کد بازی The Day Before
یحیی رحیمی

کد بازی The Day Before با قیمت‌های نجومی در حال فروش است

یحیی رحیمی 30 آذر 1402 بدون دیدگاه
121 بازدید

بازی The Day Before یکی از جنجالی‌ترین عناوین سال 2023 و فاجعه‌های بازی‌سازی همچنان حاشیه‌ساز است. تعطیلی استودیو Fntastic چند روز پس از انتشار بازی به حجم حواشی و انتقادات اضافه کرد. بازی «روز قبل» نیز به‌طور رسمی از دسترس خارج شد و امکان خرید آن وجود ندارد. حذف بازی از استیم باعث شده تا افرادی که کد بازی را در اختیار دارند، تصمیم به فروش دوباره آن با قیمت‌های نجومی بگیرند.

فروشگاه‌های شخص ثالث که کد بازی استیم را به فروش می‌رسانند، قیمت‌های نجومی برای بازی تعطیل‌شده The Day Before تعیین کرده‌اند. قیمت کد این بازی یک‌شبه به 400 دلار رسیده است و افرادی نیز در حال خرید آن هستند. دلیل قیمت‌گذاری نجومی، کمبود کدهای رسمی بازی است. این محصول دیگر به فروش نمی‌رسد و استودیو سازنده نیز تعطیل شده است. در نتیجه تعداد محدودی از کدها باقی مانده است. فروشگاه‌هایی که قبلاً این کد را تهیه کرده‌اند، روند کلاه‌برداری مشابه استودیو را پیش گرفته‌اند.

گفتنی است کمتر فردی چنین کدهایی را می‌خرد و بدون شک خرید از چنین فروشگاه‌هایی نیز با خطرات زیادی همراه است. ممکن است بانک به دلایل امنیتی، دسترسی به‌حساب را ببندد. دلالی به یکی از مشکلات بزرگ در صنعت بازی تبدیل شده است. بسیاری کدهای بازی‌های مهم را در بازار سیاه با قیمت‌های نجومی خرید و فروش می‌کنند. کنسول بازی پلی استیشن 5 نیز تا مدت‌ها در احتکار دلالان بود و حتی تعدادی آن را با قیمت‌ 1500 دلار نیز معامله می‌کردند.

کد بازی The Day Before حواشی بازی The Day Before تمامی ندارند

بازی The Day Before از روز اول به‌عنوان یک کلاه‌برداری مشهور شد. تمامی تریلرهای بازی از عناوین مشهور کپی‌برداری شده بود و در نهایت یک بازی ضعیف با بافت‌های سرقت‌شده منتشر شد. استودیو سازنده پس از جنجال‌های ایجاد‌شده سریعاً تصمیم گرفت تا بازی را حذف کند و اعلام تعطیلی کند. به نظر می‌رسد که آنها با دریافت سرمایه کافی از سوی سرمایه‌گذاران و تأمین بودجه اولیه، ماجراجویی را پایان داده‌اند. تعدادی از سرورهای بازی در دسترس است و با خرید کد رسمی می‌توان به آنها دسترسی پیدا کرد. هر چند که این بازی آنلاین بدون حضور گیمر ارزش تجربه را ندارد.

گزارش‌هایی نشان می‌دهد که استودیو Fntastic با اسم دیگری در استیم در حال فعالیت است. Eight Points اسم جدید این استودیو است و ممکن است که با جذب سرمایه تازه، بازی مشابه The Day Before را بسازند و بار دیگر خریداران و سرمایه‌گذاران را گمراه کنند. اولین بازی آنها از لحاظ کیفی نیز انتقادات شدیدی دریافت کرد. این بازی به‌ هیچ عنوان بهینه نبود و همچنین هیچ روند خاصی در آن دیده نمی‌شد. نظر شما در مورد جنجال‌های بازی «روز قبل» چیست؟

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.