دانلود بازی Ratopia برای PC
دانلود بازی Ratopia برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Ratopia برای PC

پارسی گیم 2 آذر 1402 بدون دیدگاه
1,716 بازدید

دانلود بازی Ratopia برای کامپیوتر

اگر به دنبال ترکیبی جذاب از شبیه‌ساز شهرسازی، بقای استراتژیک و بازی‌های سندباکس در دنیایی پر از موش‌ها هستید، Ratopia برای شما ساخته شده است. این بازی رویکردی چندوجهی را برای مدیریت یک جامعه موش‌های پر رونق، با تأکید بر ایجاد اقتصاد، اجرای سیاست‌ها و آغاز سفرهایی برای کشف بقایای موش‌های قدیمی ارائه می‌کند. در این بازی بازیکنان نقش نظارت بر توسعه و پایداری Ratopia را دارند. هر شهروند موش صحرایی دارای ویژگی‌ها و ثروت منحصربه‌فردی است که ارائه شغل و خدمات برای اطمینان از خوشبختی آنها ضروری است. این بازی برخلاف ظاهر بامزه‌اش، از گیم پلی بسیار پیچیده‌ای برخوردار است.

بازی Ratopia در گیم پلی عمیق خود به پیچیدگی‌های سیاست‌ها و حکومت‌داری می‌پردازد و به بازیکنان اجازه می‌دهد قوانین مختلفی از جمله مالیات و مقرراتی را که بر زندگی این جوندگان مجازی تأثیر می‌گذارند، اجرا کنند. جنبه شهرسازی هم چالش‌ها و هم پیچیدگی‌ها را ارائه می‌دهد. مدیریت منابعی مانند ثروت، گرسنگی و خواب برای بقای موش‌ها ضروری است. با این حال، چالش‌های خاصی در سیستم مدیریت منابع وجود دارد که برای مسلط شدن به تمامی آن‌ها، باید مدت زمان زیادی را به مطالعه مکانیک‌های بازی بپردازید. تأکید زیاد بازی بر ثروت، مدیریت ارز و اقتصاد ممکن است برای بسیاری پیچیده به نظر برسد.

Ratopia ترکیبی جذاب از شهرسازی، ایجاد سیاست و مدیریت منابع را در یک جامعه موش‌های بسیار بامزه ارائه می‌کند. این بازی از گرافیک کارتونی دوست داشتنی بهره‌مند بوده که در کنار سادگی، از گیم پلی بسیار عمیق و اعتیادآور بهره‌مند است. با وجود چالش‌های پیچیدگی برای بازیکنان تازه کار، ایده این بازی و ترکیبی از ژانرهای مختلف در گیم‌پلی، تجربه‌ای منحصر به فرد و ارزشمند را برای کسانی که از شبیه‌سازی‌های استراتژیک لذت می‌برند، ارائه می‌کند. پس اگر از علاقه‌مندان به بازی های چالش برانگیز و درگیرکننده استراتژیک هستید، توصیه می‌کنیم که هر چه سریع‌تر عنوان جذاب و اعتیادآور Ratopia را دانلود کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Tribe Primitive Builder و Land of the Vikings را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Ratopia برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Window 7, 8, 10 (64-bits)
Processor: 2.4 Ghz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 512MB Video Ram.
DirectX: Version 10
Storage: 2 GB available space
Additional Notes: Minimum resolution: 1280×720, recomended FULL HD 1920×1080.

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Window 10 (64-bits)
Processor: 3.2 Ghz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: 1GB Video Ram
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space
Additional Notes: Minimum resolution: 1280×720, recomended FULL HD 1920×1080.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Citizens of Ratopia each owns wealth and characteristics. There is no such thing as a free lunch! Supply jobs and services for Ratizens to make all happy. Make a detailed policy to tax them all! Shouldn’t the people all work restlessly for more profit?
Create or prevent social disasters with own policies.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.