دانلود بازی The Guild 3 برای PC
دانلود بازی The Guild 3 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Guild 3 برای PC

پارسی گیم 17 دی 1400 بدون دیدگاه
4,625 بازدید

دانلود بازی The Guild 3 برای کامپیوتر

بازی‌های شبیه‌ساز امروز یکی از مطرح‌ترین و پرطرفدارترین عناوین در صنعت بازی‌های ویدیویی هستند. امروزه در قالب این عناوین، می‌توان تجربیات بسیاری را در دنیای مجازی کسب کرد و از آن‌ها لذت برد. برخی از این بازی‌ها، دنیاهای باستانی در گذشته را برای ما بازسازی می‌کنند و تجربه زندگی در آن دوران را به شکلی زیبا و متفاوت در اختیارمان قرار می‌دهند. بازی The Guild 3 از استودیو Purple Lamp عنوانی سرگرم‌کننده در سبک شبیه‌ساز است که زندگی و داد ستد در دوران باستان را به شکلی متفاوت و ساده برای تجربه در اختیار شما قرار می‌دهد. برای محتوایی عمیق، گسترده و سرگرم‌کننده خودتان را آماده کنید.

روایت بازی در قسمت‌های مرکزی و شرقی اروپا در سال 1400 میلادی جریان دارد که مملو از خانواده‌های قدرتمند، حاکمان شهر بودند و به‌نوعی عصر تجارت، دادوستد و زندگی آزادانه محسوب می‌شد. شما در این بازی ابتدا باید نام خانوادگی خودتان را انتخاب کرده و آن را به یکی از پاشنه آشیل‌های بزرگ شهر در زمینه‌های مختلف تبدیل کنید. دنیای پویا و وسیع بازی دائم در حال تغییر و توسعه است و هوش مصنوعی بازی به‌خوبی تصمیم‌ها و انتخاب‌های مختلفی را می‌گیرد که در روند گیم پلی و پیشروی شما تأثیر خواهد گذاشت.

بازی The Guild 3 را می‌توان تلفیقی از مدیریت جوانب اقتصادی، بازی‌های استراتژیک، شبیه‌ساز زندگی در دوران قدیم و نقش‌آفرینی دانست. عمق محتوا و فعالیت‌هایی که در این بازی تجربه می‌کنید به‌قدری زیاد بوده که ممکن است ساعت‌ها شما را سرگرم نگه دارد. شما با ملحق شدن به جناح‌ها و گروه‌های مختلف، مسیر زندگی را برای خود تعیین می‌کنید، تجارت و کسب‌وکار خودتان را راه‌اندازی کرده و از آن درآمد به دست خواهید آورد، با سایر شهروندان در تعامل هستید و به کلام ساده، یک زندگی کامل را در دوران گذشته به خورد خود می‌دهید. گرافیک خوب و محیط‌های سه‌بعدی بازی هم این تجربه را لذت‌بخش‌تر می‌کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ Medieval Dynasty را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Guild 3 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 or higher
Processor: 2.5 GHz Dual Core Processor
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 2 GB Direct3D 11 capable video card (GeForce GTX 470 or Radeon HD 5850)
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space
Sound Card: DirectX compatible Sound card
Additional Notes: These are preliminary system specs that can and will change!

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

We find ourselves in middle Europe of the year 1400. The dark middle ages, once dominated through nobles and clergy, ends and a new era begins: the age of the free cities of trading and of the free mind! In The Guild 3 you create a family dynasty which can last for centuries. While the world around you and your dynasty rearrange itself again and again – all non-player figures make their own decisions – you have to prove your skills in handicrafts and trading, at social occasion and finally in politics and in malicious intrigues.
The Guild 3 is a unique mixture of economic simulation, strategy game, historical life simulation and role playing game in real time 3D, with atmospheric voice recording and medieval soundtrack.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 4.44 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.5 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.