دانلود بازی Prince of Persia The Lost Crown برای PC
دانلود بازی Prince of Persia The Lost Crown برای PC پارسی گیم

دانلود بکاپ بازی Prince of Persia The Lost Crown برای PC

پارسی گیم 27 دی 1402 22 دیدگاه
20,413 بازدید
این بازی به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و بنیاد ملی بازی های رایانه ای، از حالت انتشار خارج شده است.

دانلود بکاپ Ubisoft Connect بازی Prince of Persia The Lost Crown Deluxe Edition برای کامپیوتر

بازی مورد انتظار و هیجان انگیز Prince of Persia The Lost Crown (بازی شاهزاده ایرانی تاج گمشده) بازگشتی پیروزمندانه برای این مجموعه نمادین یوبی سافت است که عناصر کلاسیک فرنچایز را با نوآوری‌های جسورانه‌ای که پیش از این دیده نشده بود ترکیب می‌کند. این بازی به عنوان یک پلتفرمر اکشن 2.5 بعدی با الهام از سبک مترویدوانیا، بازیکنان را با سارگون، یکی از اعضای جنگجویان قدرتمند ایرانی آشنا می‌کند. داستان بازی زمانی که سارگون مأموریتی را برای نجات شاهزاده ربوده شده، غسان آغاز می‌کند و بازیکنان را از طریق کوه مرموز و ماورایی قاف هدایت می‌کند، آغاز می‌شود. این کوه جایی است که زمان و مکان دستخوش تغییراتی شده است.

لازم به ذکر است که این بازی به صورت رسمی توسط شرکت یوبی سافت زیرنویس و دوبله فارسی دریافت کرده است؛ همچنین دوبله این اثر توسط شرکت موج کتاب به صورت کامل در ایران انجام شده است که این مورد برای اولین بار به صورت رسمی رخ داده است. لطفا در صورتی که امکان خرید این بازی را دارید با حمایت مستقیم از این اثر و خرید این بازی از پلتفرم های EpicGames یا Ubisoft Store حمایت مادی و معنوی خود را از این بازی انجام دهید.

روایتی خارق‌العاده و جذاب در شاهزاده پارسی

خط داستانی بازی بازی شاهزاده ایرانی تاج گمشده ترکیبی جذاب از سکانس‌های اکشن الهام گرفته از انیمه‌ها و پیچش‌های غیرمنتظره است. در پس‌زمینه کوه قاف، بازیکنان در دنیایی حرکت می‌کنند که در آن قوانین زمان و مکان سیال هستند و لایه‌ای جذاب به روایت کلاسیک شاهزاده ایرانی اضافه شده است. سبک هنری کارتونی که به ویژه در کات سین‌های خیره کننده به نمایش گذاشته می‌شود، داستان سرایی را بهبود می‌بخشد، اگرچه ممکن است گرافیک درون بازی برای برخی از بازیکنان تا حدودی قدیمی به نظر برسد. با این حال گول این موضوع را نخورید، زیرا این استایل ریشه در این فرنچایز قدیمی داشته و برای طرف‌داران جذاب خواهد بود.

حماسی‌ترین گیم پلی فرنچایز

Prince of Persia The Lost Crown به طرز ماهرانه‌ای عناصر مبارزه، پلتفرمینگ و حل پازل را با هم ترکیب می‌کند. به عنوان سارگون، بازیکنان نقشه وسیع مترویدوانیا را طی کرده و با پیشرفت داستان، مناطق و توانایی‌های جدیدی را باز می‌کنند. چالش‌های بازی هرگز یکنواخت نمی‌شوند و تجربه‌ای متنوع را برای درگیر نگه داشتن بازیکنان ارائه می‌دهند. قدرت‌های سارگون در طول بازی از حرکات استاندارد مانند لایی کشیدن و دو پرش گرفته تا قدرت‌های منحصر به فرد مبتنی بر زمان، تکامل می‌یابد. این توانایی‌ها هم در مبارزه و هم در پلتفرمینگ نقش مهمی دارند و به تجربه کلی گیم پلی و تنوع بالای مراحل عمق می‌بخشند.

راهنمای قدم به قدم بازی Prince of Persia The Lost Crown

راهنمای قدم به قدم بازی Prince of Persia The Lost Crown

بازی Prince of Persia The Lost Crown توسط استودیو Ubisoft Montpellier ساخته‌شده است. در این مطلب با راهنمای قدم به قدم و ویدیویی تمام مراحل بازی Prince of Persia The Lost Crown با کیفیت بالا و حجم مناسب با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم بازی Prince of Persia The Lost Crown

باس فایت های درگیرکننده

در حالی که دشمنان اصلی را می‌توان با چالش‌های کم از بین برد، بازی واقعاً در نبردهای باس فایت های چالش برانگیز خود می‌درخشد. سیستم مبارزه، اگرچه شبیه به سری بازی های Souls نیست، اما سطح دشواری رضایت بخشی را ارائه می‌دهد. با برخوردهای شدیدی که بازیکنان را وادار می‌کند تا بر مجموعه مهارت‌های متنوع سارگون تسلط پیدا کنند، می‌توان انتظار درگیری بالایی را در جریان بازی داشت. نقشه گسترده مترویدوانیا پر از مناطق پنهان و چالش‌های اختیاری است. به لطف کشف اتاق‌های مخفی، باس‌های اختیاری و پاداش‌های ارزشمند، هیجان کاوش در تمام مراحل و مدت زمان کلی این بازی زیبا حفظ می‌شود.

