ریمیک بازی Brothers: A Tale of Two Sons معرفی شد
سارا هابطی

ریمیک بازی Brothers: A Tale of Two Sons معرفی شد

سارا هابطی 21 آذر 1402 بدون دیدگاه
352 بازدید

شایعات زیادی در رابطه با ریمیک بازی Brothers: A Tale of Two Son منتشر شده بود که بالاخره در مراسم گیم اوادرز 2023 از نسخه بازسازی شده آن به عنوان اولین نمایش رونمایی شد. تقریبا در سال 2013 بود که بازی Brothers: A Tale of Two Sons منتشر شد و توانست تا سال 2015 بیش از 800 هزار نسخه را به فروش برساند.

ناشر 505 Games و توسعه‌دهندگان استودیو Avantgarden Games از نسخه ریمیک بازی Brothers: A Tale of Two Sons در گیم اواردز 2023 رونمایی کردند و این  نسخه تنها بازسازی نسخه قدیمی بوده و شما شاهد روایت احساسی بین دو برادر خواهید بود. بازی Brothers: A Tale of Two Sons در سال 2013 روانه بازار شد و توانست با داستان به شدت احساسی و غم‌انگیز در دل بازیکنان جایگاه ویژه‌ای پیدا کند.

سال 2015 استودیو Starbreeze به عنوان سازنده اصلی بازی، مالکیت Brothers: A Tale of Two Sons را به طور کامل به 505 Games فروخت. در این بازی شما باید به همراه برادر کوچکتان به مسیری سخت و طاقت‌فرسا قدم بگذارید و درمانی برای بیماری پدر خود پیدا کنید. برادران با استفاده از مهارت خود و اعتماد یکدیگر باید از پس مشکلات و چالش‌های بازی بربیایند و بر موانع مختلف پیش روی خود غلبه کنند.

رونمایی از ریمیک بازی Brothers: A Tale of Two Sons

نسخه ریمیک شده بازی کاملا با موتور گرافیکی Unreal Engine 5 ساخته شده است و بازیکنان می‌توانند تجربه نسل جدیدی از این عنوان به شدت محبوب و معروف داشته باشند. پازل‌های مختلف را حل کنید و از مکان‌های متنوع و جذاب عبور کرده و در نهایت باس‌فایت‌های مرگبار بازی را شکست دهید.

بازیکنان می‌توانند به حالت‌های تک نفره یا دو نفره به انجام بازی بپردازند و داستان هر یک را همزمان پیش ببرند. طیق گفته سازندگان، مدل چهره و شخصیت‌ها براساس موتور بازی‌سازی جدید ساخته شدند و همچنین موسیقی متن بازی را ارکستر زنده دوباره ضبط کرده است.

با توجه به اطلاعات منتشر شده ریمیک بازی Brothers: A Tale of Two Sons قرار است در تاریخ 9 اسفند 1402 (28 فوریه 2024) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و کامپیوتر عرضه شود. نظر شما در این رابطه چیست؟؟ آیا تا به امروز موفق به تجربه بازی Brothers: A Tale of Two Sons شده‌اید؟؟

منبع: gematsu

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.