کنسول دستی MSI استیم دک
آیدا امشاسفند

کنسول دستی MSI برای رقابت با استیم دک عرضه می‌شود

آیدا امشاسفند 18 دی 1402 بدون دیدگاه
93 بازدید

به نظر می‌رسد کمپانی MSI در نظر دارد برای رقابت با استیم دک، کنسول دستی MSI را به بازار فرستاده و خود را در نمایشگاه فناوری CES مطرح کند. با نزدیک شدن به رویداد فناوری Consumer Electronics Show یا به اختصار CES، این کمپانی کنسول دستی MSI را به ما معرفی کرده که به نظر می‌رسد در حال آمادگی برای رقابت با کنسول دستی Steam Deck شرکت ولو (Valve) است.

این شرکت در شبکه اجتماعی اینستاگرام، تیزری جدید را از این کنسول دستی گیمینگ منتشر کرد که نمایی جدید را در این ژانر از کنسول‌های دستی به ما ارائه می‌دهد. شرکت هنوز هیچ اطلاعاتی را در مورد این کنسول دستی و یا مشخصات آن اعلام نکرده، حتی نام آن هم هنوز تعیین نشده اما از ویدیو برآمده که دو دسته آنالوگ در اطراف کنسول بوده و تعدادی از دریچه‌های خنک کننده آن در اطراف کنسول موجود است. این ویدیو با نشان دادن لوگوی رسمی MSI و اعلام اینکه مشخصات و اطلاعات بیشتر در رویداد CES رونمایی می‌شود به اتمام می‌رسد.

شرکت MSI سومین شرکت بزرگی است که پس از ایسوس با ROG Ally خود و اخیراً Lenovo با Legion Go، به‌طور سنتی سخت‌افزار بازی‌های رایانه‌های شخصی را می‌فروشد تا در بازار رایانه‌های شخصی بازی دستی حضور یابد. همچنین پیشنهادهایی از سوی سازندگان سخت‌افزار کوچک‌تر، از جمله نسخه‌های مختلف از Ayaneo وجود دارد.

کنسول دستی MSI استیم دکآیا کنسول دستی MSI توانایی مبارزه با استیم دک را دارد؟

لارنس یانگ و پیر-لوپ گریفیس، طراحان Valve اخیرا در گفت‌وگو با رسانه The Verge اعلام کردند که کنسول دستی استیم دک توانسته به فروش میلیونی دست یابد. به طور خاص عدد فروش مشخص نشد اما به احتمال زیاد این عدد به دو میلیون رسیده است. خود شرکت ولو هم یک به‌روزرسانی از Steam Deck را منتشر کرده که دارای چند پیشرفت جزئی و صفحه نمایش OLED ارتقا یافته است. Steam Deck OLED با صفحه‌نمایش ۷.۴ اینچی اولد، باتری بزرگ‌تر، نسخه 6E وای‌فای برای دانلود سریع‌تر، APU کارآمدتر و وزن کمتر رونمایی شد. تاریخ انتشار آن برای 25 آبان 1402 (16 نوامبر 2023) در نظر گرفته شده بود که احتمالا منجر به فروش بیشتر این کنسول دستی خواهد شد و باید ببینیم این کنسول دستی MSI توان رقابت با استیم دک را دارد یا نه؟

اگر تجربیاتی در مورد گیمینگ با استیم دک دارید آنها را با ما در اشتراک گذاشته و نظرات خود را در مورد رقابت با کنسول دستی MSI را در قسمت کامنت‌ها اعلام کنید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.