دانلود بازی Citizens of Space برای PC
دانلود بازی Citizens of Space برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Citizens of Space برای PC

پارسی گیم 3 تیر 1398 بدون دیدگاه
4,604 بازدید

دانلود بازی Citizens of Space برای کامپیوتر

دنیا به هرج‌ومرج کشیده شده است و موجودات فضایی کره زمین آبی و دوست‌داشتنی ما را چندتکه کرده‌اند و هرکدام از آن‌ها را گم‌وگور کرده‌اند. Citizens of Space داستان یک نماینده و وزیر خارجه از کره زمین را به نمایش گذاشته است که باید اتحاد را میان نیروهای زمینی ایجاد کند و تکه‌های زمین را از دست آدم فضایی‌ها پس بگیرد و برای برگرداندن رؤیای شیرین گذشته تا پای مرگ پیش رود. استودیو Eden Industries نسخه دوم بازی را به‌خوبی توسعه داده است و SEGA نیز این تجربه خلاقانه و جالب را به بازارهای جهانی عرضه کرده است.

همان‌طور که گفتیم بازی Citizens of Space داستان مبارزه برای یک رؤیای دور است و باید تنهایی از پس هزاران موجود عجیب‌وغریب و دشمن سرسخت برآمد و خود را به‌عنوان یکه‌تاز نجات دنیا نشان داد. تمام بازی را به‌تنهایی سپری نخواهید کرد و می‌توانید افرادی را به خدمت بگیرید و آن‌ها را جزو افراد خودسازید و بازی را با آن‌ها ادامه دهید. بازی گیم پلی ساده‌ای دارد و ساعت‌های مفرحی برای شما خواهد ساخت و باید در اطراف نقشه بگردید و مبارزات سنگینی را تجربه کنید و دمار از روزگار این فضایی‌ها دربیاورید.
مبارزات نسبت به نسخه پیشین، بسیار نفس‌گیرتر شده است و پیشرفت خوبی را شاهد هستیم. این‌طور نیست که تنها یک دکمه را فشار دهید و دشمن مقابل شما به زمین بیفتد و شما نیز با خیال راحت پیش روید، Citizens of Space این اطمینان را به شما می‌دهد که با دشمنان سرسختی شمارا مواجه کند و برای دفاع و حمله، حسابی هوش و حواس شمارا به خود مشغول کند. در ابتدا ممکن است حس کنید که مبارزات کمی سخت پیش می‌روند اما با کسب تجربه، می‌توان شخصیت خو را ارتقا داد و سریع‌تر بقیه را از این دنیا پاک کرد. از ربات‌های کابوی گرفته تا مجری شوهای تلویزیونی در مقابل شما قرار می‌گیرند و ساعات خنده‌دار و مفرحی برای شما خواهند ساخت.

Citizens of Space در ادامه نسخه اول خود منتشرشده است و پیشرفت‌های زیادی را شاهد هستیم. هرکدام از شخصیت‌ها، بامزگی خاص خودشان رادارند و به‌نوعی گیم پلی را در کنار یک کمدی جالب ارائه کرده است. خودتان را برای مبارزه با اشغال گران کره زمین آماده کنید، در این راه ممکن است از خنده منفجر شوید، اما مبارزه همچنان دردی عظیم است و ممکن است به‌یک‌باره هدف و زمین دوست‌داشتنی ما گم‌وگور شود. مواظب جلوی راه باشید.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 64-bit, Windows 8 64-bit, Windows 10 64-bit
Processor: Intel Core i3-540 or AMD Phenom II X4 940
Memory: 2 GB RAM
Graphics: GeForce GTS 250 or AMD Radeon HD 6670, 1 GB VRAM
Storage: 21 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

It’s your first day as the newly appointed Ambassador of Earth! Ah, smell that? That’s the smell of the slow-but-inexorable bureaucracy that keeps this galaxy running smoothly! Well, running, at least. And now it’s your chance to become a part of that bureaucracy, finally! As you step into the hallowed halls of the Galactic Federation Assembly and give your opening speech, something seems off…no it’s not the smell of the Slorg ambassador, that’s normal. When the video screen lowers so you can show off your homeworld to your gathered Ambassadors…you realize the Earth is missing! As the Ambassador, you know it’s your duty to save your beloved Earth! Plus, none of the other ambassadors seem to care much for a backwater planet they’ve never heard of. So begins your adventure to find the Earth and unite the galaxy’s Citizens under your banner!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.