دانلود بازی Old World The Sacred and The Profane برای PC
دانلود بازی Old World The Sacred and The Profane برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Old World The Sacred and The Profane برای PC

پارسی گیم 17 بهمن 1401 بدون دیدگاه
12,640 بازدید

دانلود بازی Old World The Sacred and The Profane برای کامپیوتر

بازی‌های استراتژیک تاریخی به واسطه فرنچایز Civilization موفق شده تا جایگاه ویژه‌ای در میان سایر بازی‌های هم سبک خود پیدا کنند. یکی از استودیوهایی که بلافاصله از این شهرت استفاده کرد تا بازی خاص خود را به وجود بیاورد، تیم Mohawk Games با عنوان Old World است. این بازی هم از نظر ظاهری و هم مکانیک‌های گیم پلی، به شدت شبیه به آن فرنچایز نام برده است. البته Old World حرف‌های تازه‌ای هم مانند سیستم ساخت حکومت و گسترش آن نیز برای گفتن دارد.

Old World The Sacred and The ProfaneOld World The Sacred and The Profane نام بسته الحاقی جدیدی بوده که برای این بازی منتشر شده است. اکثر زمان DLC رویدادهای جدیدی را به بازی اضافه می‌کند و بیش از 350 رویداد گنجانده شده است که در طول گیم پلی ظاهر می‌شوند. طبیعتاً این رویدادهای جدید عمدتاً بر مذهب در دنیای باستان متمرکز شده است. آنها از مناسک کوچک گرفته تا باورهای روزمره جمعیت شما را شامل می‌شود. در این بسته الحاقی شما شاهد جنگ‌های مذهبی و رشد و گسترش مذهب‌های جدید و آشنا خواهید بود.

در Old World، شهرها را پیدا کنید، نقشه‌ها را کاوش کنید، با تمدن‌های جدید ملاقات کنید، تجارت کنید، جنگ راه بیندازید، ساخت و ساز کنید، در مورد دنیا تحقیق کنید و در نهایت پادشاهی‌های خود را رشد دهید. در دنیای قدیمی، همچنین، شما قوانینی را با افزودن منحصر به فرد ساختن یک سلسله، مدیریت خانواده حاکم ملت انتخابی خود و شرکت در بی‌شمار رویدادهای داستانی تصادفی وضع می‌کنید. این بازی بی نهایت گیم پلی و محتوا برای ارائه داشته و توانایی این را دارد تا شما را ساعت‌ها سرگرم کند.

بازی Old World The Sacred and The Profane نام بسته‌ای الحاقی برای بازی استراتژیک جذاب Old World است. این محتوا کلی مأموریت و خطوط داستانی تصادفی را به آن بازی بزرگ و هیجان انگیز اضافه کرده که می‌تواند حتی ساعت‌های بیشتری نیز شما را درگیر خود کند؛ پس تجربه این DLC حماسی و بزرگ را از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Solasta Crown of the Magister Inner Strength و Floodland را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Old World The Sacred and The Profane برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows® 7 SP1 64 Bit
Processor: Intel i5-6400 2.7ghz or similar
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 770 / AMD R9 290
DirectX: Version 11
Storage: 10 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows® 10 Home 64 Bit
Processor: Intel i5-8500 3ghz or similar
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 1060 / AMD RX 5500-XT
DirectX: Version 12
Storage: 14 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Old World – The Sacred and The Profane adds a touch of religious fervor to your play with a wealth of new content that explores how religion impacted the fortunes of ancient empires. Experience over 350 new events, recruit new historical characters, and deal with the demands of the clergy as you try and appease the various faiths that exist within your empire. Be warned, if a religion disapproves of your rule, it can lead to dissent, riots, or worse. This DLC pack features a lot of ‘what ifs’, reflecting a time during which many religions were young and the empires of the known world were forced to reckon with competing faiths old and new.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 4.30 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.