Grand Theft Auto VI کامپیوتر GTA VI PC
یحیی رحیمی

بازی Grand Theft Auto VI برای کامپیوتر منتشر نمی‌شود

یحیی رحیمی 14 آذر 1402 21 دیدگاه
11,029 بازدید

تریلر معرفی بازی Grand Theft Auto VI رسماً منتشر شد و در کنار آن یک بیانیه مطبوعاتی کوتاه در دسترس قرار گرفت. این بیانیه نشان داد که بازی GTA VI برای دو کنسول پلی‌استیشن 5‌ و ایکس‌باکس سری ایکس/اس منتشر می‌شود و خبری از نسخه کامپیوتر نیست. نسخه PC بازی جدید مشابه عناوین سابق راک‌استار گیمز ممکن است در تاریخ دیگری و حدود یک سال پس از عرضه نسخه اصلی با قابلیت‌های بیشتری در دسترس قرار گیرد.

راک‌استار گیمز از پلتفرم‌های بازی و زمان انتشار هم‌زمان با پخش اولین تریلر رونمایی کرد. GTA VI در سال 2025 برای کنسول‌های نسل جدید منتشر می‌شود. تاریخ دقیق انتشار مشخص نیست و در زمان دیگری، اطلاعات بیشتری دریافت می‌کنیم. معرفی بازی به نسخه کامپیوتر اشاره‌ای نداشت و این نشان می‌دهد که اگر نسخه PC ساخته شود، حداقل باید یک سال برای دریافت آن منتظر بمانیم. ممکن است که نسخه مخصوص رایانه‌های شخصی در پایان سال 2026 منتشر شود. اتفاقی که چندان دور از انتظار نیست.

راک‌استار گیمز در طی دو دهه اخیر، ابتدا نسخه ویژه کنسول را منتشر کرده و سپس به پورت آن برای PC‌ پرداخته است. آنها می‌خواهند بازی‌هایشان بهترین کیفیت را داشته باشد و به همین دلیل زمان بیشتری را به توسعه بازی برای کامپیوتر اختصاص می‌دهند. بازی GTA V ابتدا در سپتامبر 2013 منتشر شد و نسخه کامپیوتر در نوامبر 2014 در دسترس قرار گرفت. این نسخه در حالی توسعه یافت که میلیون‌ها نفر یک درخواست اینترنتی را امضاء کرده بودند.

Grand Theft Auto VI کامپیوتر GTA VI PCنسخه کامپیوتر Grand Theft Auto VI

دو احتمال در حال حاضر مطرح شده است. اول اینکه راک‌استار گیمز به زمانی بیشتری برای توسعه نسخه PC نیاز دارد و حدود یک سال پس از عرضه بازی اصلی، آن را منتشر می‌کند. دومین احتمال آن است که نسخه کامپیوتر تا زمان ورود به نسل بعدی کنسول‌ها منتشر نشود و هر زمان که به نسل جدید نزدیک شدیم، یک نسخه کامل با گرافیک بهبودیافته توسعه یابد و این نسخه برای کامپیوتر هم در دسترس قرار بگیرد. تصمیمی که با انتظارات شرکت تیک‌تو همخوانی ندارد. تیک‌تو می‌خواهد در سریع‌ترین زمان، بیشتری سود ممکن را از بازی دریافت کند.

باید دید نسخه کامپیوتر Grand Theft Auto VI چه ویژگی‌هایی خواهد داشت. تریلر معرفی نشان داد که با یک بازی کاملاً گرافیکی روبه‌رو هستیم. ممکن است شاهد ری‌تریسینگ باشیم و اینکه قرارداد همکاری با انویدیا امضاء شود و بازی، ویژگی‌های انحصاری دریافت کند. برای نمونه میزان فریم Red Dead Redemption 2 با پشتیبانی رسمی از DLSS دو برابر شد. در عین حال فناوری Path Tracing در حال مد شدن است و استفاده از آن در جی تی ای 6 فوق‌العاده خواهد بود. نظر شما چیست؟ آیا بازی GTA 6 برای کامپیوتر منتشر می‌شود؟ و اگر بله در چه تاریخی؟

منبع: Wccftech

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 21 دیدگاه
  • Avatar

    مهدیار سلیمانی

    مهمان

    برای کامپیوتر میاد ؟

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 21 دیدگاه