساعت گیم پلی داستانی جذاب برای بازیکنان فراهم می‌کند. این بازی دارای یک سیستم مهارتی متنوع است که دارای بیش از 50 توانایی مختلف برای تقویت مبارزه و حل پازل ها است. تله‌ها و پازل‌های چالش برانگیز گیم‌پلی را پویا نگه می‌دارند. در مواجهه با 10 دشمن منحصربه‌فرد با تاکتیک‌های جنگی متمایز، بازیکنان می‌توانند از بین چهار سطح دشواری و Boss Mode یکی را انتخاب کنند. حالت بی پایان اقدام مستمری را برای کسانی که به دنبال چالش های با امتیاز بالا هستند، فراهم می‌کند. گیم پلی این بازی به هیچ وجه ساده نبوده و شما را ساعت ها درگیر خود می‌کند.

بازی درگیرکننده و جذاب Ancient Souls Tamag قول ترکیبی جذاب از گیم پلی چالش برانگیز، داستانی غنی و مهارت‌های مختلف را می‌دهد. بازی با رویکرد سولزلایک خود، بازیکنان را به یک ماجراجویی حماسی پر از خطر، استراتژی و پیگیری تحقق وعده الهی دعوت می‌کند. سازندگان بر ماهیت چالش برانگیز Ancient Souls Tamag تأکید می‌کنند و اذعان دارند که این بازی گاهی اوقات می‌تواند چالشی باشد. برای اطمینان از رضایت بازیکن، آنها توصیه می‌کنند قبل از خرید نسخة نمایشی را امتحان کنید و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا سازگاری خود را با سطح دشواری بازی و مکانیک‌های گیم پلی ارزیابی کنند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های The Last Faith و Lies of P را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Ancient Souls Tamag برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Window 7+
Processor: Requires a 64-bit processor and operating system
Memory: 2000 MB RAM
Graphics: 512 MB dedicated video RAM, Shader Model 4.0
DirectX: Version 9.0c
Storage: 1 GB available space
Sound Card: Any

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The Game is hard and can be frustrating sometimes. The game has a demo that is quite sufficient to introduce itself. I don’t recommend you to buy it without trying it. Erlik Han the god of underworld (Tamag) wakes up and tries to return to earth as he promised to Father. “Asena ” the wolf goddess will help him to succeed in this adventure.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.