بازی Silent Hill: The Short Message
سارا هابطی

بازی Silent Hill: The Short Message به طور رایگان منتشر شد

سارا هابطی 13 بهمن 1402 1 دیدگاه
1,316 بازدید

از غافلگیری‌های مراسم استیت آف پلی می‌توان به معرفی بازی Silent Hill: The Short Message اشاره داشت که با یک تریلر هیجان‌انگیز طرفداران این فرنچایز را به وجد آورد. این بازی که از همین حالا به صورت رایگان در دسترس دارندگان پلی استیشن 5 قرار دارد می‌تواند سرآغازی بر دنیای دهشتناک سایلنت هیل باشد. طرفداران دنیای پیچیده و مملو از راز سایلنت هیل بشتابید که نسخه جدید و رایگانی از این فرنچایز محبوب منتشر شد.

تقریبا در نوامبر سال 2023 بود که هیئتی از افراد رده‌بندی استرالیا به صورت بسیار تصادفی به انتشار تصاویری از بازی Silent Hill: The Short Message پرداختند که همین تصاویر اسپویل‌هایی از داستان این بازی را نشان می‌داد. براساس گزارشات منتشر شده از هیئت رتبه‌بندی استرالیا، نسخه جدید از دنیای سایلنت هیل یک بازی ترسناک روان‌شناختی مبتنی بر اکتشاف است که همراه با اتفاقاتی همچون خودکشی و خودآزاری خواهد بود.

براساس گفته توسعه‌دهندگان، بازیکنان کنترل شخصیتی به نام آنیتا را برعهده خواهند گرفت که در آپارتمانی به نام The Villa در آلمان امروزی زندگی می‌کند. شخصیت تحت کنترل بازیکنان باید با دوربین اول شخص به کاوش این آپارتمان مخوف و تاریک بپردازد و سرنخی مبنی بر راز مرموز دوستش پیدا کند. در این بازی تا شما متوجه اتفاقات رخ داده نشوید، هیچ راه فراری نخواهید داشت.

بازی Silent Hill: The Short Messageعرضه رایگان و ناگهانی بازی Silent Hill: The Short Message

بعد از چندین سال سکوت خبری، بالاخره شرکت کونامی سرو کله‌اش پیدا شد و اعلام کرد چندین نسخه از فرنچایز سایلنت هیل را در دست توسعه دارد. برای مثال می‌توان به عنوان Silent Hill Townfall که توسط استودیو اسکاتلندی به نام NoCode ساخته می‌شود و انتشار آن برعهده Annapurna Interactive است اشاره نمود.

ریمیک بازی سایلنت هیل 2 و همینطور بازی Silent Hill F از دیگر عناوینی هستند که این شرکت در دست تولید و توسعه دارد. بازی Silent Hill F دارای دنیای بسیار زیبا و به شدت دلهره‌آور است که داستان آن در کشور ژاپن و در دهه 1960 میلادی روایت می‌شود. با این حال، طرفداران دنیای مهیج و ترسناک سایلنت هیل می‌توانند همین حالا به سراغ تجربه نسخه تازه منتشر شده این فرنچایز به صورت کاملا رایگان بروند. نظر شما در رابطه با این بازی چیست؟؟ آیا از طرفداران این فرنچایز هستید و موفق به تجربه نسخه جدید از دنیای سایلنت هیل شده‌اید؟

منبع: Gematsu

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    arya

    مهمان

    از کجا میشه این دمو رو دانلود کرد؟ اپیک و استیم نذاشتن هنوز

    پاسخ دهید