دانلود بازی A Perfect Day برای PC
دانلود بازی A Perfect Day برای PC پارسی گیم

دانلود بازی A Perfect Day برای PC

پارسی گیم 16 آذر 1402 1 دیدگاه
3,381 بازدید

دانلود بازی A Perfect Day برای کامپیوتر

بازی مهم و داستان سرای A Perfect Day عنوانی منحصر به فرد است که به بازیکنان این فرصت را می‌دهد تا یک روز از زندگی یک پسر مدرسه‌ای در چین را در سال 1999، درست در آستانه هزاره جدید، مرور کنند. این بازی با الهام از مفهوم تکرار یک روز با فرصتی برای کامل کردن آن، بازیکنان را به سفری فریبنده در میان ملیله‌های پیچیده فرهنگ چینی در زمان تغییرات مهم می‌برد. این بازی که توسط یک استودیوی چینی توسعه یافته است، به عنوان یکی از معدود بازی‌هایی که در چین امروزی ساخته می‌شود، برجسته است و تجربه‌ای همه‌جانبه پر از نوستالژی، روایت‌های جذاب، و ترکیبی از عناصر ماجراجویی را فراهم می‌کند.

با پس‌زمینه دوره تحول چین در پایان قرن بیستم، A Perfect Day در مدرسه‌ای در آستانه هزاره جدید رخ می‌دهد. قهرمان داستان که یک پسر مدرسه‌ای است، با یک روز آزاد غیرمنتظره مواجه شده که کلاس‌ها زودتر لغو می‌شوند. هدف بازیکن این است که فرصت را غنیمت شمرده و با اعتراف عاشقانه به هم‌کلاسی خود، یک روز عالی بسازد. با پیشروی داستان، بازیکنان شهر را طی می‌کنند، با دوستان مدرسه، خانواده روبرو می‌شوند و درگیر برخوردهای غیرمنتظره و طنزی می‌شوند که روایت را شکل می‌دهد. داستان این بازی در کمال سادگی، روح و عاطفه فراوانی را به نمایش گذاشته و از این جهت بسیار برجسته می‌شود.

گیم پلی A Perfect Day عناصر یک رمان بصری را با مکانیک‌های ماجراجویی کلیک و اشاره و مینی گیم‌های سرگرم کننده ترکیب می‌کند. بازیکنان در مکان‌های مختلف حرکت می‌کنند، آیتم‌ها را بررسی می‌کنند، مکالمه‌ها را آغاز می‌کنند و معماها را حل می‌کنند تا خط داستانی را پیش ببرند. بازی یک سیستم منحصربه‌فرد را معرفی می‌کند که روایت را تکمیل کرده و به بازیکنان اجازه می‌دهد آیتم‌های مختلف را جمع‌آوری و استفاده کنند. مینی گیم‌ها که از بازی‌های محبوب آن زمان الهام گرفته‌اند، لایه‌ای از لذت را به تجربه نهایی اضافه می‌کنند. پس اگر به بازی های آرام و داستان‌سرا علاقه دارید، توصیه می‌کنیم این اثر جذاب را دانلود کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Spells and Secrets و Song of Nunu A League of Legends Story را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی A Perfect Day برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS : Windows 7
Processor: Intel Core i3 2.00 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel® HD Graphics 3000
Storage: 3 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Unlike Groundhog Day’s time-loop narrative, A Perfect Day allows players to repeat the last day of the 20th century without the memories from the past loops. You can explore the secrets of those around you, plan your daily activities, and make your own choices. Bid farewell to the regrets of the past, fulfill everyone’s dream, and welcome the new century with fireworks. Inspired by the storytelling of Jorge Luis Borges, adventure and truth are awaiting you.
Multiple stories and elaborate designs are presented in the game. The four main stories are interpreted in a narrative network structure and intersect in an infinite time loop. Besides, there are many side stories waiting to be experienced, such as the one with growing pains of friends, the one with confusion and innocence of teenage love, the one with how to deal with the father’s temper tantrums, etc. Face the problems head-on and figure out how to turn the situations around.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    مجتبی

    مهمان

    سلام
    دیتا بازی آواتار رو کی میزارید ؟

    پاسخ دهید