رکورد توییت بازی GTA 6
سارا هابطی

توییت زمان پخش تریلر GTA 6 بیش‌ترین لایک تاریخ بازی را گرفت

سارا هابطی 14 آذر 1402 بدون دیدگاه
188 بازدید

تنها چند ساعت تا نمایش اولین تریلر از بازی GTA 6 مانده و توییت زمان پخش این تریلر به یکی از پر لایک‌ترین پست‌های مرتبط به دنیای بازی‌های ویدیویی بوده است. رکوردی که تنها توسط کمپانی بزرگ راک‌استار (Rockstar Games) می‌تواند مفهومی جدید به خود بگیرد.

تقریبا در چند روز گذشته بود که استودیو Rockstar Games با انتشار توییتی اعلام کرد که قرار است به صورت رسمی در تاریخ 5 دسامبر 2023 (14 آذر 1402) از اولین تریلر رسمی بازی به شدت مورد انتشار Grand Theft Auto 6 رونمایی کند. همین توییت کوتاه در 24 ساعت گذشته بیش از 1.8 میلیون لایک دریافت کرده و بالغ بر 146 میلیون بازدید داشته است.

همچنین پرتعدادترین لایک‌های یک توییت صنعت گیم متعلق به همین استودیو راک‌استار بود که باز هم خبر از نمایش تریلری از سری بازی GTA در ماه دسامبر می‌داد. پیش از این نیز کمپانی راک‌استار با ارائه اطلاعاتی در فوریه 2022 (بهمن 1400) خبر از توسعه خوب نسخه جدید بازی جی تی ای به طرفداران داد.

رکورد توییت بازی GTA 6ثبت بیش‌ترین لایک برای توییت زمان پخش تریلر GTA 6

با این وجود، در ماه دسامبر 2022 (شهریور 1401) تصاویر و ویدیوهایی از نسخه اولیه و در حال توسعه بازی GTA 6 به صورت غیرقانونی فاش شد که بازیکنان برای اولین بار می‌توانستند نگاهی به دنباله یکی از پرطرفدارترین بازی‌های صنعت گیم بیندازند. در تصاویر و ویدیوهای فاش شده از نسخه آلفای GTA 6، بازیکنان شاهد حضور یک قهرمان زن و جریان بازی در Vice City هستند.

راک‌استار گیمز ساعتی پیش، اولین تریلر بازی GTA VI را در یوتیوب آپلود کرد. بررسی فایل آپلودشده نشان می‌دهد که طول تریلر حدود یک دقیقه و سی ثانیه است. با این حساب با یک تریلر مشابه GTA V روبه‌رو هستیم که احتمالا از فضای شهر، کاراکترها و احتمالا زمان انتشار رونمایی می‌کند. فردا سه‌شنبه، ساعت 17:30 می‌توانید به تماشا آن بپردازید. توییت جدید راک‌استار گیمز  تعداد لایک زیادی گرفت و همچنین بیش از 35 هزار نفر در صفحه تریلر هستند و منتظر پخش آن مانده‌اند.

همچنین براساس گفته‌های مالک کمپانی راک‌استار، استودیو تیک-تو اینتراکتیو (Take-Two Interactive) قرار است در سال مالی جدید جهش بزرگی اتفاق بیافتد. با توجه به این گفته می‌توان به عرضه بازی GTA 6 در سال 2025 (1404) امیدوار بود یا خیر؟؟ نظر شما چیست؟ آیا این نسخه نیز می‌تواند موفقیت‌های سری بازی Grand Theft Auto را تکرار کند؟؟

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.