قیمت نینتندو سوییچ 2
یحیی رحیمی

زمان عرضه و قیمت احتمالی کنسول نینتندو سوییچ 2

یحیی رحیمی 14 دی 1402 بدون دیدگاه
436 بازدید

تحلیل‌گران بازار ویدیوگیم در طی روزهای اخیر، نظرات قابل‌توجهی در مورد کنسول آینده نینتندو ارائه کرده‌اند. دکتر سرکان توتو معتقد است که کنسول نینتندو سوییچ 2 بیشتر ادامه‌دهنده راه کنسول سوییچ فعلی است و انقلابی در کنسول‌های بازی ایجاد نخواهد کرد. وی همچنین قیمت نینتندو سوییچ 2 و زمان عرضه احتمالی را پیش‌بینی کرده است و معتقد است که تغییرات شگرفی در سیستم قیمت‌گذاری نینتندو خواهیم دید.

این تحلیل‌گر مشهور معتقد است که قیمت نینتندو سوییچ 2 به 400 دلار خواهد رسید. همچنین Nintendo Switch 2 ادامه‌دهنده سوییچ 1 خواهد بود و نینتندو به دنبال رقابت با پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس نیست. به عبارت دیگر سخت‌افزار کنسول جدید نینتندو اندکی بهتر از مدل قبلی خواهد بود، اما نمی‌توان آن را نسل جدید خواند. دکتر سرکان توتو مدعی است که قیمت بازی‌های جدید نینتندو به 70 دلار خواهد رسید.

تحلیل‌گر خبرگزاری گیم‌اینداستری می‌گوید که نینتندو به هیچ عنوان دست از تولید کنسول دستی برنمی‌دارد. دلیل وی بازی پوکی‌مان است و اینکه عناوین این مجموعه به کنسول‌های دستی گره خورده‌اند و بعید است نینتندو تغییر رویه بدهد. خبرگزاری 4Gamer در سوی دیگر از منابع شنیده که کنسول جدید نینتندو امسال یعنی 2024 عرضه می‌شود. کارگردان بازی Resident Evil 3 به این رسانه گفته است که کنسول‌های جدید ژاپنی راهی بازار می‌شوند و عناوین مستقل نیز در راه هستند. البته او اسمی از نینتندو نبرده است.

قیمت نینتندو سوییچ 2بازی های نینتندو سوییچ 2

دیگر بازی‌سازهای ژاپنی هیجان زیادی در مورد کنسول نینتندو سوییچ 2 دارند. برای نمونه فومیهیکو یاسودا، کارگردان بازی Nioh، بی‌صبرانه منتظر کنسول جدید و عناوین همراه آن است. او نیز اسمی از نینتندو نبرد، اما واضح است که در مورد چه محصولی صحبت می‌کند. گزارش ماه گذشته میلادی نشان داد که کیت توسعه‌دهنده‌ها به دست استودیوهای ژاپنی رسیده است و گروهی در حال تولید بازی برای سوییچ 2 هستند. سه‌گانه Bayonetta به‌صورت ریمسترشده جزو اولین عناوین کنسول جدید خواهد بود.

در حال حاضر مشخصات سخت افزار نینتندو سوییچ 2 مشخص نیست. منابعی می‌گویند که این کنسل از فناوری DLSS انویدیا بهره می‌برد و در نتیجه امکان اجرای بازی با فریم‌ریت زیاد را خواهد داشت. هر چند که نینتندو به دنبال اجرای بازی با وضوح 4K نیست و بلکه می‌خواهد گیم‌پلی 1080p با ری‌تریسینگ را ارائه کند. توضیحات اخیر نشان می‌دهند که یک سوییچ قدرتمند خواهیم دید که قادر به اجرای بازی‌های روز دنیا است و تجربه گیمینگ دستی را ارتقاء خواهد داد. نظر شما در مورد قیمت نینتندو سوییچ 2 و مشخصات سخت‌افزاری آن چیست؟

منبع: Wccftech

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.