دانلود بازی Pathfinder Gallowspire Survivors برای PC
دانلود بازی Pathfinder Gallowspire Survivors برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Pathfinder Gallowspire Survivors برای PC

پارسی گیم 2 مهر 1402 بدون دیدگاه
2,336 بازدید

دانلود بازی Pathfinder Gallowspire Survivors برای کامپیوتر

Pathfinder Gallowspire Survivors عنوانی حماسی در ژانر اکشن و نقش آفرینی است. این بازی که در دنیای Dungeons and Dragons اتفاق می‌افتد، سبکی از گیم پلی شبیه به عناوین مانند Vampire Survivors ارائه می‌دهد و شخصیت به وسیله حمله خودکار با امواج دشمنان روبرو می‌شوند. در ابتدا، یکی از سه کلاس شخصیت را انتخاب می‌کنید: جنگنده، دزد، یا جادوگر که هر کدام دارای یک توانایی خاص مجزا هستند. شما همچنین می‌توانید جنسیت شخصیت خود را برای شخصی سازی بیشتر انتخاب کنید. این بازی به طور نرم و سریع بر روی اکثر رایانه‌های شخصی اجرا می‌شود و با بارگذاری سریع و نرخ فریم ثابت، تجربه‌ای بدون حواس پرتی و بسیار روان را برایتان تضمین می‌کند. این بازی ده‌ها ساعت گیم پلی حماسی را برای شما در نظر گرفته است.

در حالی که Pathfinder Gallowspire Survivors گرافیکی قابل قبول ارائه می‌دهد، به طور مؤثری فضای تاریک RPGهای رومیزی را به تصویر می‌کشد و از رنگ‌های بنفش تیره و قرمز برای ایجاد فضایی فراگیر استفاده می‌کند. شما در مأموریت خود تنها نیستید. یک همراه وفادار هوش مصنوعی در کنار شخصیت اصلی شما می‌جنگد و به گیم پلی بازی تنوع می‌بخشد. امتیازهای تجربه‌ای که به دست آورید و لوت‌هایی که پیدا می‌کنید امکان گسترش شخصیت را به شما می‌دهند. بازی در ژانر Roguelike قرار می‌گیرد، به این معنی که شما پس از مرگ از ابتدا شروع می‌کنید اما امتیاز تجربه و طلاها را حفظ می‌کنید. شما می‌توانید امتیاز مهارت را برای بهبود شش ویژگی و توسعه همراه خود اختصاص دهید. تجربه این نقش آفرینی شاهکار را ابداً از دست ندهید.

Pathfinder Gallowspire Survivors یک تجربه غوطه‌ور و لذت‌بخش را برای علاقه‌مندان به بازی‌های RPG ارائه می‌دهد و اقتباسی امیدوارکننده از ژانر roguelite است. این بازی کلی محتوای آماده به همراه قابلیت تکرار بالا داشته که بدون شک می‌تواند بازیکنان را برای مدت‌ها درگیر خود نگه دارد. شما حتی توانایی تجربه به همراه دوستان خود را نیز در بازی خواهید داشت.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Pathfinder Wrath of the Righteous The Last Sarkorians و Pathfinder Wrath of the Righteous Through the Ashes را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Pathfinder Gallowspire Survivors برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10-64bit
Processor: Intel i3-2100 / AMD A8-5600k
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 630 / Radeon HD 6570
DirectX: Version 11
Storage: 3 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10-64bit
Processor: Intel i5-650 / AMD A10-5800K
Graphics: Nvidia GeForce GTX 650 / Radeon HD 7510
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Pathfinder: Gallowspire Survivors is a new roguelite survivor game set in the beloved fantasy world of Pathfinder. Venture into Gallowspire, Pathfinder’s legendary tower of darkness, as one of three heroes — and alongside a fearless companion — on a doomed quest to seal away the greatest threat the world has ever known. You won’t have to face the darkness alone. Choose one of your other heroes to join your main hero as a companion while adventuring. They will stand alongside you on the battlefield, offering protection and firepower.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.