دانلود بازی Kardboard Kings برای PC
دانلود بازی Kardboard Kings برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Kardboard Kings برای PC

پارسی گیم 23 بهمن 1400 بدون دیدگاه
1,447 بازدید

دانلود بازی Kardboard Kings برای کامپیوتر

بازی‌های شبیه‌ساز در طول سال‌های متوالی، پیشرفت‌های زیادی داشته‌اند. این بازی‌ها علاوه بر اینکه گیم پلی جذابی را ارائه می‌دهند، سوژه‌های متنوعی را برای تجربه در اختیار بازیکنان قرار می‌دهند. شما در قالب بازی‌های شبیه‌ساز می‌توانید فعالیت‌ها و کارهای بسیاری را در دنیایی مجازی به خورد خود دهید، از کشاورزی گرفته تا ساخت‌وساز شهرها و مدیریت تجارت‌های مختلف. بازی Kardboard Kings از استودیو Akupara Games عنوانی جذاب و دوبعدی در همین سبک بوده که مدیریت و اداره یک مغازه کارت فروشی را بر عهده شما قرار خواهد داد.

شاید شما هم در زندگی واقعی از آن دسته افرادی باشید که علاقه زیادی به جمع‌آوری کارت‌ها و تشکیل کلکسیون‌ها دارند. در این بازی، شما می‌توانید کارت فروشی خودتان را تأسیس کرده، آن را مدیریت و اداره کنید و با فروش کارت‌ها و جمع‌آوری کلکسیون‌های شخصی، از این فعالیت سرگرم‌کننده، لذت ببرید. طیف گسترده‌ای از کارت‌ها برای فروش در اختیار شما قرار خواهد گرفت که می‌توانید آن‌ها را به مشتری‌های خود بفروشید و یا برعکس برای کلکسیون خود نگه دارید. کاراکتر اصلی شما Harry Hsu نام دارد و این مغازه کوچک را به‌تازگی به ارث برده است.

طراحی محیط‌های بازی به شکل دوبعدی صورت گرفته و بازی بر روی بیشتر سیستم‌ها روان اجرا می‌شود. به‌جز فروش و جمع‌آوری کارت، مدیریت مغازه و همچنین ارتقا و توسعه وسایل آن با استفاده از درآمدی که کسب می‌کنید از جمله فعالیت‌های درون بازی است. شما هر چه بتوانید محبوبیت بیشتری بین مشتری‌ها کسب کنید، درآمد بیشتری به دست آورده و توسعه مغازه ساده‌تر خواهد شد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Prison Architect و Cookie Clicker را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Kardboard Kings با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA 860 GTX or better
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Open your own Card shop by the seaside! Buy, trade and sell Cards, OR keep them for your own collection! Earn reputation with customers, beat your shop goals, unlock new decorations, and host exciting events to bring everyone to the best Card shop in town!
You are Harry Hsu, a young man who recently inherited a card shop from his father, a former champion of the famous card game “Warlock.” With the shop’s reputation on the line, you start working behind the counter, juggling the locals’ requests while trying to familiarize yourself with owning a shop.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.