دانلود بازی Spiritfall Mighty Minions برای PC
دانلود بازی Spiritfall Mighty Minions برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Spiritfall Mighty Minions برای PC

پارسی گیم 23 دی 1402 بدون دیدگاه
1,655 بازدید

دانلود بازی Spiritfall Mighty Minions برای کامپیوتر

بازی سرگرم کننده Spiritfall ترکیبی عجیب از ژانرها است که تجربه‌ای منحصربه‌فرد و هیجان‌انگیز را ارائه می‌دهد. این عنوان به طور یکپارچه مکانیک‌های روگ لایک Hades را با سبک مبارزات دیوانه‌وار Super Smash Bros ادغام می‌کند. Spiritfall که با دقت بالا به جزئیات توسعه یافته است، بازیکنان را در دنیایی غرق می‌کند که در آن قدرت الهی وجود دارد. انتخاب‌های استراتژیک و مبارزات پویا برای ایجاد یک تجربه گیم پلی اعتیاد آور و جذاب در کنار هم قرار می‌گیرند. ترکیب استراتژیک ویژگی‌های بازی امکان یک سبک شخصی و پویا را فراهم می‌کند که یادآور سفارشی‌سازی موجود در بازی Hades است.

Spiritfall با الهام گرفتن از Hades، یک سیستم ارتقا فریبنده را معرفی می‌کند. بازیکنان نقش یک جنگجو را بر عهده می‌گیرند که توسط شعله جادویی باستانی احیا شده است و به آنها توانایی می‌دهد که حتی پس از مواجهه با شکست به زندگی بازگردند. همان‌طور که در مراحل مختلف پیشرفت می‌کنید، هر اتاق یک ویژگی داشته که پاداش‌های مختلفی از آیتم‌ها و ارتقای سلامتی گرفته تا برکات خدایان مختلف را ارائه می‌دهد. این نعمت‌های الهی به طور قابل توجهی بر جنبه‌های مختلف توانایی‌های شخصیت شما تأثیر می‌گذارد، مانند حملات اولیه، حملات لانچر، سر خوردن، طلسم و کمکی که قدرت‌های خدا را به بدن شما هدایت می‌کند.

Spiritfall زرادخانه قابل توجهی از سلاح‌ها را معرفی می‌کند که فراتر از سلاح‌های معمولی است. از یک چکش عظیم گرفته تا دستکش جادویی، یک کمان، تیغ‌هایی که با یک ریسمان به هم متصل شده‌اند و یک داس بسیار قوی که تمامی آن‌ها هم از نظر بصری خیره‌کننده و هم از نظر استراتژیک قابل توجه هستند. Spiritfall با برداشتن نکاتی از بازی Super Smash Bros، مبارزه را به سطحی پویا و تعاملی ارتقا می‌دهد. بازیکنان می‌توانند با کوبیدن دشمنان به دیوارها، سقف‌ها، کف‌ها یا حتی یکدیگر آسیب بیشتری وارد کنند. این بازی با یک بسته الحاقی جدید با نام Spiritfall Mighty Minions ویژگی‌های خود را به اوج می‌رساند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Just King و Time Walker Dark World را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Spiritfall Mighty Minions برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS : Windows 7 (SP1+), Windows 10 and Windows 11
Processor: Intel Core i3 or equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 760 or AMD Radeon R7 360
DirectX: Version 11

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel i5 Skylake or AMD Ryzen 3
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 950 or AMD R7 370
DirectX: Version 11

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Spiritfall combines tight Platform Fighter combat, nimble movement, and Roguelite mechanics into one! Traverse dangerous regions and unleash deadly combos through a randomly generated map. The divine spirits offer powerful blessings that enhance your abilities in combat, discover your favorite abilities, and experiment with unique builds. Death is only a temporary setback, reawaken stronger than before at the Sanctum and continue your adventure. Use the resources you gathered to upgrade your skills, unlock unique powers, and equip mighty weapons.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.