دانلود بازی Nanotale Typing Chronicles برای PC
دانلود بازی Nanotale Typing Chronicles برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Nanotale Typing Chronicles برای PC

پارسی گیم 16 فروردین 1400 بدون دیدگاه
2,514 بازدید

دانلود بازی Nanotale Typing Chronicles برای کامپیوتر

دنیاهای فانتزی و جادویی در بسیاری از سرگرمی‌ها وجود دارند و طرفداران بی‌شماری نیز دارند. بازی‌های ویدیویی که این عنصر را در دل خود پیاده‌سازی می‌کنند نیز از این قاعده مستثنا نیستند بازی Nanotale Typing Chronicles از استودیو Fishing Cactus یک بازی جدید است که دنیایی جادویی و فانتزی را در کنار گیم پلی جدید و جذاب به شما هدیه می‌دهد.

گیم پلی بازی در نوع خود جدید است و شاید کمتر بازی‌ای را در این سبک دیده باشید. بازی برای پیشروی شما را ترغیب به نوشتن می‌کند و همان‌طور که از اسم آن پیدا است، تایپ کردن عنصری کلیدی در گیم پلی بازی است. برای توضیح این موضوع باید گفت که اگر دشمنی را ملاقات کنید، باید اسم موردنظر آن را در پنجره‌ای که بالای سرش قرار می‌گیرد تایپ کنید و درصورتی‌که حروف درستی را تایپ کنید می‌توانید به او صدمه بزنید. همچنین به‌جز بخش مبارزات برای تعامل با هر چیزی در دنیای بازی باید حرف مخصوص به آن را تایپ کنید که شاید کمی خسته‌کننده به نظر بیاید اما از طرفی نوآوری خاصی داشته و شما را با دنیای فانتزی بازی بیشتر آشنا می‌کند.

داستان بازی در دنیایی جادویی شکل می‌گیرد و شما در نقش دختری به نام Roseland بازی می‌کنید و در این دنیای جذاب ماجراجویی‌های بسیاری را پشت سر خواهید گذاشت. او به‌طور خدادادی امکان استفاده از جادو را نیز دارد و در مسیر داستان، این پتانسیل خود را کامل کشف می‌کند و آن را به درجات اعلا خواهد رساند که جنبه جدیدی از گیم پلی بازی که استفاده از جادوهای مختلف است را نمایان می‌کند.

جادوهای بسیاری در طول بازی در دسترس شما قرار خواهند گرفت که هرکدام اثری متفاوت بر روی دشمنان و همین‌طور محیط بازی خواهد گذاشت و عمق گیم پلی بازی را بسیار زیاد می‌کند. گرافیک و صداگذاری‌های بازی نیز در حد قابل قبولی پیاده‌سازی شده‌اند تا تجربه شما از این بازی متفاوت که بیشتر آن را مشغول تایپ کردن هستید، لذت‌بخش و سرگرم‌کننده باشد. اگر اهل بازی‌های ماجرایی و جادو و فانتزی هستید، تجربه این بازی را از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی Outer Wilds و Ori and the Will of the Wisps را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Nanotale Typing Chronicles با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5 2400 -OR- AMD Phenom II X6 1100T
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Radeon HD6870 -OR- GeForce GTX 295 (Does not support Intel Integrated Graphics Cards)
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Nanotale – Typing Chronicles is an atmospheric typing adventure RPG set in a colorful vibrant world. Follow Rosalind, a novice Archivist, as she journeys out to explore a distant world. On her quest to gather knowledge, she collects samples of mystic natural beauties. Everything is peaceful. War is a thing of the distant past.
In the shadows, a tale of dissonant magic is spreading, instilling corruption into broken hearts. Combine powerful spells, change their shapes, and enhance them to defeat enemies. Use your magic on the environment and make it resonate with your creativity.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.