آپدیت نسل جدید Fallout 4
ارحام ادبخواه

آپدیت نسل جدید Fallout 4 چه زمانی منتشر می‌شود؟

ارحام ادبخواه 27 آذر 1402 بدون دیدگاه
144 بازدید

آپدیت نسل جدید بازی Fallout 4 که قرار بود در سال جاری میلادی منتشر شود، تا سال 2024 تاخیر خورد. این به روز رسانی قرار است بازی را برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/اس بهبود ببخشد و وضوح تصویر و نرخ فریم را بالاتر از قبل ببرد.

در حالی که این روزها کلمه استارفیلد به استودیو بتسدا گیمز گره خورده و همه جا در کنار آن می‌آید، نباید فراموش کنیم که آن‌ها مشغول توسعه آپدیت نسل جدید Fallout 4 هستند. بتسدا پیش از این گفته بود که به روز رسانی نسل نهمی را برای سال 2023 برنامه‌ریزی کرده است. اما با این حال و طبق جدیدترین اطلاعات ظاهرا آن‌ها هنوز کارهای ناتمامی دارند و به زمان بیش‌تری نیاز خواهند داشت.

به روز رسانی نسل نهمی بازی Fallout 4 که در اکتبر 2022 برای اولین بار معرفی شد، قرار است به صورت رایگان در دسترس افرادی قرار گیرد که بازی را روی پلی استیشن 4 یا ایکس باکس وان خریداری کرده‌اند. این آپدیت قرار است دو حالت Performance و Quality را به بازی اضافه کند تا طرفداران این نقش آفرینی بزرگ بتوانند از رزولوشن و نرخ فریم بالاتر لذت ببرند. البته علاوه بر کاربران پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/اس، کاربران پلتفرم پی سی هم می‌توانند از این بهبودها لذت ببرند؛ هرچند که نمی‌دانیم مزایای در نظر گرفته برای رایانه‌های شخصی به چه شرحی است.

آپدیت نسل جدید Fallout 4تاخیر آپدیت نسل جدید Fallout 4

در کنار مواردی که به آن‌ها اشاره کردیم، بتسدا قول از بین بردن باگ‌ها و اضافه کردن Creation Club را هم داده است. البته امیدواریم که این Creation Club مانند آنچه که در بازی The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition دیدیم نباشد و به آن سرنوشت دچار نشود. طرفداران اسکایریم به خاطر از کار انداختن برخی از مادهای قدیمی و اضافه شدن مادهای پولی به هیچ وجه از Creation Club راضی نبودند. حال باید صبر کرد و دید که واکنش بتسدا و تصمیم‌های ایشان در قبال مسئله مطرح شده چه مسیری را تعیین می‌کند.

با توجه به اسناد لو رفته شرکت مایکروسافت، بازی Fallout 4 تا پایان سال 2020 چیزی حدود 25 میلیون نسخه فروخته است. بدین ترتیب و با اعتنا به این محبوبیت بی‌اندازه، انتشار آپدیت نسل جدید Fallout 4 می‌تواند حسابی مفید باشد.

صفحه رسمی Fallout در پلتفرم ایکس (توییتر سابق) چنین نوشت:«ما از شما برای صبور بودن‌تان در حین توسعه آپدیت نسل جدید Fallout 4 تشکر می‌کنیم. می‌دانیم که شما هم درست مانند ما هیجان‌زده هستید. ولی ما به زمان بیش‌تری نیاز داریم تا بتوانیم Commonwealth (شهری که وقایع بازی در آن رخ می‌دهد) را به شکل هیجان‌انگیزی در سال 2024 برگردانیم.

نظر شما در مورد آپدیت نسل جدید Fallout 4 و تاخیر خوردن آن چیست؟ نظرات خود را با تیم پارسی گیم و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.