بازی Plants vs Zombies 3
یحیی رحیمی

بازی Plants vs Zombies 3 برای موبایل منتشر شد

یحیی رحیمی 28 دی 1402 بدون دیدگاه
1,150 بازدید

شرکت الکترونیک آرتز و استودیو PopCap بی سر و صدا، بازی جدید Plants vs Zombies 3 را برای گوشی‌های اندروید و آی‌او‌اس در چند کشور مختلف منتشر کردند. گیمرهای انگلستان، هلند، استرالیا و فیلیپین می‌توانند از همین لحظه بازی جدید گیاهان علیه زامبی‌ها را دانلود کنند و خاطرات قدیمی را زنده کنند.

شرکت پاپ‌کپ مدت زیادی است که اثر تازه‌ای منتشر نکرده است. دنباله بازی 2 Plants vs Zombies یک سورپرایز بزرگ به‌حساب می‌آید. شماره سوم این سری همچنان گیم‌پلی بازی‌های قبلی را حفظ کرده است. شما باید از یک محدوده دفاع کنید که به این سبک گیم‌پلی «دفاع از برجازی» گفته می‌شود. سازنده نوشته است که بازی جدید طوری طراحی شده که هم بازی‌کنان جدید بتوانند از آن لذت ببرند و هم چالش‌های تازه‌ای برای طرفداران قدیمی داشته باشد. روند استراتژیک بازی با معماها و المان‌های ماجراجویی ترکیب شده است.

بازی Plants vs Zombies 3 پیشرفت قابل‌توجهی نسبت به بازی‌های قبلی کرده است. هدف بازی سوم، ارائه یک تجربه داستان‌محور است. بازی در طی یک سری قسمت‌های مختلف پیش برده می‌شود که هر کدام هم داستان ویژه خود را دارند. هر مرحله جدید شما را با دشمنان بیشتر و داستان آنها آشنا می‌کند. شما در قالب گیاهان با این دشمنان خواهید جنگید و اجازه نمی‌دهید که زامبی‌ها، باغ زیبا شما را نابود کنند. زامبی‌ها مانند قبل در امواج پی در پی ظاهر می‌شوند و باید جلوی حمله آنها را بگیرید.

بازی Plants vs Zombies 3بازگشت Plants vs Zombies

استودیو پاپ‌کپ می‌گوید که بازی ابتدا در چند کشور محدود منتشر می‌شود. هدف آن است که مشکلات بازی پیدا شود و همچنین آنها زمان بیشتری برای کار روی نبردها، کاراکترها و داستان بازی داشته باشند. شرکت EA در سال 2019 اعلام کرد که بازی گیاهان علیه زامبی 3 در حال تولید است و حتی بیلد پیش آلفا نیز از طریق گوگل پلی منتشر شد. به نظر می‌رسد که تیم سازنده چندین سال روی این اثر کار کرده و با دست پر برگشته است. آخرین بازی این مجموعه به نام Plants vs Zombies 2 در سال 2013 منتشر شد و پس از یک دهه، بازی جدید در دسترس قرار گرفته است.

گفتنی است سال 2019 یک بازی فرعی از این مجموعه به نام Plants vs. Zombies: Battle for Neighborville منتشر شد. این بازی یک شوتر کلاس‌محور بود که با استقبال گرمی مواجه نشد. بازی Plants vs Zombies 3 به دنبال زنده کردن خاطرات و تکرار موفقیت عناوین پیشین است. اگر نمی‌خواهید منتظر انتشار نسخه جهانی باشید، می‌توانید نسخه آزمایشی را با تغییر آی‌پی و ریجن اکانت دریافت کنید.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.