دانلود بازی Palworld برای PC
دانلود بازی Palworld برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Palworld برای PC

پارسی گیم 9 بهمن 1402 8 دیدگاه
6,175 بازدید

دانلود بازی Palworld برای کامپیوتر

بازی جذاب و اعتیادآور Palworld، عنوانی در سبک اکشن و ماجراجویی بقا است که توسط استودیوی ژاپنی Pocket Pair ساخته شده است. این اثر بازیکنان را به یک دنیای باز جذاب پر از موجودات عجیب و غریب به نام Pals دعوت می‌کند. Palworld با ارائه ترکیبی منحصربه‌فرد از اکشن، کاوش و مدیریت منابع، خود را از طریق برداشت عجیب خود در سبک جمع آوری موجودات جادویی متمایز کرده و آن را از دیگر بازی‌های هم‌رده‌اش جدا می‌کند. در Palworld، بازیکنان می‌توانند در ماجراجویی‌های انفرادی شرکت کنند یا با دوستان خود در یک محیط چند نفره لذت بخش با حداکثر 32 بازیکن دیگر در یک سرور متحد شوند.

عجیب‌ترین بازی مولتی پلیر

بازی Palworld در جزایر پالپاگوس اتفاق می‌افتد؛ یک چشم‌انداز وسیع و متنوع که در آن بازیکنان باید در چالش‌های بقا حرکت کنند، پایگاه‌هایی بسازند و با گروه‌های مختلف و مربیان قدرتمند Pals مقابله کنند. حلقه اصلی گیم پلی حول محور گرفتن Pals می‌چرخد که اهداف مختلفی از جمله کمک به مبارزه، ساخت پایگاه و جمع آوری منابع را دنبال می‌کند. Palworld با الهام گرفتن از بازی‌های مجموعه جمع آوری هیولاهای کلاسیک، یک پیچ منحصربه‌فرد را در ژانر ایجاد می‌کند. این بازی با اجازه دادن به بازیکنان برای تجهیز دوستان Pals به سلاح گرم متفاوت عمل کرده که منجر به نام سرگرم‌کننده‌اش، پوکمون با تفنگ می‌شود.

ترکیب چندین ژانر مختلف

Palworld به طور یکپارچه مکانیک‌های بقا را درون خود ادغام می‌کند و بازیکنان را ملزم می‌کند تا سطوح گرسنگی را مدیریت کنند، ابزارهایی دست و پا کنند، منابع را جمع آوری کنند و پایگاه‌هایی ایجاد کنند که به عنوان نقاط سفر سریع عمل می‌کنند. درخت مهارت، سلاح‌ها، سازه‌ها و تزیینات مختلف را باز کرده و ابزارهایی را که بازیکنان برای پیشرفت در محیط چالش‌برانگیز نیاز دارند، فراهم می‌کند. بازی از پرداختن به جنبه‌های بحث برانگیز ژانر خود ابایی ندارد. در عوض، آنها را در آغوش می‌گیرد و به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا تصمیم‌های غیراخلاقی مانند استفاده از Pals اسیر شده به عنوان کارگر در معدن‌ها بگیرند.

تنوع بسیار زیاد شخصیت‌ها

گرفتن Pals شامل درگیری با آنها، تضعیف آنها و استفاده از Pal Spheres ویژه برای زندانی کردنشان است. سپس این موجودات اسیر شده را می‌توان برای جنگ احضار کرد یا در پایگاه‌ها مستقر کرد تا در کارهای مختلف مانند جمع‌آوری، ساخت و ساز و پخت و پز کمک کنند. هر Pal دارای یک مهارت شریک منحصربه‌فرد است که یک لایه استراتژیک را به گیم‌پلی اضافه می‌کند و آنها را قادر می‌سازد تا به عنوان سلاح یا سواری استفاده شوند. مکانیک بقای بصری بازی، نبردهای پر اکشن و تنوع بسیار زیاد Pals برای گرفتن و استفاده از آن‌ها، بازی را به عنوانی برجسته در این ژانر تبدیل کرده است که میلیون‌ها بازیکن را جذب می‌کند.

به شدت اعتیادآور و جذاب

Palworld جناح‌های مختلفی را از جمله یک سندیکای جنایت‌کار، یک جنبش آزادی‌بخش Pal، و یک نیروی دفاعی جزیره‌ای شبیه یک سازمان پلیس معرفی می‌کند. این گروه‌ها توسط مربیان قدرتمند که در برج‌های باشکوه در سراسر جزایر زندگی می‌کنند، رهبری می‌شوند و به عنوان نبردهای باس اصلی خدمت می‌کنند. روایت بازی زمانی آشکار می‌شود که بازیکنان درگیر مبارزات با این جناح‌ها هستند. Palworld، علی‌رغم ایده به ظاهر غیر متعارف و بحث‌برانگیزش، موفق می‌شود یک تجربه گیم‌پلی بی‌وقفه سرگرم‌کننده و اعتیادآور را ارائه دهد. اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، نباید تجربه این اثر بی نظیر را از دست بدهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Fall Guys Ultimate Knockout و Stumble Guys را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Palworld برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 or later (64-Bit)
Processor: i5-3570K 3.4 GHz 4 Core
Memory: 16 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 1050 (2GB)
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 40 GB available space
Additional Notes: Internet connection required for multiplayer. SSD required.

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 or later (64-Bit)
Processor: i9-9900K 3.6 GHz 8 Core
Memory: 32 GB RAM
Graphics: GeForce RTX 2070
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 40 GB available space
.Additional Notes: Internet connection required for multiplayer. SSD required

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

In this game, you can peacefully live alongside mysterious creatures known as Pals or risk your life to drive off a ruthless poaching syndicate. Pals can be used to fight, or they can be made to work on farms or factories. You can even sell them or eat them! In a harsh environment where food is scarce and vicious poachers roam, danger waits around every corner. To survive, you must tread carefully and make difficult choices…even if that means eating your own Pals when the time comes.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 16.2 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )
.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 8 دیدگاه
  • Avatar

    adam

    مهمان

    سلام ببخشید من تازه دارم از وبسایت شما استفاده میکنم میخواستم بدونم الان که بازی نسخ جدید گرفته ایا باید همرو دوباره دانلود کنم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    b

    مهمان

    میگه couldnt -shipping exe pal خواهشا پاسخ دهید چکار کنم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    M

    مهمان

    یعنی چی exe برنامه باید نصب کرد ؟

    پاسخ دهید
    • Avatar

      Arian در پاسخ به M

      مهمان

      فایلی که تهش پسوند .exe داره یا همون فرمت exe

  • Avatar

    u

    مهمان

    انلاین هم میشه بازیش کرد؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به u

      پشتیبانی

      سلام دوست عزیز اول از همه از خاموش بودن آنتی ویروستون اطمینان حاصل کنید که کرک رو پاک نکنه بعد کلاینت استیم رو دانلود کنید و نصب کنید و با یه اکانت جعلی به استیم لاگین کنید بازی رو از طریق فایل exe اجرا کنید بعد داخل محیط بازی به سروری که دیگر کاربران شما رو invite کردند متصل شید یا شما یه سرور بسازید و بقیه رو دعوت کنید

  • Avatar

    Haji

    مهمان

    سلام ممنون بابت این عنوان
    امکانش هست بفرمایید بازی آنلاینه کامل یا بخش آفااین داستانی/ با bot هم داره آیا؟♥️

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Haji

      پشتیبانی

      سلام دوست عزیز بازی آنلاین هست