دانلود بازی Warhammer 40,000 Gladius Specialist Pack برای PC
دانلود بازی Warhammer 40,000 Gladius Specialist Pack برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Warhammer 40,000 Gladius Specialist Pack برای PC

پارسی گیم 14 خرداد 1400 بدون دیدگاه
5,332 بازدید

دانلود بازی Warhammer 40,000 Gladius Specialist Pack برای کامپیوتر

یکی از معروف‌ترین دنیاهای بناشده در بازی‌های ویدیویی، دنیای Warhammer 40K است که عناوین ویدیویی مختلفی، در سبک‌های متفاوت با محوریت این دنیا پا به عرصه وجود گذاشته‌اند. بازی‌های نقش‌آفرینی، شوتر اول‌شخص، استراتژیک و … که همگی سبک و سیاقی خشن و مهیج داشته و ما را بیشتر با این دنیای جذاب آشنا می‌کنند؛ اما محبوب‌ترین بازی‌های این سری، در سبک استراتژیک منتشرشده‌اند. بازی Warhammer 40,000: Gladius از استودیو Proxy عنوانی استراتژیک نوبتی در دنیای Warhammer است که به‌تازگی بسته الحاقی Specialist Pack هم برای آن منتشرشده است.

https://cdn.cloudflare.steamstatic.com/steam/apps/1640850/header.jpg?t=1622739534در بسته الحاقی Specialist Pack نیروهای جدیدی برای هر 4 نژاد موجود در بازی، اضافه‌شده است. هرکدام از این نیروها قابلیت‌های دفاعی یا تهاجمی جدیدی را برای ارتش خود فراهم می‌کنند. برای مثال نیروی Ratlings برای نژاد Astra Militarum تک‌تیراندازهایی هستند که می‌توانند بعد از هر حمله، حرکت کنند. یا نیروی Canoptek Wraiths برای نژاد Necron نیروهایی سریعی بوده که می‌توانند از درون نیروهای ارتش حریف در میدان نبرد حرکت کنند. Ork ها هم نیرویی به اسم Kill Bursta دریافت کرده که یک تانک زره ای غول‌پیکر است و به‌جز قابلیت‌های تهاجمی، امکان جابه‌جایی نیروهای مختلف را نیز دارد. این نیروهای جدید، عمق بیشتری به گیم پلی بازی داده و انتخاب‌های بیشتری را در اختیار شما برای پیشروی در میدان نبرد قرار خواهند داد.

بازی در سیاره Gladius Prime جریان دارد. این سیاره محل خوبی برای حفاری و پیدا کردن منابع ارزشمند است که در طول زمانی که ساکنان آن در آن زندگی کردند، اشیا باستانی و قدرتمند زیادی را در دل این سیاره یافتند که بیشتر از گذشته مبهم آن مطلع شوند. اما یک نیروی مرموز و باستانی در پی این کارها دوباره بیدار شد و هرج‌ومرج را به سطح سیاره آورد. حالا فقط جنگ‌های خونین و هولناک در Gladius Prime جریان دارد.

بازی دنیایی زیبا اما خشن را در سبک استراتژی نوبتی برای شما فراهم کرده تا در آن ماجراجویی کنید. 4 نژاد مختلف معروف سری Warhammer برای کنترل در دسترستان قرار خواهد گرفت (Astra Militarum، Space Marines، Necrons و Ork). هرکدام از این نژادها فنّاوری و نیروهای مخصوص به خود را داشته و سبکی متفاوت از گیم پلی را از جانب شما می‌طلبند. به‌جز بخش مبارزات نوبتی، ساخت‌وساز و بنا کردن ساختمان‌های نظامی و تدافعی نیز از چیزهایی است که باید به آن توجه ویژه داشته باشید تا در نبردها پیروز بیرون آیید. همچنین شما به طیف گسترده‌ای از نیروهای مختلف دسترسی دارید که باید با دیدی استراتژیک، آن‌ها را در نبرد فرماندهی کنید. هر نبرد متفاوت بوده و نقشه‌ای جدید برای پیروزی لازم دارد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی Total War: Warhammer را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Warhammer 40,000 Gladius Specialist Pack با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 (64-bit)
Processor: Intel Core i3 or equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Vulkan support (Nvidia GeForce 600 series / AMD Radeon HD 7000 series / Intel HD Graphics 500 series)
Storage: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (64-bit)
Processor: Intel Core i5 or equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Vulkan support with 3 GB VRAM (Nvidia GeForce 900 series / AMD Radeon RX 400 series)
Storage: 8 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Though less resilient than their human comrades, Ratlings are naturally excellent shots. It is said that Ratling marksmen can take the head off a heretic from over a kilometre away. Coupled with their knack for staying out of harm’s way, this makes Ratlings formidable snipers who can take a surprising toll upon superior enemy forces. Dark Disciples carry profane accoutrements of their masters’ worship and parrot the fell words spoken in his baleful prayers. Many such disciples have been augmented to better serve in their role–their skin stretched out and inked with grim litanies, or their mouths fitted with Daemon-touched vox-grilles to project their voices into the warp. Amidst the din of combat they join their Dark Apostle’s chants, crying out for the Chaos Gods to manifest their blessings.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.