دانلود بازی Ad Infinitum برای PC
دانلود بازی Ad Infinitum برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Ad Infinitum برای PC

پارسی گیم 17 دی 1402 3 دیدگاه
12,801 بازدید

دانلود بازی Ad Infinitum برای کامپیوتر

Ad Infinitum یک بازی ترسناک روان‌شناختی جدید است که توسط Hekate توسعه یافته و توسط Nacon Games منتشر شده است و در سبک ماجراجویی قرار می‌گیرد. این بازی با پس‌زمینه جنگ جهانی اول، بازیکنان را به سفری جذاب در روان یک سرباز آلمانی می‌برد که خود را در یک کابوس می‌بیند که مرزهای بین دو واقعیت را محو می‌کند. داستان در دو مکان متضاد آشکار می‌شود: عمارت، جایی که سرباز بزرگ شد، و سنگر، جایی که او وحشت جنگ را تحمل کرد. همان‌طور که بازیکنان به عمق داستان می‌پردازند، تاریخچه خانواده سرباز، تجربیات آسیب زای روانی و حوادثی که در جبهه جنگ رخ داده است را کشف می‌کنند.

گره گشایی در بازی Ad Infinitum از طریق حل پازل، گوش دادن به مکالمات تلفنی و خواندن نامه‌های متعدد رخ می‌دهد. پلاک‌های گردن آویز کلکسیونی نیز در سرتاسر محیط پراکنده شده‌اند و به روایت عمق می‌بخشند. سلامت عقل سرباز عمیقاً تحت تأثیر قرار می‌گیرد که با توجه به آسیب‌های جنگ و برخورد بعدی با موجودات هیولا در همان مکان‌ها قابل درک است. معماهای بازی به طور کلی ساده هستند. کارهایی مانند رمزگشایی کد مورس با دستورالعمل‌هایی که به راحتی در دسترس هستند یا مکان یابی و فعال کردن یک ژنراتور با دنبال کردن کابل‌ها از پازل‌های بازی بوده که برای لذت بردن گیمرهای معمولی طراح شده‌اند.

از نظر گرافیکی، Ad Infinitum با تأکید زیادی بر جزئیات طراحی شده است. بخش‌های سنگر که گاهی عمداً در تاریکی پوشانده می‌شوند، فضایی وهم‌آور ایجاد می‌کنند و به تنش کلی بازی و احساس ناشناخته کمک می‌کنند. در حالی که بازی‌های مبتنی بر جنگ جهانی اول و جنگ جهانی دوم فراوان هستند، این بازی با تمرکز بر جنبه روان‌شناختی سربازی که از سنگرها جان سالم به در برده است، رویکردی منحصربه‌فرد اتخاذ می‌کند. بازیکنان در بخش‌هایی از زندگی سرباز غوطه‌ور می‌شوند و عمیق‌تر در آشفتگی عاطفی و سختی‌هایی که او متحمل شده بود کاوش می‌کنند. در این خاطرات پیمایش می‌کنید، با موجودات عجیب روبرو می‌شوید.

در فصل‌های مختلف، بازیکنان به ابزارهای جدیدی دسترسی پیدا می‌کنند که آنها را قادر می‌سازد مناطقی را که قبلاً غیر قابل دسترس بوده‌اند کاوش کنند. برای مثال، یک فصل ممکن است به شخصیت شما تبر بدهد تا دیوارها یا سازه‌های چوبی را بشکند، یا برای فرار از تعقیب هیولاها یا کشف اتاق‌های فرهنگی عبور کند. در فصلی دیگر، بازیکنان ممکن است سیم برش را برای پاک کردن مسیرها از موانع سیم خاردار به دست آورند. اگر متوجه نشدید که کجا بروید، هیولاها به راحتی در جایی ظاهر می‌شوند و به هدایت شما کمک می‌کنند. احساس رضایت زمانی به وجود می‌آید که هر گوشه و کناری را کاوش کرده باشید و هیچ دری قفل نماند.

Ad Infinitum کاوشی جذاب از روان یک سرباز و آسیب‌هایی که در طول جنگ جهانی اول متحمل شده است ارائه می‌کند. در حالی که هیولاها و جنبه‌های خاصی از گیم‌پلی ممکن است همیشه کاملاً با روایت اصلی هماهنگ نباشند، بازی تجربه‌ای هیجان‌انگیز و منحصربه‌فرد را ارائه می‌کند. بازی بازیکنان را در آستانه فروپاشی قرار می‌دهد. این بازی یادآور عناوین ترسناک دیگری مانند Amnesia یا Soma است. علی‌رغم برخی مشکلات، تنش و تعلیق در بازی می‌تواند واقعاً قابل لمس باشد و Ad Infinitum را به یک مکمل جذاب برای ژانر وحشت تبدیل کند. پس عاشقان ژانر وحشت باید دست به کار شده و این اثر جذاب را سریعاً دانلود کنند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Ghost at Dawn و Afterdream را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Ad Infinitum برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-8400 or AMD Ryzen 5 1600X
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 750 Ti, 2 GB or AMD Radeon RX 7850, 2 GB or Intel Arc A380, 6 GB
DirectX: Version 11
Storage: 21 GB available space
Additional Notes: To run at Low 720p @ 30 FPS

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-10400 or AMD Ryzen 5 3600
Memory: 12 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce RTX 3060, 12 GB or AMD Radeon RX 6650 XT, 8 GB
DirectX: Version 11
Storage: 21 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Trapped between the walls of your family home and the trenches of World War I, you try to piece together your past and take back control of your life. Will the nightmare of the war ever end? Will you find inner peace one day? In Ad Infinitum, you play as a German soldier haunted by the horrors of the Great War. While your mind grapples with memories of your family home and the trenches on the front, you try to break the endless cycle of suffering.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 20.9 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    ali

    مهمان

    کرک کشده؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    TheChance

    مهمان

    با سلام. دوستان میتونید گیم پلی بازی رو از کانال من ببینید. سایت خوب par30games اگر صلاح دیدید لطفا گیم پلی مربوط به بازیهارو که معمولا سعی میشه بروز آپلود کنم منتشر کنید. میتونید کانال بنده رو چک و در صورت صلاح دید انتشاردهید. متشکر.
    https://youtu.be/gtqpcLQ3WQo?si=N3Sn1S6xfZoBQQLb

    پاسخ دهید
  • Avatar

    امیر

    مهمان

    درود لطفا بازی Buckshot Roulette رو هم در سایت قرار بدید??

    پاسخ دهید