دانلود بازی Underdog Detective Complete Edition برای PC
دانلود بازی Underdog Detective Complete Edition برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Underdog Detective Complete Edition برای PC

پارسی گیم 23 اردیبهشت 1401 2 دیدگاه
5,469 بازدید

دانلود بازی Underdog Detective Complete Edition برای کامپیوتر

یکی از سبک‌های بازی‌های ویدیویی که به آن کمتر پرداخته شده، بازی‌های FMV بوده که مخفف عبارت Full Motion Video است. در واقع شما در طول این بازی‌ها تصاویری از فیلم‌های ضبط شده را مشاهده کرده و با انتخاب‌ها و تصمیم‌هایی که می‌گیرید، مسیر داستانی را تعیین می‌کنید. اغلب بازی‌های سبک FMV یا در سبک طنز بوده یا روایت داستانی جذاب و پرمحتوایی دارند. بازی Underdog Detective Complete Edition که توسط استودیویی چینی ساخته شده، یکی از جدیدترین بازی‌های این سبکی بوده که شما را به دوران باستان چین می‌برد تا تجربه‌ای لذت‌بخش با عناصری از کمدی را به خورد خود دهید.

داستان بازی در دوران امپراتوری Empress Wu Zetian جریان داشته و شما در نقش یکی از افراد قشر ضعیف جامعه وارد دنیای آن می‌شوید. کاراکتر شما به قابلیت‌های جادویی دسترسی داشته به‌تازگی درگیر ماجراهای و توطئه‌های بزرگی در سطح کشور شده است. شما به‌عنوان شخصی باهوش با استعداد کارآگاهی، باید نه‌تنها برای زنده ماندن خود بلکه برای حل کردن این پرونده‌های مرموز تمام تلاش خود را بکنید.

گیم پلی بازی به حل کردن انواع معماها و پازل‌ها و همچنین پرونده‌های مرموز خلاصه می‌شود. تمامی سناریوها با صحنه‌های فیلم‌برداری شده و باکیفیتی پیش چشمان شما به نمایش گذاشته می‌شوند و از جذابیت بالایی برخوردار هستند. تصمیم‌های شما می‌تواند مسیر داستان را به‌طورکلی تغییر دهد. بازی با استفاده از نقاط نورانی سعی می‌کند سرنخ‌های مهم را در هر معما به شما نشان دهد و بیشتر گیم پلی را با زاویه دوربین اول‌شخص از دید چشمان کاراکتر اصلی دنبال خواهید کرد. ماجراهای داستانی Underdog Detective از یک سریال پرطرفدار چینی اقتباس شده و ماجراهایی 10 سال قبل از وقایع آن سریال را روایت می‌کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های The Great Ace Attorney و Who Pressed Mute on Uncle Marcus را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Underdog Detective Complete Edition برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

MINIMUM:
OS: Windows 7 / 8 / 10 / 11 (64-Bit)
Processor: Dual Core CPU
Memory: 2 GB RAM
DirectX: Version 10
Storage: 10 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

You will fill the shoes of commoner in the slum known as Underdog’s Dwelling, you are a master of antiques and magical art, who is humorous, resourceful, honorable yet cynical. When you are unexpectedly drawn into a devious conspiracy, you are forced to embark on an adventure in the imperial capital as a detective, not just for solving the cases… but for your very own survival.
As you venture deeper, you will be facing various puzzles, traps, and secret chambers. Keep your head cool and use your wisdom to find the solutions and reveal the truth.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 7.7 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    محمد امین صاحبی

    مهمان

    لطفا اسم فیلم داخل این بازی رو هم بگید

    پاسخ دهید
  • Avatar

    یه دوست با معرفت

    مهمان

    این بازی بود یا فیلم

    پاسخ دهید