دانلود بازی Monologue Winter melancholy برای PC
دانلود بازی Monologue Winter melancholy برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Monologue Winter melancholy برای PC

پارسی گیم 28 آذر 1402 بدون دیدگاه
6,577 بازدید

دانلود بازی Monologue Winter melancholy برای کامپیوتر

بازی داستانی Monologue Winter melancholy یک رمان بصری با بار احساسی زیاد است که بازیکنان را به سفری مهیب در قلمروهای درون‌گرایانه در طول فصل زمستان می‌برد. در این داستان کوتاه و در عین حال عمیق، بازی به طرز ماهرانه‌ای روایتی را می‌بافد که سال نو را نه تنها به‌عنوان زمانی برای جشن، بلکه به‌عنوان فرصتی برای تفکر عمیق بررسی می‌کند. بازیکنان خود را در کشمکش‌های درونی و امید یک قهرمان تنها غوطه‌ور می‌کنند و روایتی مملو از غم و اندوه را کشف می‌کنند؛ با این حال این بازی در نهایت نوری از امکان فردای روشن‌تر را نیز ارائه می‌دهند و تنها در اوج حس غم و ناراحتی به پایان نمی‌رسد.

داستان این بازی حول محور مردی غمگین است که شب سال نو را به تنهایی در آپارتمان کوچکش سپری می‌کند. در حالی که شهر در روشنایی جشن‌ها شادی می‌کند و هوا مملو از خنده‌های شادی آور جشن‌ها می‌شود، قهرمان داستان در بالکن خود می‌ایستد و حس ملموسی از مالیخولیا احاطه شده است. بازی به افکار درونی قهرمان، خاطرات شب‌های گذشته سال نو که با عزیزانش گذرانده و اشتیاق او برای تغییر در آینده می‌پردازد. نقطه عطف در نیمه شب اتفاق می‌افتد و لحظه‌ای مهم را برای قهرمان داستان رقم می‌زند تا زندگی خود را دوباره ارزیابی کند و معنایی را در تنهایی خود بیابد. قطعاً تجربه این بازی تا مدت‌ها با شما باقی می‌ماند.

Monologue Winter melancholy فقط یک داستان شخصی نیست، بلکه یادآوری قدرتمند از اهمیت شفقت و مهربانی، به ویژه در فصل جشن است. این بازی بازیکنان را به چالش می‌کشد تا تأثیر تنهایی را روی زندگی افراد مختلف در نظر بگیرند. به عنوان یک رمان بصری، بازی عمدتاً از طریق مونولوگ‌های قهرمان، دیالوگ‌های درونی و خاطرات او آشکار می‌شود. بازیکنان در چشم انداز احساسی ذهن قهرمان داستان حرکت می‌کنند و انتخاب‌هایی می‌کنند که بر مسیر داستان تأثیر می‌گذارد. محیط جوی یک آپارتمان تنها در شب سال نو، در تضاد با شهر پر جنب و جوش بیرون، تجربه کلی و به‌یادماندنی بودن بازی را بهبود می‌بخشد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های The Bridge Curse Road to Salvation و Vengeance of Mr Peppermint را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Monologue Winter melancholy برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS : Microsoft® Windows® XP/Vista/7/8/8.1/10/11
Processor: Pentium® 4 1.5 GHz / Athlon® XP
Memory: 512 MB RAM
Graphics: DirectX® 9.0c compatible
DirectX: Version 9.0
Storage: 1 GB available space
Sound Card: DirectX® 9.0c compatible

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Monologue is a visual novel that immerses the reader in a world of internal struggles and hopes, tinged with sadness, but with the possibility of a brighter tomorrow. This story of a sad man celebrating the new year alone serves as a reminder of the importance of caring for each other and spreading kindness around us. Indeed, in the darkness of loneliness, a holiday can become the most difficult test for those who are left without help and support.
The plot develops through the hero’s inner thoughts, memories of past New Year’s evenings with loved ones, and hope for change in the future. The meeting of midnight becomes a point of revision for the protagonist, an opportunity to find meaning in his loneliness and find a path to his own happiness.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.