از بهترین‌های فرنچایز شاهزاده ایرانی

بازی خارق‌العاده و مهم Prince of Persia The Lost Crown با موفقیت فرنچایز محبوب شاهزاده ایرانی را احیا می‌کند و یک تجربه فوق‌العاده از مترویدوانیا را به عاشقان این سبک ارائه می‌دهد. ترکیبی از داستان پردازی جذاب، گیم پلی چالش برانگیز و ویژگی‌های جذاب کلاسیک، این بازی را به عنوانی برجسته در سری شاهزاده ایرانی تبدیل کرده و برای طرف‌داران این ژانر یک بازی ضروری در سال جاری است. در حالی که برخی از جنبه‌های بصری ممکن است نظرات متفاوتی به همراه داشته باشد، تجربه کلی The Lost Crown آن را به عنوان یکی از بهترین بازی ها در تاریخ این فرنچایز در اختیار عاشقان این مجموعه قرار می‌دهد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Prince of Persia و Prince of Persia The Forgotten Sands را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Prince of Persia The Lost Crown Deluxe Edition برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10 (64 bit only)
Processor: Intel Core i5-4460 3.4 GHz, AMD Ryzen3 1200 3.1 GHz
Memory: 8 GB (Dual-channel setup)
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 950 (2GB VRAM) or AMD Radeon RX 5500 XT (4GB VRAM)
DirectX: DirectX 11
Storage: 30 GB

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 (64 bit only)
Processor: Intel Core i7-6700 3.4 GHz, AMD Ryzen5 1600 3.2 GHz
Memory: 8 GB (Dual-channel setup)
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 960 (4GB VRAM) or AMD Radeon RX 5500 XT (4GB VRAM)
DirectX: DirectX 11
Storage: 30 GB

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Dash into a stylish and thrilling action-adventure platformer game set in a mythological Persian world where the boundaries of time and space are yours to manipulate. Embrace the Prince of Persia’s legacy with this outfit inspired by the legendary game. Use your Time Powers, combat and platforming skills to perform deadly combos and defeat time-corrupted enemies and mythological creatures. Acquire and equip new Amulets at shopkeepers to play as you see fit.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

|به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، لینک های این مطلب حذف شدند|

در صورت بروز مشکل می توانید با ایمیل info.par30game@gmail.com در ارتباط باشید.

چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 22.4 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.2 از میانگین رای 5 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )
.

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی Prince of Persia The Lost Crown در پارسی گیم با ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود در وب سایت پارسی گیم با ترافیک کاملا نیم بها محاسبه می‌شود و بازی Prince of Persia The Lost Crown نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
دانلود بازی Prince of Persia The Lost Crown در پارسی گیم با ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود در وب سایت پارسی گیم با ترافیک کاملا نیم بها محاسبه می‌شود و بازی Prince of Persia The Lost Crown نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۲
آیا بازی Prince of Persia The Lost Crown کرک شده است ؟

خیر، بازی Prince of Persia The Lost Crown کرک نشده است.

۳
آیا سیستم من بازی Prince of Persia The Lost Crown را اجرا می کند ؟

برای اجرای بازی Prince of Persia The Lost Crown شما نیاز به ویندوز 10 نسخه 64 بیت، حداقل 8 گیگابایت رم، پردازنده Intel Core i5-4460 یا AMD Ryzen3 1200 دارید. همچنین شما نیازمند کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 950 یا AMD Radeon RX 5500 XT هستید. طبق اعلام سازندگان این بازی، حجم آن 30 گیگابایت خواهد بود که پیشنهاد شده است برای اجرای بهتر بازی آن را در درایو SSD نصب کنید. پیشنهاد میکنیم قبل از دانلود بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Prince of Persia The Lost Crown را بررسی کنید.

۴
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 22 دیدگاه
  • Avatar

    علی

    مهمان

    سلام خوبید…اگر میشه لطفا لینک نسخه بکاپو یجوری برسونید…کلی پول بازی دادم تروخدا

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Khode0amin

    مهمان

    نظر من این است که به جای این فایل بازی را با شبیه ساز نینتندو سوییچ بریزین که قبلن توی همین سایت بود میتونین با پنج گیگ از گل بازی بهره مند بشین هیچ مشکلی هم نداره

    پاسخ دهید
  • Avatar

    qwe

    مهمان

    crackesh key miad

    پاسخ دهید
  • Avatar

    amir

    مهمان

    کی کرک میشه؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Roham

    مهمان

    سلام این بازی ممکنه نسخه pc کرک نشه؟

    پاسخ دهید
    • Avatar

      رضا در پاسخ به Roham

      مهمان

      سلام این بازی از ضد تقلب و کرک دنوو استفاده می کنه که شکستنش خیلی سخته. تنها یک گروه هکری ثابت کرده که می تونه بازی های دیوونه رو هک کنه که اون هم بیشتر به بازی های ژانر سولز علاقه داره تا بازی های این جوری 🙁
      سازنده ها خوب تحقیق کردن که ما ایرانی ها چطوریم 🙂

  • Avatar

    محمد شرافتی

    مهمان

    لطفا یک توضیح راجبع ای نسخه بدبد (چیست)؟

    پاسخ دهید
    • hosein1485

      hosein1485 در پاسخ به محمد شرافتی

      مهمان

      بدون کرکِ

  • Avatar

    هومن از بوستون

    مهمان

    واقعا مسخرس په ای سیاه پوست چیه گذاشتن شخصیت اول داستان خخخخخخخخخ

    پاسخ دهید
    • Avatar

      آریا در پاسخ به هومن از بوستون

      مهمان

      سیاه ندیدی که به این میگی سیاه…!!!!

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 22 دیدگاه