دانلود بازی Pioneers of Pagonia برای PC
دانلود بازی Pioneers of Pagonia برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Pioneers of Pagonia برای PC

پارسی گیم 1 دی 1402 1 دیدگاه
5,088 بازدید

دانلود بازی Pioneers of Pagonia برای کامپیوتر

بازی اعتیادآور و جذاب Pioneers of Pagonia دنیایی خیره کننده را برای گیمرها تدارک دیده است؛ جایی که نقش شما به عنوان یک رهبر قدرتمند در اتحاد جزایر خارق‌العاده Pagonia بسیار مهم است. این بازی شهرساز ترکیبی جذاب از اکتشاف، ساخت و ساز و مدیریت استراتژیک شهر است. هدف نهایی شما این است که قبایل پراکنده را با ایجاد اتحاد، حل مشکلات آنها و برآورده کردن خواسته‌های مردم، دور هم جمع کنید. بیش از 40 ساختمان مختلف بسازید که هر کدام هدف خاصی را در دهکده در حال رشد شما انجام می‌دهند. ایجاد و نظارت بر زنجیره‌های تولید گسترده، با اطمینان از جریان کارآمد منابع به شدت برای پیروزی مهم است.

در بازی Pioneers of Pagonia شما باید بیش از 70 نوع کالای مختلف را مدیریت کنید تا اقتصاد خود را تقویت کرده و نیازهای متنوع جمعیت خود را برآورده کنید. افراد قابل اعتماد خود را برای کشف سرزمین های دست نخورده، منابع پنهان و مکان های مخفی به بیرون بفرستید. نقشه‌های تولید شده به صورت تصادفی را پیمایش کنید؛ این نقشه ها تنوع بی‌نهایتی را ارائه کرده و چالش‌های همیشه جدید را به شما میدهند. با کمک به قبایل و جلب اعتماد آنها از طریق همکاری متقابل، با قبایل پراکنده متحد شوید. شلوغی هزاران نفر از ساکنان قبیله را در اجرای دستورات و ساختن دهکده خود مدیریت کرده و به رهبر برتر تبدیل شوید.

Pioneers of Pagonia بازی آسانی نیست. شما باید از برنامه ریزی استراتژیک برای ایجاد یک اقتصاد شکوفا استفاده کنید و کارگرانی را در نقش‌های مختلف مانند معدنچی، هیزم شکن و آهنگر به کار بگیرید. تماشا کنید که تصمیمات شما از طریق انیمیشن‌های لذت بخش که شبیه سازی نهایی دنیای بازی شما را به ثمر می‌رساند، زنده می‌شوند. از جمعیت خود در برابر حیوانات متخاصم، راهزنان غارتگر و موجودات افسانه‌ای که در سایه‌ها کمین می‌کنند، دفاع کنید. به صورت استراتژیک واحدهای نظامی را برای محافظت از دهکده با دقت ساخته شده خود در برابر دشمنان حیله گر و تهدیدات افسانه‌ای و فانتزی ارسال کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های SteamWorld Build و Rise to Ruins را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Pioneers of Pagonia برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64-bit Windows® 10 version 1909 or newer
Processor: Quad Core
Memory: 8 GB RAM
Graphics: nVidia GTX 1050 Mobile / AMD Radeon RX470
DirectX: Version 12
Storage: 5 GB available space
Additional Notes: Please note that Intel Integrated Graphics (UHD, Iris Xe) are not supported.

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64-bit Windows® 10 version 1909 or newer
Processor: Hexa Core
Memory: 16 GB RAM
Graphics: nVidia GeForce RTX 2060 / AMD Radeon RX 5600 XT
DirectX: Version 12
Storage: 5 GB available space
Additional Notes: Please note that Intel Integrated Graphics (UHD, Iris Xe) are not supported.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

In a world of countless islands populated with scattered tribes, you travel and lead your people as a visionary to forge alliances with the inhabitants, after helping each other and gaining their trust. Send out your pioneers to discover untouched soil, find hidden resources and explore secret places. Join our Discord and become a member of our dedicated community! We will keep you updated on our development process and discuss your ideas and feedback.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    سپیده

    مهمان

    بازی قشنگ و باحالیه برای کسایی که علاقه به بازی های ساخت و ساز و استراتژیک دارن عالیه و کیفیتشم باحاله
    از سری بازی های the settler الهام گرفته شده. بازی the settlers new allies جدید ترین نسخه این سری بازی هاست که بیشتر از یک ساله منتشر شده ولی هیچ سایتی دانلودشو نزاشته! از پارسی گیمز ممنون میشم این بازی رو هم اضافه کنه

    پاسخ دهید