تولید بازی Prince of Persia: The Lost Crown
یحیی رحیمی

تولید بازی Prince of Persia جدید به پایان رسید

یحیی رحیمی 28 آذر 1402 بدون دیدگاه
178 بازدید

استودیو مون‌پلیه یوبی‌سافت از پایان تولید بازی Prince of Persia: The Lost Crown خبر داد. این بازی دو و نیم بعدی ساید اسکرولر به عبارتی گلد شده است و آماده انتشار برای پلتفرم‌های مختلف است. خبر پایان تولید بازی شاهزاده پارسی: تاج گمشده در صفحه توییتر استودیو اعلام شد و سازندگان بازی هیجان زیادی برای شروع ماجراجویی و گردش در اساطیر پارسی دارند.

بازی Prince of Persia جدید متفاوت با عناوین سه‌بعدی دو دهه گذشته است. این بازی در مورد کاراکتر به نام سارگون (Sargon) است. او مبارزی جوان است که وارد گارد جاویدان شده است. او مأموریت بزرگی دریافت کرده و باید به کوه قاف برود تا شاهزاده دزدیده‌شده را نجات دهد. آنجاست که او با دوستش به نام واهرام دیدار می‌کند و اتفاقات مرموزی برای او رخ می‌دهد. سارگون در حالی که برای نجات شاهزاده تلاش می‌کند، گارد جاویدان به او حمله می‌برد و او را خیانت‌کار به این خطه می‌داند.

گارد جاویدان به لشکر نخبه ده هزار نفری پیاده‌نظام هخامنشی گفته می‌شود. یونانیان آنها را «جاویدان» یا ایمورتال خوانده‌اند. تعداد افراد ارتش کاهش نمی‌یافت و اگر فردی از آن کم می‌شد، فردی دیگری سریعاً جایگزین می‌شد. به نظر می‌رسد که جدا شدن سارگون از گارد جاویدان به معنی خیانت برداشت شده است و او باید با خطرات مرگ‌باری دست و پنجه نرم کند. در عین حال کوه افسانه‌ای قاف نیز مرکز تمامی اتفاقات بازی است. این کوهی است که گفته می‌شود گرداگرد زمین را پوشانده و خورشید از پشت آن طلوع می‌کند.

تولید بازی Prince of Persia: The Lost Crownپایان تولید بازی Prince of Persia جدید

اعضای استودیو مون‌پلیه، استفاده درستی از کوه قاف کرده‌اند. روند بازی Prince of Persia: The Lost Crown حالت مترویدوانیا دارد. بازی‌کنان در پیچ و تاب کوه قاف گیر می‌افتند و باید سالن‌ها و راهروهای مختلف را برای نجات شاهزاده طی کنند. این کوه همچنین حالت عرفانی دارد و باید دید که چه اندازه به ابعاد اساطیری آن توجه شده است. یوبی‌سافت می‌گوید که آنها توجه ویژه‌ای به بعد اساطیری پارس و شاهزاده پارسی داشته‌اند. مسئله‌ای که می‌تواند ارزش تجربه بازی را دوچندان کند.

جریان بازی شاهزاده پارسی با انواع و اقسام چالش‌ها شکل می‌گیرد. باید روی سکوهای مختلف پرید، چک‌پوینت یا مکان ذخیره را پیدا کرد. همچنین از قابلیت‌های افسانه‌ای برای بالا رفتن از سکوها استفاده کرد. سارگون می‌توانند از شمشیر دوگانه استفاده کند و دشمنان را تار و مار کند. بازی‌کننده باید با پیشرفت در بازی، مهارت‌های بیشتری کسب کند و با پیدا کردن طلسم‌هایی، قابلیت‌های جادویی دریافت کند. با پایان تولید بازی Prince of Persia: The Lost Crown، ایستگاه بعدی انتشار خواهد بود.

منتظر انتشار بازی شاهزاده پارسی: تاج گمشده در تاریخ 28 دی ماه برای کنسول‌های خانگی، دستی و کامپیوتر باشید. گفتنی است این بازی از دوبله فارسی رسمی پشتیبانی می‌کند.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.