کرک بازی Prince of Persia The Lost Crown
یحیی رحیمی

آیا بازی Prince of Persia The Lost Crown کرک می‌شود؟

یحیی رحیمی 25 دی 1402 4 دیدگاه
3,256 بازدید

نسخه دیلاکس بازی Prince of Persia The Lost Crown امروز رسماً منتشر شد. افرادی که این نسخه را خریده‌اند، می‌توانند از همین لحظه بازی را آغاز کنند و نیازی به سه روز انتظار بیشتر ندارند. نسخه استاندارد به همراه آپدیت بعدی در تاریخ 28 دی ماه منتشر می‌شود. با انتشار نسخه اصلی، هیچ خبری از فایل‌های اصلی و کرک نشد. اگر برایتان سؤال است که آیا کرک Prince of Persia The Lost Crown منتشر می‌شود یا خیر، همراه پارسی گیم باشید.

نسخه دمو بازی شاهزاده پارسی: تاج گمشده چند روز پیش منتشر شد. بررسی این نسخه نشان داد که یوبی‌سافت از قفل امنیتی دنوو (Denuvo) استفاده کرده است. یکی از کاربران Reddit در این مورد نوشت که دمو بدون پذیرش شروط دنوو قابل‌اجرا نیست. این توضیحات در صفحه خرید بازی درج نشده بود و به‌نوعی یوبی‌سافت، وجود این قفل منفور را اعلام نکرده است. با توجه به اینکه چنین قفلی در نسخه آزمایشی استفاده شده، نسخه اصلی نیز بالطبع از آن استفاده می‌کند.

کرک بازی‌هایی که از دنوو استفاده می‌کنند، توسط گروه‌های موجود قابل‌انتشار نیست. امپرس نشان داده که می‌تواند از پس این قفل بربیاید و بازی‌ها را کرک کند. او سال گذشته توانست کرک بازی Hogwarts Legacy را در سریع‌ترین زمان ممکن منتشر کند. امپرس مدت زیادی است که هیچ پیام تازه‌ای منتشر نکرده و هیچ‌کس از وضعیت او آگاه نیست. تعدادی می‌گویند که امپرس بازنشست شده و دیگر به کرک بازی نمی‌پردازد. اتفاقی که می‌تواند باعث شود تا اکثر ناشرها به استفاده از دنوو رو بیاورند.

کرک بازی Prince of Persia The Lost Crownکرک بازی Prince of Persia The Lost Crown

با توجه به آنکه امپرس در دسترس نیست، انتظار دریافت کرک Prince of Persia The Lost Crown را نمی‌توان داشت. ممکن است که افرادی با استفاده از نسخه دمو بتوانند این بازی را اجرا کنند. این اتفاق در مورد بازی Dead Space رخ داد و تعدادی توانستند با استفاده از فایل اجرایی نسخه دمو و استخراج کد لایسنس دنوو، آن را اجرا کنند. در حال حاضر برای صحبت در این مورد زود است و باید منتظر راه‌حل‌های جایگزین ماند.

تنها و مطمئن‌ترین راه، استفاده از شبیه‌ساز یا امولاتور نینتندو سوییچ است. نسخه سوییچ هیچ قفلی ندارد و کاملاً آفلاین است. نصب امولاتور Yuzu و دریافت آخرین نسخه و پچ‌های ویژه می‌تواند چاره‌ساز باشد. بسیاری دمو بازی را با این شبیه‌ساز اجرا کرده‌اند و توانستند که 60 فریم در ثانیه دریافت کنند. این شبیه‌ساز برای اندروید هم در دسترس است و بازی شاهزاده پارسی روی شبیه‌ساز سوییچ برای اندروید هم تست شده است. نتیجه رضایت‌بخش بوده و شبیه‌ساز می‌تواند کمک زیادی به شما بکند.

گفتنی است فایل کامل نسخه نینتندو سوییچ با آپدیت 1.2 با حجم حدود 6 گیگابایت منتشر شده است. می‌توانید به دانلود این فایل بپردازید و سپس از آخرین آپدیت امولاتور Yuzu استفاده کنید و بازی را آغاز کنید.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    خودم نسخه شبیه ساز یوزو نینتندو سوئیچ رو Prince of Persia The Lost Crown تست کردم رو گوشی شیائومی Poco f3 نزدیک ۶۰ الی ۵۰ فریم رو حالت ۱۰۸۰ پی
    مقدار فریم میداد که واعقا عالی بود
    حجم بازی ۵ نیم گیگ هست ، تجربه بازی عالی بود اگه رو گوشی تجربه خوبی ندارید رو پیسی هم می تونی شبیه ساز نصب کنید
    لینک عکس گرفتم می تونید ببینید :
    https://biaupload.com/do.php?imgf=org-053ba8e8dce81.jpg

    https://biaupload.com/do.php?imgf=org-dfda63ce33013.jpg

    https://biaupload.com/do.php?imgf=org-df45d6ec28a94.jpg

    پاسخ دهید
  • Avatar

    سجاد

    مهمان

    بعیده قفل دنوو داره فکر نکنم حالا حالا کرک بشه فقط یه امپرس بود که می تونست که نزدیک یک سال چیزی کرک نکرده

    پاسخ دهید
  • Avatar

    m.o

    مهمان

    سلام، دیتای بازی برای دانلود کی داخل سایت قرار میگیره؟

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به m.o

      نویسنده

      سلام نسخه نینتندو سوییچ داخل سایت قرار گرفته.