دانلود بازی Strategic Command World War I Empires in Turmoil برای PC
دانلود بازی Strategic Command World War I Empires in Turmoil برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Strategic Command World War I Empires in Turmoil برای PC

پارسی گیم 11 آذر 1402 بدون دیدگاه
4,724 بازدید

دانلود بازی Strategic Command World War I Empires in Turmoil برای کامپیوتر

به دنبال کامل‌ترین و دقیق‌ترین بازی استراتژیک جنگ جهانی اول هستید؟ Strategic Command World War I، جدیدترین قسمت از فرنچایز مشهور فرماندهی استراتژیک، بازیکنان را دعوت می‌کند تا در یکی از مهم‌ترین درگیری‌های تاریخ به جای فرماندهان نظامی قدم بگذارند. از شروع در سال 1914 تا حملات نهایی، این بازی یک تجربه جامع و همه‌جانبه از جنگ جهانی اول را ارائه می‌دهد. این بازی تمام بخش‌های اصلی جنگ جهانی اول را از جمله تمام نبردها در بر می‌گیرد و بازیکنان را از مزارع غرق در خون فلاندر به پیشرفت‌های استراتژیک در شرق، درگیری‌های شدید در ایتالیا، بالکان و خاورمیانه می‌برد.

فراتر از میدان نبرد، بازیکنان درگیر دسیسه‌های سیاسی و دیپلماسی خواهند شد تا اراده دشمن برای مقاومت را تضعیف کنند. نیروهای خود را بسیج کنید، فناوری‌های پیشرفته را توسعه دهید، و استراتژی‌های خود را با چالش‌هایی که فرماندهان هر دو طرف این درگیری در قرن بیستم با آن روبرو هستند، تطبیق دهید. Strategic Command World War I انبوهی از سلاح‌های جدید را معرفی می‌کند که منعکس کننده هجوم گسترده نوآوری‌های فناوری در طول جنگ است. از تانک‌ها تا هواپیماها، زیردریایی‌ها تا ناوهای هواپیمابر، بازیکنان به زرادخانه‌های متنوعی دسترسی دارند تا تعیین کنند که برنده نهایی چه کسی است.

اگر از تجربه بازی اصلی لذت بردید، پس بسته الحاقی Empires in Turmoil برای شما ساخته شده است. این بسته هفت کمپین جذاب جدید را ارائه می‌دهد که در برخی از حیاتی‌ترین نبردهای دهه دوم پرتلاطم قرن بیستم حرکت می‌کنند. از قلب اروپا تا مناظر وسیع آفریقا و آسیا، DLC چالش‌های تازه، سناریوهای تاریخی و تصمیم‌های استراتژیک را معرفی کرده که مهارت‌های رهبری شما را آزمایش می‌کند. رویدادهای جدید، مانند جنبش استقلال آلبانی و مداخلات احتمالی خارجی در جنگ داخلی روسیه و شرایط پیروزی کاملاً جدید، تمرکز بر نابودی ارتش دشمن به جای تصرف سرزمینی از ویژگی‌های جذاب این بسته الحاقی هستند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Farthest Frontier و Ashland Dossier را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Strategic Command World War I Empires in Turmoil برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: 1.5 GHZ Processor or Equivalent (Running the game in higher resolution requires more processing power.)
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 8MB video memory
DirectX: Version 9.0c
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Comprising seven campaigns, including some of those most frequently requested by our gaming community, Empires in Turmoil expands Strategic Command: World War I to include some of the most momentous battles of the 20th century’s turbulent second decade. With battlefields stretching from Siberia to East Africa, the fate of empires is in your hands. Assemble your armies and prepare for battle: the powder keg of Europe is ablaze!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.