دانلود بازی Pathfinder: Kingmaker برای PC
دانلود بازی Pathfinder: Kingmaker برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Pathfinder Kingmaker Definitive Edition برای PC

پارسی گیم 29 مرداد 1399 2 دیدگاه
19,336 بازدید

دانلود بازی Pathfinder Kingmaker Definitive Edition برای کامپیوتر

Pathfinder: Kingmaker یک بازی نقش آفرینی است که توسط Owlcat Games توسعه پیدا کرده و Deep Silver آن را منتشر کرده است. در این بازی شما در نقش یک قهرمان شجاع قرار خواهید گرفت و باید در دنیایی که جادوهای شیطانی در حال جنگیدن با دیگر قهرمان‌ها هستند، زنده بمانید. قهرمانان متنوعی در بازی وجود دارد که شما می‌توانید در نقش آن‌ها به جنگیدن با دشمنان قدرتمند و چالش‌ برانگیز بازی بپردازید.

شما می‌توانید قهرمانی را انتخاب کنید که با شمشیر جادویی خود به قلب دشمن ضربه می‌زند؛ یا قهرمانی را انتخاب کنید که با جادوی قدرتمند خود، تمام نیروهای شیطانی را به راحتی از بین می‌برد که دلیل قدرت بالای او، جریان یافتن خون شیاطین در رگ‌های او است. یا حتی می‌توانید قهرمانی را انتخاب کنید که از قدرت‌های مقدس برای پاک‌سازی شیاطین استفاده می‌کند. قهرمانان بسیار زیادی در بازی وجود دارند که هریک سبک مبارزه‌ی مخصوص به خود را دارند و این مسئله بازی کردن با هریک از آن‌ها را کاملاً خاص و جذاب می‌کند. داستان بازی در سرزمین Stolen Lands جریان پیدا می‌کند؛ مکانی که برای قرن‌های زیادی محلی برای جنگ و خون‌ریزی بوده است. امپراطوری‌های بسیار زیادی در این منطقه ساخته شده یا از بین رفته‌اند و حال نوبت شما است که امپراطوری عظیم خود را بنا کنید. شما باید حواستان به امپراطوری‌های اطرافتان باشد چراکه آن‌ها برای حمله کردن به شما درنگ نخواهند کرد. خطرات بازی صرفاً به بیرون محدود نمی‌شود و اعضای داخلی امپراطوری نیز ممکن است به شما خیانت کنند. داستان بازی ادامه‌ی داستان نسخه‌ی قبلی است اما برای متوجه شدن داستان بازی، نیازی به تجربه کردن نسخه‌ی قبلی نخواهید داشت.

بازی تنها دارای بخش تک‌نفره است اما شما به تنهایی با دشمنان مبارزه نخواهید کرد. NPC های متنوعی در بازی وجود دارند که می‌توانند شما را در این مسیر پرخطر همراهی کنند اما شما باید حواستان به آن‌ها نیز باشد. هریک از همراهان شما، اهداف مخصوص خود را دارند که شاید با اهداف شما متفاوت باشد و این مسئله می‌تواند در بخش‌هایی از داستان بازی مشکل‌ساز شود. بازی دنیای جهان آزاد را برای جستجو در اختیار شما قرار می‌دهد و در کنار مسائل سیاسی، مبارزات نیز بخش بزرگی از بازی را شکل می‌دهند. شما باید نقش خود را به عنوان یک حاکم و یک مبارز، کامل کنید و در نظر داشته باشید که سیاست‌های اداره‌ی یک کشور بزرگ، هیچ‌گاه شما را آسوده نخواهد گذاشت و چالش‌های زیادی را برای شما به وجود خواهد آورد.

اگر به دنبال یک بازی نقش آفرینی هستید که علاوه بر مبارزه، سیستم قدرتمند حکومتی و سیاسی را به شما ارائه دهد، Pathfinder: Kingmaker انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود و می‌تواند ساعات طولانی شما را سرگرم نگه دارد.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 64-bit or newer
Processor: Intel Celeron 1037U @ 1.80GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel HD Graphics 3000
Storage: 30 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 64-bit or newer
Processor: Intel Core i7 CPU 920 @ 2.67GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: ATI Radeon HD 5770 or NVIDIA GeForce GTX 960M
Storage: 30 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Pathfinder: Kingmaker puts you in the role of a brave adventurer fighting to survive in a world beset by magic and evil! Take on the role of a canny fighter hacking through enemies with an enchanted sword, a powerful sorceress blessed with magic by the hint of demon blood in her veins, a wise cleric of gods benevolent or malignant, a witty rogue ready to defuse even the deadliest of traps, or any of countless other heroes. The only limit is your imagination!

The Pathfinder Roleplaying Game is an evolution of the 3.5 rules set of the world’s oldest fantasy roleplaying game, designed using the feedback of tens of thousands of gamers just like you. Whether you’re new to the Pathfinder® universe or you’re a seasoned veteran, Pathfinder: Kingmaker® is the CRPG you’ve been waiting for.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 24.7 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    محمد حسین

    مهمان

    من وقتی میرم تو بازی موسم قطع و وصلی پیدا میکنه فقط هم تو این بازیه یه سری کارهارو کردم ولی نشد اگه میشه راهنمایی کنید

    پاسخ دهید
  • Avatar

    مهدی از مشهد

    مهمان

    سلام.بازی به شدت جذابیه. آیا کسی به ارور و یا مشکل سیو برخورد نکرده؟؟ من بعد یک مدت فقط میتونم با F5 و F8 سیو کنم. بازی رو دوباره نصب کردم بازم همون مشکل رو دارم.

    پاسخ دهید