دانلود بازی Ashland Dossier برای PC
دانلود بازی Ashland Dossier برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Ashland Dossier برای PC

پارسی گیم 9 تیر 1401 بدون دیدگاه
4,689 بازدید

دانلود بازی Ashland Dossier برای کامپیوتر

بازی‌های جنگی، مخصوصاً جنگ جهانی در صنعت گیم اشباع شده‌اند. از ابتدای آغاز سبک تیراندازی اول شخص، شاهد این بودیم که صدها عنوان جنگی و اکشن به بازار عرضه شد. این موضوع در ژانرهای تاکتیکال تری مانند استراتژیک نوبتی نیز به خوبی دیده می‌شود و اکثر گیمرها بازی‌های جنگی را با این دو سبک می‌شناسند. با این حال بازی‌سازان مستقل نشان داده‌اند که برای به تصویر کشیدن اتفاقات عاطفی دوران جنگ، نیازی به انفجار و تیراندازی‌های فراوان نیست. یکی از این آثار Ashland Dossier از استودیوی Skyscraper Games بوده که شکل و شمایل کاملاً متفاوتی از دوران جنگ جهانی دوم را به تصویر می‌کشد.

بازی Ashland Dossier عنوانی هیجان‌انگیز و جاسوسی در سبک مخفی کاری تاکتیکال و نوبتی بوده که المان‌های نقش آفرینی و ماجراجویی را نیز درون خود جای داده است. هدف بازی، شناسایی نازی‌هایی است که پس از اتمام جنگ فرار کرده‌اند و در نقاط مختلف دنیا پنهان شده‌اند. شما باید با زیرکی، چابکی و استفاده از مغزتان، این جنایتکاران جنگ را شناسایی و سپس دستگیر کنید. در پیش رویتان چالش‌های فراوانی قرار گرفته و دشمن باری دیگر می‌خواهد دنیا را با تهدیدهایش به سوی جنگی ترسناک پیش ببرد. Ashland Dossier یکی از خاص‌ترین بازی‌های ماجراجویی ای بوده که طی چند سال اخیر منتشر شده است.

گیم پلی Ashland Dossier ترکیبی از چندین استایل مختلف بازی سازی بوده که نمایانگر خلاقیت و ذوق هنری سازندگانش است. در یک بخش بازی شما وظیفه دارید تا مظنونین را شناسایی کرده و موقعیت فعلی‌شان را کسب کنید. در بخشی دیگر وظیفه دستگیر کردنشان را بر عهده داشته و باید با استفاده از تاکتیک‌های مخفی کاری به آن‌ها برسید و از فرارشان جلوگیری کنید. این بازی پیچیده از رابط کاربری ساده و خوبی برخوردار بوده و به هیچ وجه شما را با این حجم زیاد محتوا گیج نخواهد کرد. همچنین گرافیک زیبا و کارتونی Ashland Dossier چشمانتان را خیره کرده و تا ساعت‌ها موفق به سرگرم کردنتان خواهد بود.

بازی Ashland Dossier عنوانی در سبک مخفی کاری نوبتی با المان‌های ماجراجویی است. شما در این بازی وظیفه دارید تا دشمنان جنگ جهانی دوم که پس از پایان جنگ در جاهایی مخفی شده‌اند را شناسایی کرده و سپس دستگیرشان کنید. اگر از طرف‌داران بازی‌های فکری و ماجراجویی هستید، تجربه Ashland Dossier را از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های SUPERHOT و Metal Gear Solid V: Ground Zeroes را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Ashland Dossier برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 SP1+
Processor: 2GHz Dual Core
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GT 550 or AMD Radeon HD 5000
DirectX: Version 10
Storage: 1 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: 3.2GHz Quad Core
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GT 760 or AMD Radeon R9
DirectX: Version 10
Storage: 1 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

«Ashland Dossier» is an espionage thriller packed with elements of turn-based stealth tactics and role-play adventure. Use your cunning, agility, and wit to finish off the Nazi plague for good this time. Ahead of you lies a deadly confrontation as the enemy threatens to drive the world into the depth of dreadful and pointless war once again.
After WWII, numerous Nazis managed to slip through the cracks and escape overseas. Like rats, they scattered around the world to hide in shadows believing that the long arm of justice will never reach them. However, this is one fatal delusion.
In the late 1950s, a private investigative organization has been formed. INCU (International Nazi Crime Unit) has only one specific goal in mind: to find such criminals and get them back for a fair trial.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.