دانلود بازی Jumanji Wild Adventures برای PC
دانلود بازی Jumanji Wild Adventures برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Jumanji Wild Adventures برای PC

پارسی گیم 27 آبان 1402 1 دیدگاه
3,971 بازدید

دانلود بازی Jumanji Wild Adventures برای کامپیوتر

Jumanji Wild Adventures بازیکنان را دعوت می‌کند تا سفری هیجان انگیز و پر اکشن را به دنیای مخاطره آمیز و مرموز جومانجی آغاز کنند. این بازی بر اساس مجموعه فیلم‌های نمادین، یک دنیای رنگارنگ با اکشن سریع و جذاب ارائه می‌دهد که آن را به یک اثر خاص و بسیار ایده آل برای جهان معروف جومانجی تبدیل می‌کند. شما می‌توانید آواتار و کاراکتر خاص خود را از بین چهار شخصیت معروف فیلم انتخاب کنید که هر کدام دارای توانایی‌های منحصر به فرد هستند. مأموریت شما این است که جواهر دزدیده شده، چشم جگوار را بازیابی کنید و راهی برای بازگشت به خانه از این دنیای بازی های ویدئویی مرموز و چالشی پیدا کنید.

به بیابان رام نشده جومانجی، مملو از شکارچیان خطرناک، جناح‌های رقیب و تله‌های حیله گر وارد شوید. دنیای این بازی شامل دهکده‌های فراموش شده، کوه‌های یخی، غارهای تاریک، باتلاق‌های کثیف و غیره است که هر منطقه چالش‌ها و دشمنان منحصر به فردی را ارائه می‌کند. همان‌طور که قهرمان انتخابی خود را از محیط سخت جلو می‌برید و با پولی که به سختی به دست آورده‌اید ارتقا می‌دهید، قادر خواهید بود با دشمنان مهیب و سختی مانند قاچاقچی حیله گر و ببر شرور سیبری روبرو شوید. همچنین ممکن است اتاق‌های مخفی و گنجینه‌های گمشده را در جومانجی کشف کنید که امتیازات و پول بیشتری را برایتان به ارمغان خواهند آورد.

تلاش خود را برای بازیابی جواهر جومانجی با حداکثر سه دوست در حالت چند نفره آغاز کنید. برای غلبه بر چالش‌ها و به اشتراک گذاشتن ماجراجویی با هم متحد شوید. یک تجربه همکاری لذت بخش را ارائه می‌دهد که برای جمع‌های خانوادگی عالی است. مکانیک بازی ساده و در دسترس است و تضمین می‌کند که بازیکنان در هر سنی می‌توانند در آن شیرجه بزنند. طراحی گرافیکی بازی دارای طراحی شخصیت‌های سرگرم کننده و کارتونی است که در پس زمینه مناسبی برای ماجراجویی قرار گرفته‌اند. این اثر یک ماجراجویی هیجان انگیز را ارائه می‌دهد که به فرانچایز جومانجی وفادار می‌ماند و یک انتخاب عالی برای افراد کم سن است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Hellboy Web of Wyrd و DCs Justice League Cosmic Chaos را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Jumanji Wild Adventures برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-Bit
Processor: AMD Ryzen 3 1200 /Intel Core i3-7100
Memory: 8 GB RAM
Graphics: AMD Radeon RX 550 4GB / Nvidia GTX 750
DirectX: Version 11
Storage: 8 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-Bit
Processor: AMD Ryzen 5 2500X / Intel Core i5-8400
Memory: 8 GB RAM
Graphics: AMD Radeon R9 280 / Nvidia GTX 960
DirectX: Version 11
Storage: 16 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Drop into the dangerous game world of Jumanji and start a thrilling adventure, as you search for the stolen jewel, The Jaguar’s Eye, and a way home! Choose your avatar from heroes Smolder Bravestone, Ruby Roundhouse, Mouse Finbar, and Shelly Oberon, and explore uncharted territories home to fierce predators, warring factions and devious traps that can sweep you off your feet.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 7.50 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )
.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    امین

    مهمان

    بازی اجرا میشه منو اول بازی که میاد روی هر بخشی(setting quit play game) کلیک میکنم هیچ اتفاقی نمی افته کیبورد هم هیچ کاری نمیکنه نسخه فیت گرل نصب کردم از نظر گرافیک و … مشکلی نداره سیستمم ولی انگار کرکش مشکل داره آیا نسخه فیت گرل کرک جداگونه داره ؟لطفا راهنمایی کنید ممنون

    پاسخ دهید