دانلود بازی Easy Red 2 برای PC
دانلود بازی Easy Red 2 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Easy Red 2 برای PC

پارسی گیم 21 بهمن 1402 3 دیدگاه
9,583 بازدید

دانلود بازی Easy Red 2 برای کامپیوتر

بازی Easy Red 2 یک شوتر غوطه ور در جنگ جهانی دوم است که بازیکنان را در قلب نبردهای عظیم، در هر دو جبهه اروپا و اقیانوس آرام فرو می‌برد. Easy Red 2 که با تمرکز بر واقع‌گرایی، دقت تاریخی و بهینه‌سازی برای طیف گسترده‌ای از سیستم‌ها توسعه یافته است، تجربه بازی گسترده‌ای را در حالت‌های تک‌نفره، PVP و Co-Op ارائه می‌کند. بازی بر روی نقشه‌های جهان باز بزرگ و کاملاً تخریب‌پذیر با الهام از مکان‌های تاریخی باز می‌شود. از سواحل Anzio در ایتالیا تا جزیره Kwajalein در اقیانوس آرام، بازیکنان وارد هرج و مرج نبردهای نمادین جنگ جهانی دوم شده و وظیفه دارند تا در نهایت پیروز این میدان شوند.

نقشه‌هایی که با دقت ساخته شده‌اند، شکل و شمایل رویدادهای تاریخی را به طور صادقانه بازتولید کرده و پس‌زمینه‌ای معتبر برای نبرد شدید پیاده‌نظام و ماشینی فراهم می‌کنند. Easy Red 2 با به‌روزرسانی‌های مکرر که ویژگی‌های جدیدی را بر اساس پیشنهادات کاربران معرفی کرده، به توسعه مداومش افتخار می‌کند. رویکرد جامعه محور از طریق افزودن‌های منظم مانند سلاح‌ها، یونیفرم‌ها، وسایل نقلیه، جناح‌ها و حالت‌های بازی مشهود است. بازیکنان می‌توانند به طور فعال از طریق سرور Discord به تکامل بازی کمک کنند. هدف توسعه دهندگان این بازی برانگیختن احساسات واقعی و هرج و مرج میدان جنگ در دوران قدیم است.

بازیکن در دنیای پر از انفجار، تیراندازی و دستورات استراتژیک Easy Red 2 غوطه ور خواهد شد. موفقیت تنها با تعداد کشته‌ها تعیین نمی‌شود، بلکه با مهارت استراتژیک و مهارت‌های بقا، ایجاد یک تجربه بازی پویا و فراگیر شکل می‌گیرد. با بیش از 100 وسیله نقلیه، از جمله تانک‌های نمادین مانند Panzer 4، M4 Sherman، و M3 Lee، بازیکنان می‌توانند تکامل جنگ را تجربه کنند. Easy Red 2 یک تجربه چندنفره متنوع را ارائه می‌دهد و امکان داده تا در هر دو مأموریت PvP و PvE شرکت کنید. همچنین پشتیبانی از مادینگ، بازیکنان را قادر می‌سازد تا محتوای سفارشی، از جمله سلاح، وسایل نقلیه و ساختمان‌ها را ایجاد کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های All Quiet in the Trenches و Old World Wonders and Dynasties را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Easy Red 2 برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 64bit
Processor: Intel Celeron G530 / AMD Athlon II X2 250
Memory: 1500 MB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GT710 / AMD Radeon R5 240
Storage: 10 GB available space
Additional Notes: 1 GB of VRAM required

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64bit
Processor: Intel Core i3-2100
Memory: 5 GB RAM
Graphics: NVDIA GeForce GTX 750 Ti / AMD Radeon R7 360
Storage: 10 GB available space
Additional Notes: 2 GB of VRAM required

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

In this new version of Easy Red, we wrote everything from scratch to reach a quality of game mechanics and optimization to manage and graphical design that looks appealing yet also runs well on lower-end machines. In Easy Red 2, you will be taken to both the European and Pacific fronts of the war. On the European front, you will be taken to the shores of Anzio, Italy- working your way towards the bombed peaks of Monte Cassino. You will also be taken to Kos- the Greek island invaded by the Germans in 1943. In the Pacific, you will go to Kwajalein- the Japanese-occupied island invaded by the United States Marine Corps in 1944.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    سینا

    مهمان

    گیم پلی و گرافیک بازی به شدت ضعیفه، همچنین بازی پر از باگه، به هیچ عنوان توصیه نمیکنم.

    پاسخ دهید
  • Avatar

    احسان

    مهمان

    سلام این بازی انلاینه. برا استیمه یا خودش مستقله

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Mohammed

    مهمان

    سلام کرک انلاین داره؟ میشه مولتی زد یا فقط افلاین باید پلی داد؟

    پاسخ دهید