دانلود بازی Belonging برای PC
دانلود بازی Belonging برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Belonging برای PC

پارسی گیم 5 بهمن 1402 بدون دیدگاه
1,291 بازدید

دانلود بازی Belonging برای کامپیوتر

بازی Belonging یک اثر ماجراجویی اول شخص است که بازیکنان را در دنیای اسرارآمیز فرقه Entelechism غرق می‌کند. به عنوان Jayce، یک کارآگاه ماهر، شما با هدف افشای حقایق پنهان و روشن کردن سرنوشت اعضای ناپدید شده آن، به املاک متروک فرقه نفوذ می‌کنید. این بازی عناصری از کاوش، گیم پلی مبتنی بر روایت و تصمیم گیری را ترکیب می‌کند و به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا داستانی جذاب را به شکلی که دوست دارند جستجو کنند. از یک بهشت تباه شده عبور کنید که زمانی محل زندگی یک جامعه منزوی بود و حالا هر منطقه اسرار زیادی را در خود جای داده که منتظر کشف شدن توسط شما است.

بازی در بقایای وهم‌آور فرقه منزوی Entelechism، مکانی که زمانی به خودبهینه‌سازی اختصاص داشت، رخ می‌دهد. اعضای این فرقه آرمان‌های کمال را در تمام جنبه‌های زندگی دنبال می‌کردند، اما در زیر سطح، رازهای تاریکی پنهان بود. Belonging با الهام گرفتن از داستان‌های واقعی بازماندگان فرقه، عمیقاً در تجربه انسانی کاوش کرده و آسیب‌پذیری افرادی را که طعمه روایت‌های متقاعدکننده‌ای رهبران فرقه می‌شوند را بررسی می‌کند. بازیکنان می‌توانند املاک متروکه را به سبک خود کاوش کرده و تجربه‌ای همه‌جانبه‌تر و متفکرانه‌تر را کسب کنند. روایت بازیکنان را تشویق می‌کند تا پازل نابودی این فرقه را کنار هم بگذارند.

قفل بخش‌های مختلف املاک را باز کنید تا اسرار تاریک پنهان در دیوارهای آن را آشکار کنید. جمع آوری اطلاعات پراکنده در املاک، اسرار فرقه و اعضای آن را فاش می‌کند. بازیکنان وظیفه رمزگشایی و تماشای فیلم‌های ضبط شده را دارند که روزهای پایانی گروه گریزان را مستند می‌کند. با شخصیت‌های پیچیده اعضای فرقه Entelechism که هر کدام دلایل منحصر به فردی برای پیوستن به جامعه دارند، روبرو شوید و آنها را بشناسید. با درک دیدگاه‌ها و انگیزه‌های شخصیت‌ها، با آنها همدلی ایجاد کنید. تصمیم بگیرید که داستان چه کسی مهم است و اطلاعاتی را انتخاب کنید که برای عموم فاش شود. این اثر جذاب را از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Universe For Sale و The Cosmic Wheel Sisterhood Deluxe Edition را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Belonging برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 or 11
Processor: AMD Ryzen 5 5600g or comparable
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce 1070 or comparable
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Belonging is a first-person adventure game about a cult and its victims. As the hacktivist Jayce, you are scouting the abandoned estate of the Entelechism cult. You are there to find data you can leak to the public and uncover uncomfortable truths about what happened to the people that lived there. Entelechism is a community devoted to self-optimization. Its members spend their days pursuing perfection in all aspects of life. A cause that seems innocent or even worthwhile on the surface, reveals its dark sides when manipulative actors take control. What other secrets are the Entelechism leaders hiding?

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.