دانلود بازی Double Dragon Advance برای PC
دانلود بازی Double Dragon Advance برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Double Dragon Advance برای PC

پارسی گیم 30 آبان 1402 بدون دیدگاه
1,501 بازدید

دانلود بازی Double Dragon Advance برای کامپیوتر

بازی محبوب آرکید بیت ام آپ دهه هشتاد میلادی یعنی Double Dragon Advance به تازگی یک نسخه بهبودیافته را دریافت کرده که آن را برای گیمرهای مدرن قابل دسترس می‌کند. بازی اورجینال که در ابتدا در اواخر دهه 80 منتشر شد، از مشهورترین و شناخته شده‌ترین آثار درون ژانر خود محسوب می‌شود. بازی خط داستانی اصلی را حفظ می‌کند: بازیکنان، بیلی و جیمی لی، هنرمندان رزمی را کنترل می‌کنند که در خیابان‌های یک شهر جنایت‌آمیز مبارزه می‌کنند تا دوست بیلی، ماریان، را از دست گروه بی‌رحمی که او را ربوده‌اند، نجات دهند. با این حال، نسخه بهبود یافته تجربه را با اصلاح گرافیک و گیم پلی تقویت می‌کند.

بهبود بصری یک ویژگی برجسته این بازی است. گرافیک به روز و طراحی شخصیت‌ها زیبایی نسخه قدیمی را حفظ می‌کند و در عین حال دارای جزئیات بیشتر و رنگ‌های زنده است. محیط‌ها، از خیابان‌های شهری گرفته تا مخفیگاه‌های دشمن، با پس‌زمینه‌های پیچیده‌تر و جلوه‌های بصری بازسازی شده‌اند. پیشرفت‌های گیم‌پلی شامل کنترل‌های نرم‌تر می‌شود که نبرد را روان‌تر و پاسخ‌گوتر می‌کند. سیستم کمبو گسترش یافته است و به بازیکنان این امکان را می‌دهد که در طول بازی حرکات پویاتر و قدرتمندتری را انجام دهند. حرکات و حملات جدیدی معرفی شده‌اند که تجربه‌ای تازه را حتی برای بازیکنان باتجربه آشنا با عنوان اصلی فراهم می‌کند.

نسخه اصلاح شده بازی Double Dragon Advance نوستالژی بازی اصلی را حفظ می‌کند و در عین حال جان تازه‌ای به آن می‌بخشد. جلوه‌های بصری به روز، مکانیک‌های گیم پلی اصلاح شده و حالت‌های اضافی هم برای طرف‌داران قدیمی و هم تازه واردانی که مشتاق تجربه بازی های کلاسیک هستند قابل دسترس است. بازی اورجینال Double Dragon Advance ژانر بیت ام آپ را دچار انقلاب کرده و آن را برای گیمرهای زمان خود تبدیل به یک استاندارد کرد. پس بد نیست که اگر با این فرنچایز افسانه‌ای آشنا نیستید، همین حالا دست به کار شده و این بازی هیجان انگیز را دانلود کرده تا درگیر حماسی‌ترین نبردهای تاریخ شوید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Vengeance of Mr Peppermint و Raiden III x Mikado Maniax را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Double Dragon Advance برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows10(64bit)
Processor: Intel® Core™ i5-2500K
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel® HD Graphics 3000
DirectX: Version 11
Storage: 120 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Double Dragon Advance, known as the pinnacle of the series for its incorporation of moves and graphics from across the games, comes back to life on modern consoles! The border of the screen can now be customized with a choice of 5 wallpapers. Play with your background of choice!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.