Tom Clancy's The Division 2
یحیی رحیمی

هر آنچه از The Division 2 در E3 2018 دیدیم: تاریخ انتشار، ویژگی‌های جدید و DLC مجانی

یحیی رحیمی 22 خرداد 1397 بدون دیدگاه
871 بازدید

یوبی‌سافت نمایش خوبی را در رویداد E3 2018 برپا کرد و در مورد بازی‌های جدیدی چون Assassin’s Creed Odyssey و Good & Evil 2 صحبت کرد؛ اما The Division 2 نیز فراموش نشد و زمان زیادی از کنفرانس را به خود اختصاص داد. در ماه مارس میلادی بود که یوبی‌سافت وجود این بازی را تائید کرد و بعدازآن بود که هیچ‌گونه جزئیاتی منتشر نشد. در طول کنفرانس خبری یوبی‌سافت بود و مایکروسافت بود که دریافتیم The Division 2 منتشر خواهد شد.

The Division 2 در شهر واشینگتن آمریکا و 7 ماه بعد از انتشار ویروسی خطرناک که در نسخه اول بازی و شهر نیویورک پخش‌شده بود شروع می‌شود. برخلاف پیش‌گیری‌هایی که در زمین ویروس اصلی صورت گرفت، تأثیرات آن اما به پایتخت نیز رسیده است و شهر در یک‌قدمی فنا است. The Division بار دیگر برای کمک به بازماندگان و تلاش برای بازسازی پس از ویرانی گسترده به پا خواسته است. یوبی‌سافت بیان کرده است که آن‌ها از خلق مجدد یک‌به‌یک بخش‌های شهر شروع کرده‌اند.

یوبی‌سافت فاش کرده است که بازیکنان بالاخره قادر به شرکت در یورش‌های پلیس 8 نفره The Division 2 هستند. استدیو بازی در وبلاگ خود بیان کرده است که Raids یا همان یورش‌های پلیس گفته‌شده، چالش‌های گسترده‌ای برای آزمون مهارت، ارتباطات و همچنین بازی تیمی شما است. این بخش از بازی هنگامی‌که به سطح 30 پلیس برسید بازخواهد شد.

یوبی همچنین خبر از یک نسخه بتا قبل از انتشار رسمی The Division 2 دارد. مشخص نیست که تاریخ انتشار آن چه زمانی خواهد بود اما نام‌نویسی برای آن آزاد است. می‌توانید از وب‌سایت رسمی بازی به ثبت‌نام برای دریافت نسخه بتا بپردازید. البته ثبت‌نام شما تضمین دریافت نخواهد بود. قرار است که جزئیات بیشتر در مورد آن منتشر شود. همچنین گفته می‌شود که بازی برای کنسول‌های نسل هشتم و رایانه‌های شخصی در تاریخ 15 مارس سال 2019 میلادی منتشر خواه شد.

یکی از انتقادات پیرامون نسخه اولیه بازی، کمبود محتواهای پایانی بود و حالا به نظر می‌رسد که یوبی‌سافت تلاش می‌کند تا این دفعه با متدی جدید، به‌ویژه کاری این بخش بپردازد. هنگامی‌که به سطح 30 برسید. بازیکنان قادر به انتخاب یک ویژه سازی خواهند بود که مسیر جدیدی در بازی را شروع خواهد کرد و توانایی‌ها و همچنین ابزارهای متفاوت در دسترس شما خواهد بود. یوبی‌سافت همچنین بیان کرده است که محتواهای PvP جدیدی را برای آخر بازی در نظر گرفته است که قرار است در مورد آن‌ها بیشتر بدانیم.

در آخر اما حرکت جالبی صورت گرفت و یوبی‌سافت بیان کرد که هر سه DLC اصلی بازی در سال اول The Division 2 رایگان خواهند بود. توسعه‌دهنده بازی بیان نکرده است که آیا تمامی DLC ها مجانی خواهند بود یا خیر و احتمالش وجود دارد که DLC های بعدی پولی باشند. قسمت‌های افزودنی نیز شامل مراحل داستانی جدید، گسترش نقشه و مدهای جدید خواهد بود.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.