دانلود بازی Just King برای PC
دانلود بازی Just King برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Just King برای PC

پارسی گیم 10 دی 1402 بدون دیدگاه
1,541 بازدید

دانلود بازی Just King برای کامپیوتر

به قلمرو Just King خوش آمدید. این عنوان یک بازی اکشن هیجان‌انگیز با عناصر روگ لایک است که شما را در جایگاه سلطنتی یک پادشاه محاصره‌شده قرار می‌دهد که مصمم به بازگرداندن نظم به دنیای پر هرج و مرج است. به عنوان پادشاه، شما باید یک گروه قدرتمند از قهرمانان را برای سرمایه گذاری در سرزمین‌های مختلف جمع آوری کرده، با پادشاهان ترسناک مقابله کنید و با ارتش‌های مرگبار آنها مبارزه کنید. سرنوشت زمین در دستان شماست و انتخاب‌های شما در جمع آوری و ارتقای گروه شما سرنوشت قلمرو را رقم خواهد زد. این بازی با آیتم‌ها و مأموریت‌های فراوانش، توانایی سرگرم کردنتان برای ساعت‌ها را دارد.

Just King ترکیبی منحصر به فرد از اکشن و استراتژی را در قالب سبک خاص مبارزات خود معرفی می‌کند. در حالی که قهرمانان شما به طور مستقل در نبردها شرکت می‌کنند، شما کنترل موقعیت آنها را دارید و به شما این امکان را می‌دهد که گروه خود را به صورت استراتژیک در میدان جنگ قرار دهید. این یک لایه اضافی از عمق تاکتیکی به بازی اضافه می‌کند، زیرا باید قهرمانان خود را با دقت مرتب کنید تا هم افزایی آنها را به حداکثر برسانید و از نقاط ضعف حریفان خود سوء استفاده کنید. باس‌های چالش برانگیز در پایان هر مرحله منتظر شما هستند و با شکست دادن آن‌ها، می‌توانید به گنجی بسیار باارزش در بازی دست یابید.

از میان فهرستی متشکل از 33 قهرمان منحصربه‌فرد، که هر کدام دارای سبک‌های بازی و توانایی‌های متفاوتی هستند، انتخاب کنید. تیمی متشکل از چهار قهرمان را با دقت در نظر بگیرید تا حرکات ترکیبی قدرتمند را باز کنید. در حین پیشرفت، قهرمانان خود را ارتقا دهید و توانایی های جدید و قدرتمندی را باز کنید که در رویارویی با دشمنان و باس‌های چالش برانگیز بسیار مهم است. آیتم های باارزش پیروزی را می توانید برای ارتقای قهرمانان خود و به دست آوردن قدرت افسانه ای استفاده کنید. قهرمانان خود را عاقلانه تجهیز کنید تا اطمینان حاصل کنید که برای رویارویی با گروه‌های بی‌امان و باس‌های قدرتمند بازی آماده هستید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Extremely Powerful Capybaras و BlazBlue Entropy Effect را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Just King برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS : Windows 7
Processor: Intel Pentium 4
Memory: 1 GB RAM
Storage: 250 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

You are the King and the world is a mess! Embark on an adventure to face the fearsome regents of each realm with your arrangement of mighty heroes to reunite the land!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.