دانلود بازی Three Kingdoms Zhao Yun برای PC
دانلود بازی Three Kingdoms Zhao Yun برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Three Kingdoms Zhao Yun برای PC

پارسی گیم 9 بهمن 1402 بدون دیدگاه
5,201 بازدید

دانلود بازی Three Kingdoms Zhao Yun برای کامپیوتر

بازی Three Kingdoms Zhao Yun عنوانی همه‌جانبه است که بازیکنان را به دوره پرآشوب پایان سلسله هان شرقی می‌برد، جایی که قهرمانان در تلاش برای تسلط بر حکومت با هم درگیر شدند. در این بازی پر اکشن، بازیکنان به جای ژائو یون، ژنرال مورد احترام سه پادشاهی، قدم می‌گذارند و سفری هیجان انگیز را برای تجربه داستان جوانی او آغاز می‌کنند. از طریق 12 فصل داستانی کامل که هر کدام جنبه متفاوتی از زندگی ژائو یون را آشکار می‌کند، خود را در روایت تاریخی غنی غوطه ور کنید. حداقل 30 ساعت گیم پلی را تجربه کنید، به عمق داستان اورجینال و واقعی بپردازید و در طول مسیر انتخاب‌های تأثیرگذاری داشته باشید.

از بین سه سطح دشواری که برای بازیکنان در تمام سطوح مهارت طراحی شده، انتخاب کنید. تجربه بازی خود را مطابق با اولویت خود تنظیم کنید و مطمئن باشید که هم تازه واردان و هم بازیکنان باتجربه چالش مناسبی پیدا می‌کنند. از قدرت چهار سیستم تسلیحاتی متمایز، نیزه، تیر و کمان، شمشیر و اسب استفاده کنید. توان رزمی خود را از طریق یک سیستم تجهیزات جامع، شامل ساخت و ساز، ست‌ها، شخصی سازی‌ها و گزینه‌های جادویی افزایش دهید. در بیش از 30 نقشه گسترده پرسه بزنید که هر کدام چالش‌های منحصر به فرد و گنجینه‌های پنهان خود را دارند. در حین گشت و گذار در محیط‌های مختلف، اسرار چین باستان را کشف کنید.

با ده‌ها شخصیت تاریخی مشهور چینی روبرو شوید که هر کدام انگیزه‌ها و وفاداری‌های خاص خود را دارند. با متحدانی که در کنار شما می‌جنگند یا در نبردهای حماسی علیه دشمنان مهیب شرکت می‌کنند، اتحاد ایجاد کنید. تجربه بازی خود را با طیف گسترده‌ای از لباس‌های بصری جذاب برای قهرمان و همراهان شخصی سازی کنید. در حالی که نیروهای خود را در دنیایی بصری خیره کننده به پیروزی می‌رسانید، سبک منحصر به فرد خود را در میدان جنگ به نمایش بگذارید. هرج و مرج و استراتژی درگیری‌های تاریخی را تجربه کنید، جایی که تصمیمات شما در میدان عظیم جنگ مسیر تاریخ را شکل می‌دهد و آن را کاملاً متفاوت می‌کنند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Wo Long Fallen Dynasty Conqueror of Jiangdong و Underdog Detective Complete Edition را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Three Kingdoms Zhao Yun برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel Corei5-10600KF@4.10GHz 6th
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti (4 GB / NVIDIA )
DirectX: Version 11
Storage: 20 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel i7 7th
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060 6G
DirectX: Version 11
Storage: 20 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Dive into 12 complete story chapters. Choose from 3 difficulty levels, with a minimum of 30 hours experience of main storyline. Master 4 distinct weapon systems: spears, bows and arrows, swords, and steeds, supplemented by equipment systems like crafting, sets, refinement, and enchantment. Explore no fewer than 30 expansive maps. Encounter dozens of well-known Chinese historical figures, who will either fight by your side or become your adversaries. Enjoy a wide range of visually striking outfits for the protagonist and companions. Engage in several large-scale, renowned battles that truly capture the essence of the Three Kingdoms atmosphere.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.